Y. Hasegawa: MGU-H gedimas yra mechaninio pobūdžio

Y. Hasegawa: MGU-H gedimas yra mechaninio pobūdžio
logo 2017 Liepos 09 d. 12:33, McLaren

Tradiciniame susitikime „Meet The Team“ „Honda“ programos „Formulėje-1“ vadovas Yusuke Hasegawa aiškino, su kuo susijęs motoro- generatoriaus MGH-H gedimas Fernando Alonso mašinoje.

„Remiantis teoriniais skaičiavimais, „Spec 3“ versijos jėgainė leidžia nuvažiuoti ratą 0,1-0,2 sek. greičiau,- pasakojo Y. Hasegawa – Penktadienį Fernando mašinoje stovėjo pati paskutinė MGU-H versija ir mes labai apgailestaujame, kad joje iškilo nesklandumų. Kokios priežastys mes jau išsiaiškinome. MGU-H buvo modernizuotas po lenktynių Baku, bet pasirodė esąs ne toks jau patikimas, todėl mums dar teks tobulinti visą konstrukciją. Aš negaliu komentuoti, su kuo susijusi problema, bet tai yra mechaninio pobūdžio trūkumai.

MGU-H modulio keitimas jėgainėje užima daugiau laiko nei viso jėgos agregato keitimas. Be to, mes norėjome išvengti eilinės baudos, todėl nutarėme į Fernando mašiną sumontuoti senesnės versijos variklį su tos specifikacijos MGU-H.

Žinoma, skaičiavimai rodo, kad „Spec 3“ yra galingesnis, bet greitis priklauso ne vien nuo jėgainės, tam turi įtakos daugelis faktorių, todėl aš negaliu pasakyti, kiek skiriasi Fernando Alonso ir Stoffelio Vandoorne bolidai pagal greičio galimybes.

Suprantama, kad Silverstonui mes pasistengsime paruošti naujos versijos jėgainę, pataisę visas konstrukcines klaidas. Kol kas nenuspręsta, koks jėgos agregatas bus montuojamas Alonso mašinoje – jau naudotas ar visiškai naujas. Šį klausimą dar teks išspręsti.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140