1_Protingas>> Prirašei daug, ale nesupratau nieko.
Jeigu realiai, tai visos F1 komandos naudojo automatines dėžes pavarų jungimui aukštyn- tarkime tiesiojoje artėjant RPM prie raudonos linijos automatiškai persijungdavo pavara į aukštesne, 2-->3-->4-->5...
Stabdymo zonoje, pilotai pavaras jungdavo žemyn rankiniu būdu, svirtele už vairo savo nuožiūra tinkamiausiu laiku 7-->6-->5-->4 Tai daroma tam, kad automatas nesuklystu, ir neperjungtu bėgio žemyn jau posūkyje, dėl ko bolidą sumėtytų ir būtų prarandamas greitis.
Pilnai pavaras patys jungė tik Minardi pilotai, dėl skurdo softui pinigų neužteko. Softas kontroliuoja pavarų jungimasi į aukštesne. Istorija tokia, kad prieš praeitą sezoną žadėjo uždrausti TC ir automatus, tai jie ka pasidarė, su tuo ir važiavo, nes money nėra.
Kuo skirsis šių metų pavarų dėžės softas ? Pas jį nebebus funkcijos automatiškai perjungti pavara į aukštesne, RPM pasiekus optimalią ribą. Reiškia, pilotas pavėlavęs perjungti pavarą, gali pasiekti redline. Redline, tai apsukos, kurias viršijęs variklis genda. Todėl variklio apsukos yra ribojamos elektroniškai, ir pilotui pasiekus redline ir neperjungus pavaros, RPM daugiau nedidės ir bolidas liks važiuoti vienodu greičiu. Po tokios klaidos, iš paskos važiuojamnčiam pilotui atsiranda proga lenkimui.
Šiaip kas dėl starto, tai jo metu pilotai naudos sankabą. Tai yra todėl, kad uždrausta starto kontrolė. Tačiau ir starto metu Traction control veiks, todėl kiek man suvokiama, ratai neturėtu prasisukti dėl pilotų pergazavimo.