Variklių galia gali mažėti

Variklių galia gali mažėti
logo 2001 Liepos 23 d. 00:05, F-1.lt
F-1 komandos pradėjo diskuotuoti, kaip kontroliuoti bolidų greitį. Vienas realiausių problemos sprendimų – variklio mažinimas.
Kol kas ekipos nesutarė del galimų veiksmų iki galo.
Šiemet FIA tikėjosi sumažinti bolidų greičius įvesdama naujus techninius apribojimus, kurie pagrinde sumažino bolido aerodinaminių elementų generuojama prispaudžiamąją jėgą. Tačiau pilotai jau pirmojo Australijos DP metu vieną trasos ratą įveikdavo maždaug 2 sekundėmis greičiau nei prieš metus.
Manoma, kad komandos, siekdamos įtikti FIA, gali susitarti sumažinti variklių darbinį turį ir paaukoti greitį saugomo vardan. Bolidus varantys agregatų darbinis tūris sumažėtų iki 2,5 kūb. litro (dabar – 3 litrai), cilindrų skaičius – iki 6 (10). To pasekoje variklio galia turėtų kristi iki 650 AG (dabar ji – maždaug 800 AG).
„V6 variklis gerokai sumažintų greičius, tačiau nuo to F-1 neturėtų nukentėti. Jų keliamas triukšmas turėtų būti fantastiškas, nes variklio apsukų skaičius siektų 20000 per minutę. Žmonės trokšta tai girdėti. Jie nepastebi bolidų greičių, jie tiesiog nori triukšmo bei tikėti, kad mato greičiausias formules. Žmonės nori matyti pilotus kovojančius tarpusavyje. Manau, kad reginys su 650 AG bolidais būtų gerokai patrauklesnis nei dabartinis su 850 AG bei elektronine traukos kontrolės sistema“, – teigė „Jaguar“ pilotas Eddie Irvine‘as.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553