Naujosios „Virgin“ komandos „Formulės-1“ bolidas vasario mėnesį į bandymų trasas išriedės taip ir nepatikrintas vėjo tunelyje.
Kai visos dabartinės ekipos beveik 24 val. per parą plušą šiuose įrenginiuose mėgindamos kiekvieną savo automobilio modelio iteraciją, būsimieji debiutantai nusprendė pasikliauti vien kompiuterinės įrangos pagalba.
„Virgin“ technikos vadovo Nicko Wirtho teigimu, komandos bolidas bus sukurtas naudojantis tik skaičiuojamosios hidrodinamikos (angl. Computational Fluid Dynamics, CFD) sistemomis, kai oro srautai automobilio paviršiumi yra matuojami virtualioje aplinkoje. Tradicinės ekipos šią technologiją kol kas naudoja tik greta tradicinių, laiko patikrintų metodų.
N. Wirthas turi palyginti didelę CFD sistemų naudojimo patirtį. Naudodama tik šiuos įrankius, jo vadovajama „Wirth Research“ kompanija paruošė pergalingus „Acura“ LMP1 ir LMP2 prototipus Amerikos Le Mans serijos lenktynėms.
Primename, kad „Virgin“ komanda kitais metais naudos „Cosworth“ variklius, o jos gretose lenktyniaus vokietis Timo Glockas ir brazilas Lucas di Grassi. Ekipos direktoriumi dirbs Alexas Tai, sporto vadovu – Johnas Boothas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).