WMSC patvirtino 2026 m. variklių reglamentą

WMSC patvirtino 2026 m. variklių reglamentą
logo 2022 Rugpjūčio 16 d. 20:51, FIA

Šiandien FIA Pasaulio automobilių sporto taryba (WMSC) patvirtino variklių reglamentą, kuris įsigalios nuo 2026 m.

Diskusijos dėl naujo motorų reglamento truko kelerius metus, o jose dalyvavo FIA, „Formulė-1“ ir esami bei galimai būsimi gamintojai.

Antradienį vykusio WMSC posėdžio metu buvo patvirtintos 2026 m. sportinės, techninės ir finansinės taisyklės.

FIA jau anksčiau buvo iškėlusi keturis pagrindinius tikslus: šou išlaikymas (užtikrinant, kad eksploatacinės savybės būtų panašios į dabartines), aplinkosauginis tvarumas, finansinis tvarumas ir patrauklumas naujiems variklių gamintojams.

Vidaus degimo variklis išliks 1,6 l V6, su tais pačiais sūkiais ir su mažesniu degalų srautu.

Daugiau dėmesio bus skiriama degimo sričiai, todėl bus daugiau laisvės kuriant degimo sistemą naujiems degalams. Kita sritis, apimanti variklio bloką, alkūninį veleną, švaistiklius, siurblius ir pagalbines dalis, bus labiau reglamentuota.

Visos degalų sudedamosios dalys turi būti gaunamos iš visiškai tvarių šaltinių, kad degaluose nebūtų naudojamas iškastinis kuras

Didžiausias pokytis, palyginti su dabartinėmis jėgainėmis, yra MGU-H atsisakymas. O energijos rekuperacijos sistemos (ERS) galia bus padidinta iki 350 kW.

2026 m. kiekvienas lenktynininkas galės panaudoti keturis variklius, turbokompresorius ir išmetimo sistemas, taip pat tris energijos kaupimo sistemas ir MGU-K.

Nuo 2027 m. sezono šis skaičius sumažės atitinkamai iki trijų ir dviejų.

Nuo 2023 m. sezono taip pat bus įvestos finansinės taisyklės, susijusios su jėgainių išlaidomis.

Nustatyta, kad 2023-25 m. išlaidų lubų riba bus 95 mln. JAV dolerių, o 2026 m. ir vėliau - 130 mln. dolerių.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983