WRC. Drama Japonijoje – O. Tanakas patyrė avariją po kurios T. Neuville tapo pasaulio čempionu! (2)

WRC. Drama Japonijoje – O. Tanakas patyrė avariją po kurios T. Neuville tapo pasaulio čempionu!
logo 2024 Lapkričio 24 d. 01:30, Jaanus Ree/Red Bull Content Pool nuotr.

Japonijoje ralis beveik pasibaigė, tačiau pabaigos nereikėjo laukti išsiaiškinant šio sezono čempioną.

Pirmame sekmadienio greičio ruože (19,1 km) Ottas Tanakas patyrė rimtą avariją bei taip pasitraukė iš lenktynių.

Po šios avarijos tapo aišku, kad Thierry Neuville pirmąsyk savo karjeroje tapo pasaulio ralio čempionu.

Tiesa, avarija sukėlė didelius nemalonumus „Hyundai“ kovojant dėl titulo komandinėje įskaitoje. Per likusius greičio ruožus T. Neuville ir Andreasas Mikkelsenas viską darys, kad titulas negrįžtų į „Toyota“ rankas.

Japonijos ralyje po esto avarijos pradėjo pirmauti Elfynas Evansas.


Per likusius greičio ruožus Neuville bei Mikkelsenas važiavo labai greitai, tačiau „Toyota“ lenktynininkai buvo greitesni specialiajame greičio ruože, todėl jie ir išplėšė pergalę savo komandai bendroje įskaitoje.

Ralį laimėjo Elfynas Evansas. Antras liko Sebastianas Ogier, o trečias – Adrienas Fourmaux.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
ddt
IP: ca1c225 | 11/24 17:11 Atsakyti
Fantastiškas sezonas, fantastiškos lenktynės Japonijoje. Labai įdomu kaip viskas seksis 2025 su tiek planuojamų pokyčių
Nu
IP: 36b096d | 11/24 18:05 Atsakyti
Sezonas tikrai geras, bet ne apie tai. Apie taškų sistemą, tiek šiame portale, tiek kituose tinkluose labai daug verkiančių pradžioje sezono buvo, bet galiausiai vidurį sezono jų labai pamazejo, o į galą sezono praktiškai ne daug kas ir kalbėjo apie ją. Sakiau nuo pirmo etapo, kad reikia palaukti bent vidurio sezono, o geriausiai iškentėti į galo sezono ir tada matysim ir manau buvau visiškai teisus. Taip sistema gana komplikuota, bet jei į ją isigylini ir atsimeni visus taškus už visas užimtas pozicijas, nėra ji tokia sudėtinga, bet kad ji pagyvino ne tik pačius ralius ir ypač sekmadienius, bet pagyvino visą čempionatą, tai faktas, toks finalas tikrai įvyko tik dėka tokios sistemos, nes nors Toyota ir turėjo greičio pranašumą didesnę sezono dalį, bet Hyundai puikiai išnaudodavo sekmadienius ir taip sugebėjo išlikti žaidime visą sezoną. Taigi įdomu ar tu verksniu dar yra, ar jau priprato ir pritaria, kad visai neblogai tai veikia. Bet nepaisant to, nenustebciau jei ateityje sistema grįžtu prie senosios, arba į kažką panašaus, nes yra visokių kalbų, apie sekmadienio eliminavima iš ralių, arba šiaip trumpinant distanciją, tai galimai ir taškų sistema turėtų tada koreguotis. Matysim, bet kaip minejau Monte ralio metu, tai ta patį pasakysiu ir dabar, reikėjo sulaukti galo sezono ir dabar pamatem, kad tai visai neblogai suveikė, aišku yra daug žmonių, kuriems didesnės naujovės labai skaudžiai per smegenis kerta, tai pradžioje sezono nei kiek nesistebejau veikiančių skaičiumi.
×

TOP naujienos