"Nurburgring", Nurburgas

Vokietijos GP
FAKTAI
Trasos ilgis
5,148 km
Ratų skaičius
60
Lenktynių distancija
308,863 km
TRASA
Vokietijos GP "Nurburgring", Nurburgas

Trasos rato įveikimas su Jacques'u Villeneuve'u:

"Bendrai paėmus, Nurburgringas yra sudėtinga trasa. Barjerai keletoje vietų užstoja tolimesnį vaizdą, be to, žiūrovų minios yra gana toli nuo trasos, tad kartais sunku susiorientuoti, kurioje trasos vietoje tu esi. Tai moderni, bet kartu ir įdomi trasa. Pirmoji trasos dalis bus naujas išbandymas, nes pirmasis posūkis pakeistas į keletą naujų. Lenktyniavimas turėtų tapti dar įdomesnis, nes stabdymas po tiesiosios bus dar stipresnis. Vieta, kuri, mūsų manymu, turėjo būti pakeista Nurburgringe, tai Veedol-S posūkis, apie tai mes šnekėjome jau penketą metų."

"Po pirmųjų posūkių komplekso seka labai greitas kairys posūkis, kuris turi būti įveiktas labai tiksliai, kad prie Ford posūkio pavyktų priartėti kuo didesniu greičiu. Tai vienas svarbiausių trasos posūkių, kadangi po jo seka tiesioji, kurios pabaigoje stabdymo zonoje yra reali galimybė aplenkti savo varžovą. Lenkimai atliekami Dunlop posūkyje."


"Dunlop yra labai ilga, daugiau nei 180 laipsnių kampo, kilpa. Kad būtum greitas šiame posūkyje, pirmiausia reikia stabdyti per vėlai prieš jį! Po to seka labai greitas posūkis, kuris įveikiamas neatleidžiant akceleratoriaus."

"Tada atvažiuojama į labai smagų sektorių, kuris susideda iš kairio-dešinio RTL bei BIT-Kurve posūkių. Nors ir jie yra greta vienas kito, greitis tarp jų pasiekiamas pakankamai didelis. BIT-Kurve posūkis yra šiek tiek apvalus, tad jame beveik nestabdoma ir vairas sukamas visiškai nežymiai. Po jo seka labai greita tiesioji į pakalnę. Šios tiesiosios gale stabdymas labai stiprus, tačiau tai puiki vieta lenkti savo varžovą.Tiesioji nuveda į Veedol-S posūkį, kuris labai siauras ir kampuotas S-formos posūkis. Juo važiuoti yra visiškai neįdomu."


"Paskutinis trasos posūkis Coca-Cola yra labai smagus. Tai posūkis, kuriuo važiuojant stabdoma tiek, kad greitis išliktų nemažas. Šis posūkis atveda į starto-finišo tiesiąją, kur baigiasi Nurburgringo žiedo ratas."

Nugalėtojai:

1984: A. Prostas “McLaren”

1985: M. Alboreto “Ferrari”

1995: M. Schumacheris “Benetton”

1996: J. Villeneuve’as “Williams”

1997: J. Villeneuve’as “Williams”

1998: M. Hakkinenas “McLaren”

1999: J. Herbertas “Stewart”

2000: M. Schumacheris “Ferrari”

2001: M. Schumacheris “Ferrari”

2002: R. Barrichello "Ferrari"

2003: R. Schumacheris "Williams"

2004: M. Schumacheris “Ferrari”

2005: F. Alonso “Renault”

2006: M. Schumacheris “Ferrari”

2007: F. Alonso “McLaren” (lenktynės vyko Europos GP vardu)

2009: M. Webberis “Red Bull”

2011: L. Hamiltonas “McLaren”

2013: S. Vettelis “Red Bull”

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: Castrol S, Dunlop, Yokohama, RTL, Veedol, Coca Cola

Daugiausia lenkimų užfiksuota: Castrol S, Dunlop, Veedol

TOP naujienos

F-1.lt pulsas