WRC sezonas vainikuotas E. Evanso pergale ir „Toyota“ dominavimu (9)

WRC sezonas vainikuotas E. Evanso pergale ir „Toyota“ dominavimu
logo Lapkričio 19 d. 22:30, Jaanus Ree/Red Bull Content Pool nuotr.

Pasaulio ralio čempionato (WRC) sezonas – baigtas.

Japonijos ralyje greičiausias buvo Elfynas Evansas, kuris pagal pergales (3) šiame sezone susilygino su Kalle Rovanpera. Nepaisant to, jaunasis Suomijos lenktynininkas vos vieno ralio nesugebėjo baigti, visur būdavo bent pirmajame ketverte ir dėl to antrą kartą tapo pasaulio čempionu.

Bendrai Japonijos ralyje buvo daug ką pasakantis „Toyota“ dominavimas. Sebastianas Ogier užėmė antrą vietą, o minėtas Rovanpera liko trečias.

„Toyota“ šiame sezone neturėjo lygių komandinėje įskaitoje. „Hyundai“ ekipai pritrūko stabilumo. Juos kitą sezoną papildys sugrįžtantis Ottas Tanakas.

Ketvirtas Japonijos ralyje finišavo Esapekka Lappi. Toliau sekė Takamoto Katsuta bei Tanakas. 

Andreasas Mikkelsenas buvo greičiausias „Rally 2“ kategorijoje. 

Kalbant apie kitą sezoną, komandų sudėtyje, neskaitant „Hyundai“, yra nemažai nežinomųjų. Per artimiausią mėnesį, iki metų pabaigos WRC sirgaliai sužinos daugiau naujienų. 

Kitame sezone irgi bus 13 ralių, įskaitant du ralius artimus Lietuvai – Latvijoje ir Lenkijoje vasarą. Tai pirmas toks atvejis per WRC istoriją.

Tradiciškai kito sezono pradžia – Monte Karle, sausio 25-28 dienomis. 



Komentarai (9)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Simple
IP: cd7d8ae | 11/20 07:34 Atsakyti
Shy
11/20 02:19

Kad kiek teko ziureti turnyrime lentele ten isvis konkuremcijos nera, ... skaityti daugiau

Viskas paprasta. Pirma tai yra sportas vis dar nepatekęs į tas tvarumo, elektros ir panašaus shit pinkles, net esami hibridai yra visų nemėgstami ir kalbama kad naujame reglamente jų neturėtų būti. Taip pat WRC labai mažai šou elementų, tokiu atveju atkrenta daug žiūrovų ir dalyvių, kuriems ne sportas pirmoje vietoje, o pasirodymas ar panašiai. Toliau, WRC yra konkurencija aukščiausio lygio, tai yra kad čia bet kas atėjęs, bus visiškas niekas, tu negali čia pravažiuoti 50 ratų ir būti jau neblogas, čia gali dirbti 10 metu ir vistiek lyderiams ne iš tolo neprilygsi, nes taip kaip važiuoja geriausi, važiuoja labai ne daug žmonių pasaulyje, ką ir istorija parodė, atėję visokių lygų, visokio plauko čempionai, ar atskiru etapų laimėtojai, WRC nieko nepaisekia, net nebūtinai aukščiausioje klasėje, pažiūrėk į Dakaro daugkartinį čempioną Nasserą, kiek dalyvavo su WRC 2 automobiliu, rezultatai kur... niekur. Man labai patinka šis sportas ir jei jis toks, tebūnie, man tinka, čia tikra konkurencija, tikras greitis, tikra rizika ir taip toliau, čia viskas apie sportą. Žinoma galėtų keletą dalykų pasikeisti, dėl ko atsirastų daugiau vietos aukščiausioje klasėje, bet kaip minėjau, gali pritrukti tiesiog vairuotojų, nes konkuruoti su Rovanpera, Tanaku, ar Ogier pasaulyje turbūt šiai dienai niekas nesugebėtų. Čia geriausi pasitraukia kai jie to nori, o ne kai jaunimas juos pradeda lenkti. :)
La Form
IP: 7050bae | 11/20 09:48 Atsakyti
Simple
11/20 07:34

Viskas paprasta. Pirma tai yra sportas vis dar nepatekęs į tas tvaru... skaityti daugiau

Oi, kaip viskas išpūsta. Jums reiktų dirbti WRC viešųjų ryšių skyriuje, nes net pats čempionatas nėra tokios geros nuomonės apie save, kaip kad jūs čia pateikiat.
IP: cd7d8ae | 11/20 13:40 Atsakyti
La Form
11/20 09:48

Oi, kaip viskas išpūsta. Jums reiktų dirbti WRC viešųjų ryšių ... skaityti daugiau

Aš nesakau, kad viskas, viskas yra gerai, bet kiekis ne visada yra kokybė ir jei dabar dar priimsi 3 komandas, tai pirma reiks automobilius sukurti konkurencingus, šiai dienai turbūt tik Skoda galėtų tai padaryti, kita, tai reiktu surasti vairuotojus konkurencingus, šiai dienai manau išvis tokių nėra laisvų, kurie galėtų rimtai priešintis dabartiniams lyderiams, neskaitant vieno kito etapo susiklosčius gerai situacijai. Faktas, kad norėtųsi dar vienos komandos ir bendrai kokių 14 vairuotojų, bet viskas ir dabar yra gerai, žiūrovų minios raliuose, pats esu buvęs ne viename, tai net sunku patikėti, kiek žmonių prisirenka, žymiai, žymiai daugiau nei bet kur kitur autosporte. Sakau problemų yra, bet jų visur ir visada yra ir visiems neitiksi, man asmeniškai viskas tikrai neblogai ir dabar.:)
ddt
IP: ca1c225 | 11/20 07:20 Atsakyti
Yra ta konkurencija, paprasčiausiai WRC tai ne F1, ralyje ten žmonės spaudžia ant savo galimybių ribos, priešingai nei F1, kur viskas yra apie "tyre management". Tai visiškai normalu, kad šeštadieniui ar sekmadieniui tu nematai dalies lenktynininkų važiuojant, nes jie jau būna supylę mašiną į medžius. Kaip kad šį savaitgalį Neuville'is ar Sordo.
Shy
IP: 59bc9a7 | 11/20 02:19 Atsakyti
Kad kiek teko ziureti turnyrime lentele ten isvis konkuremcijos nera, visuose raliuose gal tik 6 sportininkai vaziavo, kas cia per pasaulio cempionatas, apsurdas
rasytojelis
IP: 85f0e13 | 11/20 10:42 Atsakyti
Kodėl WRC etapų skaičius nedidėja?
egis013
IP: 23e57c6 | 11/20 11:10 Atsakyti
sestadienio ryte, 13 gr. , man vienam girdejosi, kad vienas komentatorius dar girtas komentavo ?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. blaster 3840
2. berta 3792
3. avon 3774
4. redworm 3763
5. Valerijonas 3749