WMSC patvirtino 2026 m. variklių reglamentą (9)

WMSC patvirtino 2026 m. variklių reglamentą
logo Rugpjūčio 16 d. 20:51, FIA

Šiandien FIA Pasaulio automobilių sporto taryba (WMSC) patvirtino variklių reglamentą, kuris įsigalios nuo 2026 m.

Diskusijos dėl naujo motorų reglamento truko kelerius metus, o jose dalyvavo FIA, „Formulė-1“ ir esami bei galimai būsimi gamintojai.

Antradienį vykusio WMSC posėdžio metu buvo patvirtintos 2026 m. sportinės, techninės ir finansinės taisyklės.

FIA jau anksčiau buvo iškėlusi keturis pagrindinius tikslus: šou išlaikymas (užtikrinant, kad eksploatacinės savybės būtų panašios į dabartines), aplinkosauginis tvarumas, finansinis tvarumas ir patrauklumas naujiems variklių gamintojams.

Vidaus degimo variklis išliks 1,6 l V6, su tais pačiais sūkiais ir su mažesniu degalų srautu.

Daugiau dėmesio bus skiriama degimo sričiai, todėl bus daugiau laisvės kuriant degimo sistemą naujiems degalams. Kita sritis, apimanti variklio bloką, alkūninį veleną, švaistiklius, siurblius ir pagalbines dalis, bus labiau reglamentuota.

Visos degalų sudedamosios dalys turi būti gaunamos iš visiškai tvarių šaltinių, kad degaluose nebūtų naudojamas iškastinis kuras

Didžiausias pokytis, palyginti su dabartinėmis jėgainėmis, yra MGU-H atsisakymas. O energijos rekuperacijos sistemos (ERS) galia bus padidinta iki 350 kW.

2026 m. kiekvienas lenktynininkas galės panaudoti keturis variklius, turbokompresorius ir išmetimo sistemas, taip pat tris energijos kaupimo sistemas ir MGU-K.

Nuo 2027 m. sezono šis skaičius sumažės atitinkamai iki trijų ir dviejų.

Nuo 2023 m. sezono taip pat bus įvestos finansinės taisyklės, susijusios su jėgainių išlaidomis.

Nustatyta, kad 2023-25 m. išlaidų lubų riba bus 95 mln. JAV dolerių, o 2026 m. ir vėliau - 130 mln. dolerių.



Komentarai (9)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Rokas1
IP: ee040a3 | 08/17 18:11 Atsakyti
Black_Death
08/17 14:33

Haas planuose pravaziuoti su 1 varikliu + 1 atsargai del avariju ir pan. Likutis ant pardavimo, spekit kokiai komandai.

O Ferrari planuose yra laimėti titulą. Bet matai kaip realybė skiriasi nuo planų.
Aa
IP: fff156f | 08/17 15:10 Atsakyti
Taigi MGU-H atsisakys, todel del kompensavimo padidino generacija is stabdymo. Galimai, net sumazes baterijos, nes nebus kaip prikaupt tiek energijos vien stabdant. + pats MGU-H kiek sveria ir vietos uzima. Bele paburbet svarbu, net nebandei gilintis.
Black_Death
IP: df9de09 | 08/17 14:33 Atsakyti
giedriusx3
08/17 09:55

"Nuo 2027 m. sezono šis skaičius sumažės atitinkamai iki trijų ir dviejų."
Pasiruoškime baudų sezonui. Jie suvokia bent, kad varikliai ne tik sugenda iš savęs, bet ir būna sudaužomi? Visi dar iki vasaros pertraukos bus išnaudoję limitus.

Haas planuose pravaziuoti su 1 varikliu + 1 atsargai del avariju ir pan. Likutis ant pardavimo, spekit kokiai komandai.
giedriusx3
IP: 4d3fa6f | 08/17 09:55 Atsakyti
"Nuo 2027 m. sezono šis skaičius sumažės atitinkamai iki trijų ir dviejų."
Pasiruoškime baudų sezonui. Jie suvokia bent, kad varikliai ne tik sugenda iš savęs, bet ir būna sudaužomi? Visi dar iki vasaros pertraukos bus išnaudoję limitus.
kart
IP: ff4c1cb | 08/16 23:40 Atsakyti
Belenkas
08/16 21:25

Panasu kad bolidai bus dar sunkesni, nes tiems 350kw is elektros reiks didesnes baterijos. Kam riboti degalu srauta, kai ribojamas ju kiekis. O ir siekis 1000hp, nera kazkas super, jau dabar panasu kad yra daugiau.

Nebūtina montuoti jokios didesnės baterijos. Talpa gali išlikti ir ta pati, tiesiog įkrovimas/iškrovimas greičiau vyks.
Galų gale, net jeigu ir minimaliai padidins talpą, tai bus pagrinde padaryta MGU-H sąskaita.
Akmo
IP: 7e918c8 | 08/16 23:18 Atsakyti
„Vidaus degimo variklis išliks 1,6 l V6, su tais pačiais sūkiais ir su mažesniu degalų srautu.“... Mjo..
Palikt tuos pačius sūkius ir sumažint degalų srautą? Turėsim dar labiau dulkių siurblio garsą.
Rokas1
IP: ee040a3 | 08/16 22:53 Atsakyti
Belenkas
08/16 21:25

Panasu kad bolidai bus dar sunkesni, nes tiems 350kw is elektros reiks didesnes baterijos. Kam riboti degalu srauta, kai ribojamas ju kiekis. O ir siekis 1000hp, nera kazkas super, jau dabar panasu kad yra daugiau.

1000 hp nėra naujų taisyklių siekis. Jų siekis yra toliau išlaikyti 1000+hp sumažinant degalų srautą. Spėju kartu bus mažinamas ir degalų bako dydis, kas leis kartu su mgu-h pašalinimu naujų mašinų svorį išlaikyt tokį patį arba šiek tiek sumažinti.
el Loxas
IP: 5f156cc | 08/16 22:02 Atsakyti
įdomu.. realiai gi MGU-H iš išmetimo dujų dar sukuria darbą ir, jei tai sudėtingas įrenginys, jo inžinerinimui buvo išleistos krūvos pinigų - ir dabar bac: balon babkės.
p.s. naujoj sistemoj bus galima degint tepalus? o po to su FIA už uždarų durų susitart?
Belenkas
IP: 5085aa9 | 08/16 21:25 Atsakyti
Panasu kad bolidai bus dar sunkesni, nes tiems 350kw is elektros reiks didesnes baterijos. Kam riboti degalu srauta, kai ribojamas ju kiekis. O ir siekis 1000hp, nera kazkas super, jau dabar panasu kad yra daugiau.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas