2009 metais „Formulėje-1“ daugės lenkimų

2009 metais „Formulėje-1“ daugės lenkimų
logo 2007 Rugpjūčio 14 d. 07:09, Ferrari
Visos „Formulės-1“ komandos baigia susitarti dėl taisyklių pakeitimų, kurie leis padidinti lenkimų skaičių.
Lenkimų skatinimo darbo grupė („Overtaking Working Group“, - angl.) susitiko lenktynių Vengrijoje metu ir pritarė naujo difuzoriaus dizaino idėjai, kuri gali būti įgyvendinta jau 2009 metais. Atnaujinta viena svarbiausių bolido aerodinaminių detalių, nukreipianti iš po bolido dugno išeinantį oro srautą, buvo bandoma birželio ir liepos mėnesiais. Visi susitikime dalyvaujantys komandų atstovai pritarė jos naudojimui.
Artimiausiu metu komandos bandys susitarti dėl naujo galinio sparno dizaino, kuris turėtų sudaryti geresnes sąlygas iš paskos važiuojančiam lenktynininkui. Nors susitikimo dalyviai pripažino, kad tai bus labai sunku, bet bus svarstomos įvairios idėjos. Viena jų – priekinis sparnas, kuris išsitrauktų ir tokiu būdu pailgėtų važiuojant paskui lenkiamą bolidą.
Darbo grupė taip pat pasiūlys naujas aerodinamikos taisykles, kuriose turėtų būti uždraustas smulkių aerodinaminių elementų: „kaminų“, sparnelių ir šoninių skydelių naudojimas nuo 2010 metų. Darbams sparčiai judant į priekį palikta galimybė taisykles pakeisti jau nuo 2009 metų.
Lenkimų skatinimo darbo grupei vadovauja „McLaren“ inžinerijos direktorius Paddy Lowe, „Renault“ inžinerijos skyriaus vadovas Patas Symondsas ir „Ferrari“ konsultantas Rory Byrne. Grupei taip pat padeda „Formulės-1“ aerodinamikos specialistas Jean-Claude Migeot, kuris vadovauja bandymams vėjo tunelyje.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553