„
McLaren“ komandos vyriausiasis lenktynių inžinierius Philas Prew atmetė galimybę šį savaitgalį Turkijoje paaukoti pasirodymą kvalifikacijoje, tokiu būdu sutaupant padangų sekmadienio varžyboms.
Nors pagrindiniai varžovai
„Red Bull“ apie tokius galimus taktinius sprendimus prabilo jau po lenktynių Kinijoje, „Vodafone“ remiama ekipa pirmenybę bet kuriuo atveju ruošiasi teikti starto pozicijai, nors lenktynėse ir tikimasi ne mažiau trijų sustojimų.
„Padangų dilimas Turkijoje bus svarbus faktorius. Manau, kad viskas tikrai krypsta link trijų sustojimų lenktynių“, - pareiškė P. Prew.
„Naujos padangos suteikia šiokių tokių privalumų. Nepaisant to, manau, kad konkurencija rikiuotėje privers geriausias naujas padangas panaudoti jau kvalifikacijoje“, - aiškino vyriausiasis „McLaren“ lenktynių inžinierius.
„Mes teiksime pirmenybę kvalifikacinei pozicijai, o ne naujų padangų pasilikimui lenktynėms. Nenuvertinu to, ką Lewisas (Hamiltonas, paaukojęs vieną važiavimą trečioje kvalifikacijos dalyje – red. past.) pasiekė Kinijoje, tačiau tuomet mums pasisekė, kad pirmąją ir antrąją dalis įveikėme panaudoję tik vieną komplektą minkštesnių padangų, kas leido sutaupyti mums vieną (lenktynėms – red. past.)“, - teigė specialistas.
„Tikrai nemanau, kad nesivaržymas trečioje kvalifikacijos dalyje siekiant sutaupyti padangų yra teisingas sprendimas“, - pridūrė jis.
Didžiausias krūvis padangų Turkijoje laukia dideliu greičiu įveikiamame aštuntajame Stambulo trasos posūkyje. Vos 12 procentų arenos ilgio sudarančioje atkarpoje ratai patiria net 40 procentų viso žiedo jėgos. Lenktynininkus, tuo tarpu, čia dvi sekundes veikia 4,5G jėga.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).