“Renault” dėl ateities apsispręs metų pabaigoje

“Renault” dėl ateities apsispręs metų pabaigoje
logo 2015 Birželio 15 d. 06:55, Caterham
„Renault Sport F1“ kompanijos vadovas Cirylas Abiteboulas pareiškė, kad jų kompanija dėl tolesnio dalyvavimo „Formulės-1“ pasaulio čempionate apsispręs šių metų pabaigoje, nors kontraktas varikliams tiekti „Red Bull“ komandai baigiasi tik 2016 metų pabaigoje.
C. Abiteboulas: „Red Bull“ nori būti užtikrinta tuo, kad mes kartu F-1 čempionate galime kur kas labiau pagerinti rezultatus, to reikia ir mums. Be to, mums labai svarbu, kad mūsų dalyvavimas čempionate yra naudingas tiek mums patiems, tiek ir „Red Bull“ komandai.
Mūsų partnerystė turi gilias šaknis, todėl mums nereikia skubėti priimant sprendimus, bet aš galiu nuspėti, jog „Red Bull“ kažkuriuo metu panorės sužinoti, kokia jėgainė jų bolide stovės 2017 metais. Aš žinau, kad naujojo bolido paruošimas prasideda labai anksti, todėl manau, jog jie apie jėgainių tiekimo sąlygas 2017 metams norės žinoti dar šiais metais.
Dabar geriausias mums variantas palikti dabartinį statusą – mes tieksime jėgaines, o jie bus „Renault“ klientais. Tai padidins visų mūsų šansus pasiekti sėkmės ateityje, bet greta mes svarstome ir kitokius variantus ir scenarijus. Gali būti, kad „Red Bull“ pasirinks kitokį variantą arba mes priimsime kitokį sprendimą, bet mūsų partnerystė neturės ateities, jei mes nesugebėsime sukurti konkurencingos jėgainės.
Klausimas dėl „Renault“ gamyklinės komandos kūrimo ar partnerystės su „Red Bull“ formos pakeitimo nėra prioritetinis, bet jis gali iškilti, jei mes nesurasime išeities. Jei mes atkursime nuosavą gamyklinę komandą, finansinė situacija bus kitokia, kadangi gamyklinė komanda galės gauti pinigų iš rėmėjų, iš FOM ir iš komercinio gamyklinių pajėgumų išnaudojimo. Anksčiau „Renault“ turėjo gamyklinę komandą, todėl mes gerai žinome, kaip ją įkurti ir valdyti.
Pavyzdžiui, „Mercedes“ kompanija F-1 komandos išlaikymui išleidžia kur kas mažiau pinigų, nei jai atseina jėgainių kūrimas ir tiekimas kitoms komandoms, vadinasi ir mūsų pati didžiausia išlaidų dalis jau realizuota. Reikia pasverti galimas komandos išlaikymo išlaidas su tuo pranašumu, kurį mes gautume turėdami nuosavą komandą. Bet aš jau sakiau, jog tai nėra pirmaeilis klausimas. Šiandien svarbiausia yra mūsų motorų konkurencingumas, bet kartu mes ekonomiškai grindžiame ir gamyklinės komandos įsteigimo klausimą“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983