Variklių modernizaciją gali įšaldyti nuo 2021 metų (18)

Variklių modernizaciją gali įšaldyti nuo 2021 metų
logo Rugpjūčio 17 d. 12:29, Daimler

Šiuo metu nė vienas iš trijų automobilių gamintojų, kuris turi gamyklines komandas „Formulėje-1“, oficialiai nepatvirtino, kad dalyvaus pasaulio čempionate po 2020 metų.

Daugiausiai klausimų kelia „Renault“ perspektyvos – paskutiniu metu prekyba prancūziškais automobiliais šlubuoja, netyla skandalas, susijęs su buvusiu koncerno vadovu Carlosu Ghosnu, kuris nuo praėjusių metų lapkričio yra teisėtvarkos akiratyje ir įtariamas rimtais finansiniais nusikaltimais – teismo procesas Japonijoje prieš jį prasidės 2020 metais.

Komandos iš Enstono biudžetas yra mažesnis nei „Mercedes“ ir „Ferrari“ ir ekipos vadovas Cyrilas Abiteboulas ne kartą leido suprasti, kad „Formulė-1“ „Renault“ koncernui negali būti didele našta – kompanijos direktorių tarybai tai iš principo yra labai svarbu.

„Mes turime pasiekti, kad dalyvavimas pasaulio čempionate nebūtų susijęs su papildomomis išlaidomis, - pareiškė C. Abiteboulas. – Įvedus ekipų biudžetų limitus ir perėjus prie kur kas teisingesnio prizinių pinigų paskirstymo, du iš mūsų reikalavimų būtų įgyvendinti. Bet mums to nepakanka. Kad mūsų išlaidos „Formulėje-1“ toliau nedidėtų, paprasčiausiai dar reikia įvesti moratoriumą variklių tobulinimui pradedant nuo 2021 metų“.

„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas tam neprieštarauja: „Jei stendinių bandymų metu mes išsiaiškinsime, jog visų keturių gamintojų („Mercedes“, „Ferrari“, „Renault“ ir „Honda“) jėgainės pagal galingumą ir sukimo momentą skiriasi 1 proc. ribose, atsirastų prasmė sustabdyti jų modernizaciją“.

Su tuo sutinka ir „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko: „Reikės įvesti moratoriumą variklių tobulinimui. Kitaip išlaidos tik didės ir didės. Yra žinoma, kad atkovoti paskutinę dešimtą sekundės kainuoja brangiausiai. V8 variklių epochoje mes įsitikinome, kiek daug pinigų leidžia sutaupyti tokios priemonės. Turint galvoje milžinišką dabartinių jėgos agregatų kainą, efektas būtų dar didesnis“.

„Auto Motor und Sport“ kalbintų ekspertų nuomone, toks scenarijus yra visiškai realus, kadangi jis ne tik padarytų automobilių koncernų dalyvavimą „Formulėje-1“ ekonomiškai pagrįstu, bet ir šalutine prasme pagerintų „Formulės-1“ įvaizdį, pabrėžiant ir jos susirūpinimą ekologijos problemomis, o tai atitinka dabartines pasaulines madas. Tai daryti kviečia ir FIA, ne veltui 2021 m. techninio reglamento projekte yra punktas, kuriame teigiama, kad į įprastinį benziną bus įmaišoma 20 proc. biodegalų – vėliau ši proporcija palaipsniui bus dar didinama.

Komentarai (18)


Prozax
| Rugpjūčio 19 d. 20:24
Dabar, su super griežtomis taisyklėmis ir reguliavimais, kai varikliai ir bolidai praktiškai turėtų būti vienodi, Mercedes sugebėjo sukurti žymiai geresnį variklį ir bolidą. Jei taisyklė būtu buvusios laisvesnės, tai Mercedesai būtu buvę priekyje 5 ratais, už jų ferairiai, tada po 5 ratų redbuliai, tada dar po kažkiek ratų viduro komandos, ir už jų toli peletono galas.
maxpower
| Rugpjūčio 19 d. 15:36
McNerka
| Rugpjūčio 18 d. 18:21

ta tikroji f-1 dvasia buvo pries 50 metu kai buvo is tikro idomu.. pas vienus variklis buvo prieky, pas kitus gale, vieni vaziavo su turbo kiti su atmosferiniais ir netgi buvo su 6 ratais ir tt ir pan - laisve kurejams.. dabar gi visiskai nebeidomu - nugaletojas aiskus pries sezona ir 5 sezonams i prieki.. asmeniskai f-1 nebeziuriu kazkur apie 5 metus ir nemanau kad kazka praleidau..:)

Sutinku kad reiketu daugiau laisves inzinieriams, bet lyginti su tais laikais kvaila. Jei paliktu visika laisve siais laikais, laimetu daugiau pinigu turintis nors ir dabar praktiskai taip jau yra, bet atotrukis butu dar didesnis arba reiketyu labai grieztu biudzeto ribojimu.
oferis
| Rugpjūčio 19 d. 15:16
McNerka
| Rugpjūčio 18 d. 18:21

ta tikroji f-1 dvasia buvo pries 50 metu kai buvo is tikro idomu.. pas vienus variklis buvo prieky, pas kitus gale, vieni vaziavo su turbo kiti su atmosferiniais ir netgi buvo su 6 ratais ir tt ir pan - laisve kurejams.. dabar gi visiskai nebeidomu - nugaletojas aiskus pries sezona ir 5 sezonams i prieki.. asmeniskai f-1 nebeziuriu kazkur apie 5 metus ir nemanau kad kazka praleidau..:)

Kaip neziuredamas zinai kad neidomu?
McNerka
| Rugpjūčio 18 d. 18:21
ta tikroji f-1 dvasia buvo pries 50 metu kai buvo is tikro idomu.. pas vienus variklis buvo prieky, pas kitus gale, vieni vaziavo su turbo kiti su atmosferiniais ir netgi buvo su 6 ratais ir tt ir pan - laisve kurejams.. dabar gi visiskai nebeidomu - nugaletojas aiskus pries sezona ir 5 sezonams i prieki.. asmeniskai f-1 nebeziuriu kazkur apie 5 metus ir nemanau kad kazka praleidau..:)
rmntz
| Rugpjūčio 18 d. 14:26
Jau buvo kartą nuobodžioji epocha, kai buvo sustabdyti variklių tobulinimai. Vėl tą paty š nori sumalti. Ir iš viso, kokio velnio jie nori riboti tas išlaidas? Kas kiek turi, tas tiek tegu leidžia. wtf??
Black_Death
| Rugpjūčio 18 d. 10:14
pergalingas
| Rugpjūčio 17 d. 22:05

Galbut pasakyciau kitaip... bernio rankos ir browno dvasios

Ir “kuinai” pavirstu raudonais zirgais
pergalingas
| Rugpjūčio 17 d. 22:05
Galbut pasakyciau kitaip... bernio rankos ir browno dvasios
pergalingas
| Rugpjūčio 17 d. 22:04
Kuo toliau tuo blogesni sprendimai ... reikia bernio rankos bet gal jaunesniame kune ... bet tik ne amerikietiskos ...
leksas
| Rugpjūčio 17 d. 20:38
šeip vienintelis dalykas ką jie tobulina, tai variklio galva- vožtuvus, veleną ir kt. dalis, iki pačio tobulumo, bet net mažiausias improvementas kainuoja kosminius pinigus
leksas
| Rugpjūčio 17 d. 20:28
aišku kad reikia sustabdyti, šie varikliai ir taip beveik tobuli
×