2022 metais keisis reglamentas pavarų dėžėms (10)

2022 metais keisis reglamentas pavarų dėžėms
logo 2021 Lapkričio 28 d. 10:13, Aston Martin F1

Sportinio reglamento reikalavimai, apsprendžiantys transmisijos naudojimo ir keitimo tvarką, pasikeis 2022 metais. Jei dabar galioja taisyklė, kad pavarų dėžė turi atidirbti tam tikrą skaičių lenktynių, tai kitame sezone komandos turės daugiau laisvės manevrams.

Galios principas, analogiškas tam, kuris taikomas jėgos agregatams.

Dabar pavarų dėžė turi išlaikyti 6 etapus paeiliui, o per treniruotes leidžiama naudoti vadinamąsias „penktadienines pavarų dėžes“, kurios į šį skaičių nepatenka. Jei pavarų dėžė, priklausanti „pagrindinei grupei“ ir yra užplombuota FIA, sugenda varžybų savaitgalio metu ir tai atsitiko anksčiau numatyto laiko, tai lenktynininkas gauna penkių starto pozicijų baudą. Pavyzdžiui, šiemet taip buvo su George'u Russellu Meksikoje.

2022 metais taisyklės, susijusios su pavarų dėžėmis, bus pakeistos ir primins tas, kurios reglamentuoja jėgainių ir jų elementų naudojimą. Dabar komandos susitarė, kad ir viena, ir kita bus galima keisti keturis kartus per sezoną, nors paskutinėje publikuotoje Sportinio reglamento juodraštinėje versijoje vis dar rašoma, kad per sezoną bus galima panaudoti tik tris pavarų dėžės korpusus.

Tačiau jei ateityje „Formulės-1“ etapų skaičius pasieks 24, tai transmisijos vidinius elementus bus galima keisti 5 kartus. Kai nauja pavarų dėžė montuojama į bolidą, ją užplombuoja FIA. Čempionato eigoje komandos galės savo nuožiūra naudoti vieną ar kitą transmisiją konkrečiose lenktynėse iš bendro sezonui skirto skaičiaus.

Kartu pasiliks ankstesnis baudų principas: jei sportininkui teks panaudoti papildomas pavarų dėžes šalia keturių leistinų, jis praras penkias starto pozicijas.

Pagal „Auto Motor und Sport“ informaciją, prieš naują taisyklę pasisakė tik „Aston Martin“ komanda. Jos atstovai apskritai siūlė atsisakyti transmisijos naudojimo apribojimų. Ekipos vadybininkas Andy Stevensonas argumentavo tai taip: „Mums vis tiek tenka dirbti griežtų finansinių apribojimų sąlygomis. Jei komanda nori išleisti didesnius pinigus pavarų dėžėms, tai ji bus priversta taupyti kitoje srityje. Todėl už tai nereikėtų visai bausti“.

Aston Martin Cognizant Formula One
Komanda: Aston Martin Cognizant Formula One 2022 sezono taškai: 77
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: TBA
Plačiau

Komentarai (10)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
HOX
IP: 8878638 | 12/01 15:00 Atsakyti
beglys
11/30 09:15

Kažkaip bandau įsivaizduoti: ateina patikrinimas sako rodykite savo išlaidas. Tada klausia, o klausykite jūs panaudojote 5 pavarų dėžės, o išlaidose parašyta 4, tai kur mūsų saldainiai ir kiti promo produktai?

Ten ne Lietuva, tokių akivaizdžių dalykų niekas nenurašinėja. Čia tik Lietuviai sugeba "naglu" veidu nusipirkti už valstybės pinigus kokį Ferrari ar Maceratį įmonėje kuri prekiauja pampersais ir aiškinti, kad su tais superautomobiliais važinės vadybininkai pas klientus. Ir Lietuvoje kontrolieriai "beveik" patikės, priklausomai kaip slidžiai kalbės. Ten nesakau, kad nėra korupcijos, bet tikrai ne tokiems dalykams.

as manau galima papiginti detales arba pakeisti identiskomis, visada yra daug iseiciu, rasyti kad keiti panaudota ir pan tipo is dvieju surenki viena, o puse detaliu nauju. Tikri buhalteriai zino daug variantu kaip paslepti islaidas :) gali pradeti nuomuotis detales ir pan :D ir paslaugas
beglys
IP: 4bb32ec | 11/30 09:15 Atsakyti
HOX
11/29 23:46

as manau galima nurasyti kokia deze kita ant saldainiu ir kitu promo produktu :D manau net irasyti i trasportavimo islaidas :D

Kažkaip bandau įsivaizduoti: ateina patikrinimas sako rodykite savo išlaidas. Tada klausia, o klausykite jūs panaudojote 5 pavarų dėžės, o išlaidose parašyta 4, tai kur mūsų saldainiai ir kiti promo produktai?

Ten ne Lietuva, tokių akivaizdžių dalykų niekas nenurašinėja. Čia tik Lietuviai sugeba "naglu" veidu nusipirkti už valstybės pinigus kokį Ferrari ar Maceratį įmonėje kuri prekiauja pampersais ir aiškinti, kad su tais superautomobiliais važinės vadybininkai pas klientus. Ir Lietuvoje kontrolieriai "beveik" patikės, priklausomai kaip slidžiai kalbės. Ten nesakau, kad nėra korupcijos, bet tikrai ne tokiems dalykams.
HOX
IP: 8878638 | 11/29 23:46 Atsakyti
beglys
11/29 11:25

Jei žiūrint praeitį tai pavarų dėžės ir tuo labiau variklis buvo gaminamas taip, kad atlaikytų vienas lenktynes ir nei rato daugiau. Todėl dabartiniai apribojimai yra iš vienas pusės gerai, bet turi ir savo minusų. Iš esmės Aston Martin teisingai sako, kam bausti komandą, jei ji ir taip save nusibaus panaudojus papildoma dėžę, nes turės nuo kažkur pinigus patraukti.

as manau galima nurasyti kokia deze kita ant saldainiu ir kitu promo produktu :D manau net irasyti i trasportavimo islaidas :D
beglys
IP: 1daf0f8 | 11/29 21:42 Atsakyti
:/
11/29 15:17

Mintis aišku idomi. Neskaičiuojam dėžių, o tada kas bus kai viršys biudžetą? Nebevažiuos likusių lenktynių nes nebebus pinigų dėžei?

O tada prasidės baudos. Kaip ir NBA, viršijai atlyginimų ribas 15M mokėk baudą(Lygai) 30M. Ir viską tai išsprendė.
:/
IP: 609e5db | 11/29 15:17 Atsakyti
Mintis aišku idomi. Neskaičiuojam dėžių, o tada kas bus kai viršys biudžetą? Nebevažiuos likusių lenktynių nes nebebus pinigų dėžei?
beglys
IP: 4bb32ec | 11/29 15:16 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
11/29 11:26

O kažkada keturis bolidus atsiveždavo į vienas lenktynes :D

O dar būdavo, kad viena komanda ir su skirtingų gamintojų varikliais važiuodavo. :D
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 11/29 11:26 Atsakyti
HOX
11/28 21:22

pastoviai keitineti varikli ir pavaru dezes kazkaip vaikiskai skamba, tai gal iskart leidziame 4 bolidus :D treniruotems, FIA patikrinimams ir kvalai ir race atskirai :D kad niekas nerastu cheatu :D

O kažkada keturis bolidus atsiveždavo į vienas lenktynes :D
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 11/29 11:26 Atsakyti
Kas yra "reglamentas dėžėms"? Jei jau nesiseka rašyti nerusiškai, nėra resursų redaktoriui, tai gal bent funkcijos "Padėkite ištaisyti klaidą" nereikėjo išjungti.
beglys
IP: 4bb32ec | 11/29 11:25 Atsakyti
HOX
11/28 21:22

pastoviai keitineti varikli ir pavaru dezes kazkaip vaikiskai skamba, tai gal iskart leidziame 4 bolidus :D treniruotems, FIA patikrinimams ir kvalai ir race atskirai :D kad niekas nerastu cheatu :D

Jei žiūrint praeitį tai pavarų dėžės ir tuo labiau variklis buvo gaminamas taip, kad atlaikytų vienas lenktynes ir nei rato daugiau. Todėl dabartiniai apribojimai yra iš vienas pusės gerai, bet turi ir savo minusų. Iš esmės Aston Martin teisingai sako, kam bausti komandą, jei ji ir taip save nusibaus panaudojus papildoma dėžę, nes turės nuo kažkur pinigus patraukti.
HOX
IP: 8878638 | 11/28 21:22 Atsakyti
pastoviai keitineti varikli ir pavaru dezes kazkaip vaikiskai skamba, tai gal iskart leidziame 4 bolidus :D treniruotems, FIA patikrinimams ir kvalai ir race atskirai :D kad niekas nerastu cheatu :D
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas