Seniausi komentarai
SliMMaz logo rėmėjas
| 05/30 11:04
Lygina McLaren su Williams :))) McLaren automative yra lygiai toks pat "privatininkas" kaip RBR. t.y ne visi gamintojai gali sau leist tiek resursu kiek anie. Zie makliai net plauciu vedinimo aparatus pasiruose gamint jei reiks
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/30 09:12
Naivus Kvailys
| 05/30 02:20

Kodel kaip gerus pavyzdzius pateiki blogas komandas? AlphaTauri - dalis RB bolidon ir dar RB pinigai. Nesuprantu kodel ji cia. Haas du metus sprende stabdziu problema, pernai visus metus sprende bolido problemas ir neisprende, o siu metu pradzioje Gene uzsimine apie pasitraukima is cempionato, nes jam per brangu. Force India vadovybe buvo tokia superine, jog komanda atsidure pas administratorius, per zingsni nuo visisko isnykimo. Buvai uzsimines apie anekdotus. O ar pameni Sauber anekdota apie 3 pilotus? Geras valdzios pavyzdys, ar ne?
Franka tau paminejau ne tam, kad praeities Williams rezultatus palygintum, o tam, jog prisimintum, kad iki Claire atsiradimo Williams turejo problemu ir priiminejo prastus sprendimus.
Rasei, kad komanda turetu susirasti title sponsoriu. Tau kaip pavyzdi pateikiau McLaren, kuri nei budama siknoje, nei dabar to title sponsoriaus neturi. Nes laikai pasikeite ir ne taip paprasta tuos sponsorius surasti net ir fiksuojant gerus rezultatus.

Na ir dar kartą, visos tos "blogos" komandos yra daug geresnėj situacijoj, nei Williams ir rodo daug geresnius rezultatus, turėdamos bent kažkokį potencialą. Pastarieji, žinoma, ir anksčiau darė klaidų, bet iki tokios situacijos niekada nebuvo priėję.
Sponsorių visiem sunku susirast, bet durt pirštu į McLaren kaip pavyzdį nereiktų. Tai gamyklinė komanda, ir be to sponsoriaus jie išgyvent ir rodyt rezultatus gali daug ilgiau nei privatininkai. Ir, be to, McLaren taip pat buvo gilioj šiknoj ir prarado savo sponsorius dėl tos pačios priežasties - prastų vadovų sprendimų. Pasikeitė komandos valdymas, pagerėjo rezultatai ir nenustebčiau, kad ir rėmėjai tuoj atsiras. Kaip sakant, liūto vedama avių banda yra pavojingesnė, nei avies vedama liūtių kaimenė.
Taip kad dar kartą, kodėl Williams atsidūrė blogiausioj situacijoj per komandos istoriją ir rodo prastesnius rezultatos negu mūsų apklabėtos "blogos" komandos - dėl didelio vardo, garsios istorijos, aplinka kalta, ar vis dėl to vadovai susikniso?
tuberkolioze
| 05/30 08:05
Čia tiek paklodžių prirašėte, kad neturiu kantrybės viską perskaityti. Bet jei pakelsit šiknas nuo kėdės ir išeisit į lauką tai sunkiai rasit išlikusių mažų parduotuvėlių. Jų dar vis yra, bet jos vegetuoja taip pat, kaip ir Williams, o viską valdo koncernai.
Ir nesvarbu ar tai F1 ir MB/Ferrari/RB, ar tai Lietuva ir maxima su kompanija. Smulkus verslas visiškai sužlugdytas visame pasaulyje visose srityse.
Todėl ir tie biudžeto mažinimai absoliučiai nieko nepakeis - jie galbūt būtų turėję įtakos prieš keliolika metų, bet šiais laikais vistiek varguolės kompanijos su jokiu biudžetu neprilygs koncernui.
O tokie varguoliai kaip Williams kur nesugebėjo sūnaus pasidaryti, tai išvis pasmerkti. Čia net nėra apie ką diskutuoti ir būtų pakakę visiems parašyti po trumpą: "RIP".
Naivus Kvailys
| 05/30 02:20
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/30 01:16

Bmw ir Williams išsikyrimas buvo dėl to, kad projekto esmė buvo laimėt konstruktorių taurę, ir BMW vadovybei nepatiko ne tik Franko, bet ir kai kurių Wiliams inžinierių sprendimai, ir jie manė, kad dėl tų sprendimų tikslas nebuvo pasiektas. Todėl BMW norėjo nupirkt komandą ir tapt pagrindiniais akcininkais, su kuo Frankas nesutiko. Kad ir kaip ten baigės, tas periodas buvo gana sėkmingas ir net po išsiskyrimo, komanda toli gražu nebuvo tokioj duobėj kaip dabar.
Apie pinigus dejuoja visi iš eilės, skirtumas tas, kad vieni dėl tų problemų kažką daro, o kiti tik skundžiasi. McLaren neturi title sponsor, ir yra best of the rest, turbūt me dėl tinkamų vadovų sprendimų jie tokiais yra? Jauti skirtumą tarp to ir buvo giliausioj subinėj per 40 metų komandos istoriją? Be to, dėl verkimo apie pinigus, tai Haas, Alfa, Alpha Tauri ir Racing Point biudžetai ne ką didesni nei Wiliams, bet pastariesiems vis vien iki mid field tiek pat, kiek aniem iki top tier. Tai kas dėl tokios situacijos kaltas, vadovai, ar aplinka?

Kodel kaip gerus pavyzdzius pateiki blogas komandas? AlphaTauri - dalis RB bolidon ir dar RB pinigai. Nesuprantu kodel ji cia. Haas du metus sprende stabdziu problema, pernai visus metus sprende bolido problemas ir neisprende, o siu metu pradzioje Gene uzsimine apie pasitraukima is cempionato, nes jam per brangu. Force India vadovybe buvo tokia superine, jog komanda atsidure pas administratorius, per zingsni nuo visisko isnykimo. Buvai uzsimines apie anekdotus. O ar pameni Sauber anekdota apie 3 pilotus? Geras valdzios pavyzdys, ar ne?
Franka tau paminejau ne tam, kad praeities Williams rezultatus palygintum, o tam, jog prisimintum, kad iki Claire atsiradimo Williams turejo problemu ir priiminejo prastus sprendimus.
Rasei, kad komanda turetu susirasti title sponsoriu. Tau kaip pavyzdi pateikiau McLaren, kuri nei budama siknoje, nei dabar to title sponsoriaus neturi. Nes laikai pasikeite ir ne taip paprasta tuos sponsorius surasti net ir fiksuojant gerus rezultatus.
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/30 01:16
Naivus Kvailys
| 05/30 01:06

Visu pirma, BMW paliko Williams ir nusipirko Sauber nes vokieciams nepatiko tai, kaip tuo metu dirbo Williams vadovaujama nuostabaus ir nepakartojamo Franko! Antra, apie pinigus dejavo ne tik Claire, bet ir FI zmones ir Sauberis ir Monisha. O tokia komanda kaip McLaren iki siol neturi to Title sponsoriaus. Turbut valdzia kalta.
PS. Claire vadovo pavaduotoja, ne vadas.

Bmw ir Williams išsikyrimas buvo dėl to, kad projekto esmė buvo laimėt konstruktorių taurę, ir BMW vadovybei nepatiko ne tik Franko, bet ir kai kurių Wiliams inžinierių sprendimai, ir jie manė, kad dėl tų sprendimų tikslas nebuvo pasiektas. Todėl BMW norėjo nupirkt komandą ir tapt pagrindiniais akcininkais, su kuo Frankas nesutiko. Kad ir kaip ten baigės, tas periodas buvo gana sėkmingas ir net po išsiskyrimo, komanda toli gražu nebuvo tokioj duobėj kaip dabar.
Apie pinigus dejuoja visi iš eilės, skirtumas tas, kad vieni dėl tų problemų kažką daro, o kiti tik skundžiasi. McLaren neturi title sponsor, ir yra best of the rest, turbūt me dėl tinkamų vadovų sprendimų jie tokiais yra? Jauti skirtumą tarp to ir buvo giliausioj subinėj per 40 metų komandos istoriją? Be to, dėl verkimo apie pinigus, tai Haas, Alfa, Alpha Tauri ir Racing Point biudžetai ne ką didesni nei Wiliams, bet pastariesiems vis vien iki mid field tiek pat, kiek aniem iki top tier. Tai kas dėl tokios situacijos kaltas, vadovai, ar aplinka?
Naivus Kvailys
| 05/30 01:06
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/29 23:28

Ar aš blyn siūlau tą komandą parduot, ar sakau, kad turėjo būt parduota? Title sponsor galima surast, ką jau buvo padarę su BMW. Bet ne, geriau nieko nedaryt ir verkt, kad metai iš metų rezultatai krenta, pinigų vis mažiau ir išeities nebėra, bet vat užtai vatdas komandos koks gražus!

Visu pirma, BMW paliko Williams ir nusipirko Sauber nes vokieciams nepatiko tai, kaip tuo metu dirbo Williams vadovaujama nuostabaus ir nepakartojamo Franko! Antra, apie pinigus dejavo ne tik Claire, bet ir FI zmones ir Sauberis ir Monisha. O tokia komanda kaip McLaren iki siol neturi to Title sponsoriaus. Turbut valdzia kalta.
PS. Claire vadovo pavaduotoja, ne vadas.
Naivus Kvailys
| 05/30 00:58
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/29 19:55

Kur atsidūrė ar ne, kiek keitė savininkų, bet dabar tos komandos bent nėra anekdotų objektu. Ir taip nėra, nes jų vadovybė rado sprendimus problemom, net jei tas sprendimas ir buvo parduoti komandą

Anekdotus raso tik komentaru rasytojai. Ne vadovybe rado sprendimus, o administratoriai rado pirkeja. Vadovybe buvo tokia gera, kad komanda atsidure pas bankroto administratorius.
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/29 23:28
SliMMaz logo rėmėjas
| 05/29 22:47

Amm sprendimas parduot? Force india kiek kaip komanda isbuvo? nuo 2008? Sauber irgi turejo pertrauku, tai nera taip sunku "parsiduoti". Tuo tarpu Williams kaip brand'as jau nuo 1977 tai visai kitas svoris, kad imt ir parsiduot. Jau buvo pavizdys su "zalgiriu". Tau duok laisves tai coca-cola brand'a lengva ranka parduotum atsiradus pirmiems minusams ir teigtum kad tai super sprendimas :)

Ar aš blyn siūlau tą komandą parduot, ar sakau, kad turėjo būt parduota? Title sponsor galima surast, ką jau buvo padarę su BMW. Bet ne, geriau nieko nedaryt ir verkt, kad metai iš metų rezultatai krenta, pinigų vis mažiau ir išeities nebėra, bet vat užtai vatdas komandos koks gražus!
SliMMaz logo rėmėjas
| 05/29 22:47
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/29 19:55

Kur atsidūrė ar ne, kiek keitė savininkų, bet dabar tos komandos bent nėra anekdotų objektu. Ir taip nėra, nes jų vadovybė rado sprendimus problemom, net jei tas sprendimas ir buvo parduoti komandą

Amm sprendimas parduot? Force india kiek kaip komanda isbuvo? nuo 2008? Sauber irgi turejo pertrauku, tai nera taip sunku "parsiduoti". Tuo tarpu Williams kaip brand'as jau nuo 1977 tai visai kitas svoris, kad imt ir parsiduot. Jau buvo pavizdys su "zalgiriu". Tau duok laisves tai coca-cola brand'a lengva ranka parduotum atsiradus pirmiems minusams ir teigtum kad tai super sprendimas :)
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/29 19:59
kart
| 05/29 18:25

Sauber nėra Williams, kad taip imtų ir parsiduotų kokiam nors auto gamintojui už vardą. Nejuokauk tu taip lygindamas nesulygindamas komandas. Ir nustokit pilt šūdą ant tos Claires vieną kartą. Atrodo, kad senukas numirė iš karto, vos tik pasitraukė iš valdybos ir Clairė liko valdyti viena. Visas sportas kentėjo dėl augančių kaštų ir rėmimo trūkumo, nes rėmėjai vis dažniau persiorientuoja į finansiškai naudigesnį marketingą. Vienos komandos prie to prisitaikė išsiparduodamos auto gamintojams, kitos to negalėjo padaryti net ir norėdamos.

Žalgiris savo laiku irgi galėjo gauti rimtas rėmimo sutartis, bet būtų reikėję keisti pavadinimą į Žalgiris Gazprom ar tiesiog Kauno Gazprom.

Visos komandos sulyginamos. O pamazgas anksčiau niekad nesu pylęs, nelabai suprantu prie ko čia "vieną kartą". Ir nereik klaidingai suprast - nemanau, kad kalta viena Claire, kaltė visos vadovybės. Juolab, kad po 2014 buvo tikrai šansų išlikt bent mid fielde, tik kažkas klaidingus sprendimus priėmė. Ir juolab, negalima sakyt, kad va Wiliamsam sunkiau nei kitom privatininkėm, nes nežinom, kas pas visus dedasi už uždarų durų. Faktas tik vienas, kad komanda iš stiprių vidutiniokių tapo dead last o dabar ir ant išnykimo ribos
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/29 19:55
Naivus Kvailys
| 05/29 18:42

Nesuprantu kuo ta Sauber ar Force India tokios ypatingos. Force India turejo pinigu kam? Kad atsidurtu administratoriu rankose?
BMW paliko komanda likimo valiau, Peteris isgelbejo. Veliau egzistavo del Meksikos ir svedu pinigu. Galu gale teko parsiduoti. Tai kuo juos geresnes? Kad vos neisnyko ir ne karta keite savininkus?

Kur atsidūrė ar ne, kiek keitė savininkų, bet dabar tos komandos bent nėra anekdotų objektu. Ir taip nėra, nes jų vadovybė rado sprendimus problemom, net jei tas sprendimas ir buvo parduoti komandą
Naivus Kvailys
| 05/29 18:42
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/29 18:07

Buvo jie aukščiau force India, kuri tuos pačius variklius turėjo ir kuri taip pat turėjo ne kartą finansinių problemų. Anie dabar mid fielde stabiliai važiuoja, o Williams giliai dugne. Ir priminsiu, kad už tuos p3 komanda gavo nemažus pinigus, bet kažkodėl tie pinigai jiem nepadėjo, kai tai pačiai force India jų užteko, kad toliau bent kovotų dėl taškų. Kita vertus Sauber dar gilesnėj duobėj ilgą laiką buvo ir neturėjo malonumo gaut Mersų variklius, bet dabar sugeba toliau gyvent. Tai vėlgi, koks pasiteisinimas Wiliamsų vadovų? Ar kaltas oras ir aplinka, bet ne vadovybė?

Nesuprantu kuo ta Sauber ar Force India tokios ypatingos. Force India turejo pinigu kam? Kad atsidurtu administratoriu rankose?
BMW paliko komanda likimo valiau, Peteris isgelbejo. Veliau egzistavo del Meksikos ir svedu pinigu. Galu gale teko parsiduoti. Tai kuo juos geresnes? Kad vos neisnyko ir ne karta keite savininkus?
button_f1
| 05/29 18:39
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/29 14:57

Tam periode Williams niekada nebuvo tokioj gilioj duobėj, kokioj yra dabar ir su tiek mažai prošvaisčių. Taip, buvo mid-low gride, bet ne atskiroj kategorijoj, kai pilotai lenktyniauja realiai tik tarpusavy

jo, bet tai kur bėda buvo 2011? 2013? Kaip čia Frenkas nesužiūrėjo? Ar čia laikysim gerais pasiekimais nes gale visokie HRT vilkosi, tai bent liko ne paskutiniai?
button_f1
| 05/29 18:34
Karaliux
| 05/29 14:55

Ar jau pamiršai Botto ir Massos podiumus su Williams ar dar nežiūrėjai F1 tada?

tai aš ir Maldonado pergalę ir jo pažadus kovot dėl čempiono titulo prisimenu, gal tada įskaičiuojam ir tą sezoną kaip konkurencingą? Nešvietė nei viena pergalė podiumininkams, Paskui susitvarkė Ferrari ir Red Bull mašinas ir išgaravo visi podiumai kažkaip :)
kart
| 05/29 18:25
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/29 18:07

Buvo jie aukščiau force India, kuri tuos pačius variklius turėjo ir kuri taip pat turėjo ne kartą finansinių problemų. Anie dabar mid fielde stabiliai važiuoja, o Williams giliai dugne. Ir priminsiu, kad už tuos p3 komanda gavo nemažus pinigus, bet kažkodėl tie pinigai jiem nepadėjo, kai tai pačiai force India jų užteko, kad toliau bent kovotų dėl taškų. Kita vertus Sauber dar gilesnėj duobėj ilgą laiką buvo ir neturėjo malonumo gaut Mersų variklius, bet dabar sugeba toliau gyvent. Tai vėlgi, koks pasiteisinimas Wiliamsų vadovų? Ar kaltas oras ir aplinka, bet ne vadovybė?

Sauber nėra Williams, kad taip imtų ir parsiduotų kokiam nors auto gamintojui už vardą. Nejuokauk tu taip lygindamas nesulygindamas komandas. Ir nustokit pilt šūdą ant tos Claires vieną kartą. Atrodo, kad senukas numirė iš karto, vos tik pasitraukė iš valdybos ir Clairė liko valdyti viena. Visas sportas kentėjo dėl augančių kaštų ir rėmimo trūkumo, nes rėmėjai vis dažniau persiorientuoja į finansiškai naudigesnį marketingą. Vienos komandos prie to prisitaikė išsiparduodamos auto gamintojams, kitos to negalėjo padaryti net ir norėdamos.

Žalgiris savo laiku irgi galėjo gauti rimtas rėmimo sutartis, bet būtų reikėję keisti pavadinimą į Žalgiris Gazprom ar tiesiog Kauno Gazprom.
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/29 18:07
Naivus Kvailys
| 05/29 16:42

Nepamirskim, kad ta P3 padejo pasiekti Mersu varikliai. Jei butu pasirinke Honda arba Renault ir tada butu sedeje dugne arba netoli jo. Kazkaip nepamenu, kad tuomet kai Bottas ir Massa lipo ant podiumo butumet rase kokia apgailetina buvo Claire.
Williams dar pries P3 turejo finansiniu problemu. Gi Hulka ismete, nes reikejo pinigu, todel buvo pasirinktas Maldonado. O kai pasikeite varikliu formatas Williams issoko i pavirsiu nes pasirinko gerus variklius. Taip bolidas irgi buvo neblogas, bet toli iki gero. O kai kiti veliau pradejo vytis, naudoti geresnius variklius, Williams grizo i savo vieta. Tad nereiktu cia matuoti nuo P3 iki dabar kai tu problemu jie turejo seniai.
Visi zinom, kad privatininkams F-1 yra sunkiausia. Kiek komandu jau isnyko, kiek pakeite savininkus, tik Williams vis dar laikosi.

Buvo jie aukščiau force India, kuri tuos pačius variklius turėjo ir kuri taip pat turėjo ne kartą finansinių problemų. Anie dabar mid fielde stabiliai važiuoja, o Williams giliai dugne. Ir priminsiu, kad už tuos p3 komanda gavo nemažus pinigus, bet kažkodėl tie pinigai jiem nepadėjo, kai tai pačiai force India jų užteko, kad toliau bent kovotų dėl taškų. Kita vertus Sauber dar gilesnėj duobėj ilgą laiką buvo ir neturėjo malonumo gaut Mersų variklius, bet dabar sugeba toliau gyvent. Tai vėlgi, koks pasiteisinimas Wiliamsų vadovų? Ar kaltas oras ir aplinka, bet ne vadovybė?
SliMMaz logo rėmėjas
| 05/29 17:38
Telemetrijus
| 05/29 17:10

Pats "tinkamiausias" laikas parduoti.
Turbūt dėl to, kad kitas variantas tik bankrotas.

Tuo tarpu N. Latifi taps pirmuoju oficealiu F1 driveriu vaziavusiu tik virtualiame GP formate :D

Kad pradejo ieskot tai nereiskia, kad jau nebegali lenktyniaut. Dar 2m tas pardavimas vyks, jei vyks isviso, o ne apsiribos 30% akciju arabams perleidimu :)
Telemetrijus
| 05/29 17:10
Pats "tinkamiausias" laikas parduoti.
Turbūt dėl to, kad kitas variantas tik bankrotas.

Tuo tarpu N. Latifi taps pirmuoju oficealiu F1 driveriu vaziavusiu tik virtualiame GP formate :D
Naivus Kvailys
| 05/29 16:42
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/29 13:39

Nėra nei vienos ilgai gyvuojančios komandos, kuri nebūtų turėjus sunkių laikų. Skirtumas tas, kad tais 1977 komanda buvo tik prasidėjus ir nuo valdymo iš telefono būdelės per 3 metus tapo čempione. Tuo metu dabar viena sėkmingiausių ir seniausių komandų per 3 metus nuo p3 sugebjėo tapti pajuokų objektu

Nepamirskim, kad ta P3 padejo pasiekti Mersu varikliai. Jei butu pasirinke Honda arba Renault ir tada butu sedeje dugne arba netoli jo. Kazkaip nepamenu, kad tuomet kai Bottas ir Massa lipo ant podiumo butumet rase kokia apgailetina buvo Claire.
Williams dar pries P3 turejo finansiniu problemu. Gi Hulka ismete, nes reikejo pinigu, todel buvo pasirinktas Maldonado. O kai pasikeite varikliu formatas Williams issoko i pavirsiu nes pasirinko gerus variklius. Taip bolidas irgi buvo neblogas, bet toli iki gero. O kai kiti veliau pradejo vytis, naudoti geresnius variklius, Williams grizo i savo vieta. Tad nereiktu cia matuoti nuo P3 iki dabar kai tu problemu jie turejo seniai.
Visi zinom, kad privatininkams F-1 yra sunkiausia. Kiek komandu jau isnyko, kiek pakeite savininkus, tik Williams vis dar laikosi.
A85 logo rėmėjas
| 05/29 15:13
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/29 15:02

Tiesa, bet Williams nėra vienintelė privatininkė. Sauber ir Racing Point, teoriškai net rbr ir str yra privatininkų komandos (tik teoriškai, žinoma). Kol RP ir Sauber rado pirkėjų, investuotojų ir sugeba kovot bent jau mid fielde, nuo jų Wiliams atsilieka kaip Renault iki Mersų.

Taip, jos visos yra privatininkės, tiesa, RBR dabar tokia kaip ir gamyklinė skaitosi, bet vistiek savininkas, ne auto gamintojas. Tai jie, galima sakyti, yra vienintelė stipriai besilaikanti privatininkė, kuri gali kovoti dėl pergalių. Tiesa, jų pajamos iš FOM irgi pakankamai didelės, o reikalui esant ir RB įmeta casho. Sauber, pasitraukus Alfa, manau, kad smigs duobėn. Ne tai, kad jie dabar piniguose maudosi. RP - priklauso nuo Lawrence tolimesių planų, jei gandai apie pardavimą Mazepin pasitvirtins - tai grįš į Force India paskutinių metų finansinę situaciją, rusiškas ir vakarietiškas verslo suvokimas biškį skiriasi ;)

TOP naujienos