Variklių modernizaciją gali įšaldyti nuo 2021 metų

Variklių modernizaciją gali įšaldyti nuo 2021 metų
logo 2019 Rugpjūčio 17 d. 12:29, Daimler

Šiuo metu nė vienas iš trijų automobilių gamintojų, kuris turi gamyklines komandas „Formulėje-1“, oficialiai nepatvirtino, kad dalyvaus pasaulio čempionate po 2020 metų.

Daugiausiai klausimų kelia „Renault“ perspektyvos – paskutiniu metu prekyba prancūziškais automobiliais šlubuoja, netyla skandalas, susijęs su buvusiu koncerno vadovu Carlosu Ghosnu, kuris nuo praėjusių metų lapkričio yra teisėtvarkos akiratyje ir įtariamas rimtais finansiniais nusikaltimais – teismo procesas Japonijoje prieš jį prasidės 2020 metais.

Komandos iš Enstono biudžetas yra mažesnis nei „Mercedes“ ir „Ferrari“ ir ekipos vadovas Cyrilas Abiteboulas ne kartą leido suprasti, kad „Formulė-1“ „Renault“ koncernui negali būti didele našta – kompanijos direktorių tarybai tai iš principo yra labai svarbu.

„Mes turime pasiekti, kad dalyvavimas pasaulio čempionate nebūtų susijęs su papildomomis išlaidomis, - pareiškė C. Abiteboulas. – Įvedus ekipų biudžetų limitus ir perėjus prie kur kas teisingesnio prizinių pinigų paskirstymo, du iš mūsų reikalavimų būtų įgyvendinti. Bet mums to nepakanka. Kad mūsų išlaidos „Formulėje-1“ toliau nedidėtų, paprasčiausiai dar reikia įvesti moratoriumą variklių tobulinimui pradedant nuo 2021 metų“.

„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas tam neprieštarauja: „Jei stendinių bandymų metu mes išsiaiškinsime, jog visų keturių gamintojų („Mercedes“, „Ferrari“, „Renault“ ir „Honda“) jėgainės pagal galingumą ir sukimo momentą skiriasi 1 proc. ribose, atsirastų prasmė sustabdyti jų modernizaciją“.

Su tuo sutinka ir „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko: „Reikės įvesti moratoriumą variklių tobulinimui. Kitaip išlaidos tik didės ir didės. Yra žinoma, kad atkovoti paskutinę dešimtą sekundės kainuoja brangiausiai. V8 variklių epochoje mes įsitikinome, kiek daug pinigų leidžia sutaupyti tokios priemonės. Turint galvoje milžinišką dabartinių jėgos agregatų kainą, efektas būtų dar didesnis“.

„Auto Motor und Sport“ kalbintų ekspertų nuomone, toks scenarijus yra visiškai realus, kadangi jis ne tik padarytų automobilių koncernų dalyvavimą „Formulėje-1“ ekonomiškai pagrįstu, bet ir šalutine prasme pagerintų „Formulės-1“ įvaizdį, pabrėžiant ir jos susirūpinimą ekologijos problemomis, o tai atitinka dabartines pasaulines madas. Tai daryti kviečia ir FIA, ne veltui 2021 m. techninio reglamento projekte yra punktas, kuriame teigiama, kad į įprastinį benziną bus įmaišoma 20 proc. biodegalų – vėliau ši proporcija palaipsniui bus dar didinama.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983