„Formulės-1“ variklių tiekėjos, Vokietijos kompanijos „Mercedes-Benz“ ir „BMW“ gali siekti teisinės paramos ir pasipriešinti
FIA ketinimams jau nuo kitų metų sezono naudoti V8 formos, 2,4 l. darbinio tūrio variklius.
Po nepavykusio F-1 komandų vadovų susitikimo Vengrijoje, šiuo metu ekipos turi laiko tik iki rugsėjo 6-os dienos. Jei iki tol nebus pasiekta kompromiso, FIA pasiūlymai bus beveik įgyvendinti.
Nors atrodo, kad ekipoms nepavyks susitarti, „
Ferrari“ technikos direktorius Rossas Brawnas teigė, jog liko tik variklių klausimas, nes ekipos jau sutarė dėl važiuoklės apribojimų.
Taigi, jau už pusės mėnesio matysime aiškesnį vaizdą – kaip gi kitąmet atrodys naujoji lenktyninė formulė.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).