Paskutinėse lenktynėse „Mercedes“ pilotai buvo gerokai greitesni už pagrindinius konkurentus iš „Red Bull“. Daugelis ekspertų greičio padidėjimą pradėjo sieti su išaugusia jėgos agregato galia, tačiau dėl to kažkiek nukentėjo jėgainės patikimumas.
Prieš treniruočių pradžią Ostino trasoje „Mercedes“ lenktynininkas Valtteri Bottas paaiškino, kad jų komanda iš tiesų padarė pažangą, tačiau esmė yra visai ne jėgos agregate, o važiuoklėje.
„Lyginant su sezono pradžia, bolido valdymas gerokai pagerėjo, - sakė V. Bottas. - Anksčiau galinė ašis būdavo labai nestabili ir dėl to automobilio galo sukibimas su kelio danga suprastėjo lyginant su pernai metų sezonu. Manau, kad dabar mums pavyko kur kas geriau subalansuoti bolidą. Jis tapo labiau stabilus ir geriau vairuojamas.
Mes nuolat diegdavome naujoves, dirbome su nustatymais. Tai nebuvo proveržis per vieną dieną. Nepasakyčiau, kad mes staiga žengėme didelį žingsnį į priekį. Bet dabar tobulinimai užbaigti, todėl likusiuose etapuose teks pasikliauti tik geresniais nustatymais.
Dabar viskas priklausys tik nuo konkrečių trasų. Esame šiek tiek priekyje, bet pranašumas nėra didelis. Tai būtina nuolat prisiminti“.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
Pilotas: | Valtteri Bottas | 2024 sezono taškai: | |
Komanda: | Sauber | Amžius: | 35 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |