Z. Brownas: mes galėsime kovoti su „top“ komandomis

Z. Brownas: mes galėsime kovoti su „top“ komandomis
logo 2017 Spalio 24 d. 06:49, McLaren

„McLaren“ komandos vykdomasis direktorius Zakas Brownas papasakojo apie ambicingus komandos planus kitiems metams, apie tai, kad netrukus turėtų atsirasti naujo verslo partneriai ir kad ekipos mašinų spalva gali pasikeisti į oranžinę.

  • Kitais metais jūs tikitės kovoti dėl vietų ant podiumo, bet norint įgyvendinti šį uždavinį, „McLaren“ reikės aplenkti vieną arba dvi „Ferrari“ mašinas, vieną arba dvi „Mercedes“, vieną ar abi „Red Bull“. Pakankamai sudėtinga, ar sutinkate?
  • Taip, anksčiau mums tai pavykdavo. Žinoma, galima nuspėti, kad minėtosios trys komandos bus priekyje, bet negalima nurašyti ir kitų komandų. Manau, kad kitais metais mes būsime stiprūs varžovai – tikėtina, kad „McLaren“ gali būti tarp pretendentų čempiono titului, bet mums bus labai sunku. Gali būti, jog mes per greitai norime pakilti labai aukštai, bet manau, kad mes būsime pajėgūs kovoti su „top“ komandomis.
  • Vadinasi, jūs vis dėl to tikitės užlipti ant podiumo?
  • Nepasakyčiau, kad mes jau skaičiuojame vietas ant podiumo – greičiau mes tikimės juos iškovoti. Manau, kad jei jūs planuojate užimti vietą ant podiumo, o iškovojote 4 vietą, tai jūsų laukia nusivylimas. Iš tiesų, jei mes būsime ketvirti, tai mus nudžiugins, nes tai bus geriausias mūsų rezultatas per trejus metus. Manau, kad mums reikia būti atsargiems su prognozėmis ir pirmalaikėmis viltimis.
  • Tikėtina, kad artimiausiais varžovais jūs laikote „Renault“ ir „Red Bull“, juk kitais metais jūsų mašinose bus lygiai tokios pačios jėgainės kaip ir pas „McLaren“?
  • Taip, aišku, kad aplenkti „Red Bull“ ir „Renault“ yra kur kas paprastesnis uždavinys, todėl, kad mes žinosime, kad jie neturi galingumo pranašumo ir jų rezultatų fone bus aiškiai matyti, ko realiai mes pasiekėme.
  • Kaip jūs vertinate „Renault“ motoristų pažangą? Juk „Red Bull“ iki šiol dėl to nervinasi ir nori, kad jų jėgos agregatai būtų dar galingesni...
  • Manau, kad jie nervinosi net ir tada, kai laimėdavo čempionatus. Suprantama, kad jie visuomet spausdavo variklių gamintojus reikalaudami kuo daugiau ir tai yra dalis „Red Bull“ strategijos. Mes ne vieną kartą buvome susitikę su „Renault“ atstovais, buvome jų bazėje Viri mieste, kur yra gaminamos jėgainės, be to, reikia pažymėti, kad kai kuriose iš paskutinių lenktynių „Renault“ jėgainės pasirodė gana neblogai – visa tai teikia optimizmo.
  • Matyt, kad „McLaren“ netrukus paskelbs apie bendradarbiavimo su nauju rėmėju pradžią?
  • Taip, ant mūsų mašinos dar yra daug vietos mūsų verslo partnerių logotipams ir mane gerai nuteikia darbas, kurį mes atliekame, todėl vienareikšmiškai laukiu, kad kitais metais pas mus atsiras nauji partneriai.
  • Ar atsiras pas „McLaren“ titulinis rėmėjas?
  • Nemanau, kad mes turėsime tokį titulinį partnerį, kuris lieptų pakeisti pavadinimą, todėl komandos pavadinimas ir toliau liks „McLaren“, skirtingai, pavyzdžiui, nuo NASCAR, kur komandų pavadinimai yra siejami su tituliniais partneriais. Manau, kad tokio rėmėjo atsiradimas neduoda jokio ypatingo pranašumo. Bet manau, kad kitais metais mes įsigysime kelis labai rimtus rėmėjus.
  • Visi tikisi, kad pereinant prie naujojo techninio reglamento taip pat sumažės komandų biudžetai, tačiau, regis kartu jūs tikitės, kad komercinių teisių valdytojo išmokos pasiliks ankstesniame lygyje, nors iš tiesų jos turi irgi sumažėti. Išeitų, kad būtina sudaryti kuo daugiau rėmimo kontraktų...
  • Aš nenorėčiau tvirtinti, kad išmokos iš FOM sumažės...
  • Ar jūs manote, kad bonusų išmokos bus tęsiamos?
  • Nežinau. Kokia bus šių išmokų struktūra, bet dabar lėšos, kurios yra paskirstomos tarp komandų, jau artėja prie milijardo dolerių. Viskas, ką esu girdėjęs šia tema, tai, kad „Liberty Media“ išmokas nori palikti dabartiniame lygyje.
  • Taip, bet paskirstymas bus kur kas tolygesnis, o „McLaren“ dabar yra tarp komandų, kurios gauna premijinius bonusus...
  • Jei pažiūrėsime į šias išmokų sumas, tai mes esame kažkur sąrašo viduryje...
  • Jūs norite pasakyti, kad bonusų panaikinimas jums neatsilieps taip stipriai kaip, pavyzdžiui, „Ferrari“?
  • Visiškai teisingai. Manau, kad mums tai taip pat atsilieps, tačiau išlaidų mažinimas turėtų būti labai rimtas ir daugelio šansai suvienodės. Manau, kad dabar su komercine čempionato puse yra viskas tvarkoje, šis verslas yra pelningas.
  • Ar neturite planų pakeisti bolidų spalvą į oranžinę, kurią „McLaren“ kažkada naudojo. Ar jūs manote, kad mašina bus per daug panaši į tą išdažymą, kurį naudoja „Renault“?
  • Nepasakyčiau, kad ji jau tokia panaši. Mes jau galvojame apie tai, kaip atrodys mūsų mašinos kitais metais. Manau, kad daugelis sirgalių nori, kad „McLaren“ sugrįžtų prie oranžinės spalvos. Kai mūsų mašina, su kuria Fernando Alonso lenktyniavo „Indy 500“ lenktynėse buvo nudažyta oranžine spalva, mes gavome labai daug teigiamų atsiliepimų ir žmonės nori, kad ir mūsų mašinos „Formulėje-1“ taip atrodytų. Mūsų marketingo skyrius laukia kelių rėmėjų atsiliepimų, kurie gali diktuoti mums savo sąlygas. Bet mes neatmetame, kad mūsų bolidai bus oranžiniai. Arba ši spalva bus naudojama derinant su kitomis spalvomis. Net ir su rožine.
  • Ar už 20 mln. perdažysite mašiną į rožinę?
  • Ne, už 20 mln. neperdažysime. Bet kokiu atveju sprendimai dėl bolido išorės vaizdo, boksų apiforminimo ir uniformos turi būti priimti iki gruodžio 1 d. Bet per kelis kitus mėnesius mes dar turėsime galimybę kai ką pakeisti.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983