2022 metais keisis reglamentas pavarų dėžėms

2022 metais keisis reglamentas pavarų dėžėms
logo 2021 Lapkričio 28 d. 10:13, Aston Martin F1

Sportinio reglamento reikalavimai, apsprendžiantys transmisijos naudojimo ir keitimo tvarką, pasikeis 2022 metais. Jei dabar galioja taisyklė, kad pavarų dėžė turi atidirbti tam tikrą skaičių lenktynių, tai kitame sezone komandos turės daugiau laisvės manevrams.

Galios principas, analogiškas tam, kuris taikomas jėgos agregatams.

Dabar pavarų dėžė turi išlaikyti 6 etapus paeiliui, o per treniruotes leidžiama naudoti vadinamąsias „penktadienines pavarų dėžes“, kurios į šį skaičių nepatenka. Jei pavarų dėžė, priklausanti „pagrindinei grupei“ ir yra užplombuota FIA, sugenda varžybų savaitgalio metu ir tai atsitiko anksčiau numatyto laiko, tai lenktynininkas gauna penkių starto pozicijų baudą. Pavyzdžiui, šiemet taip buvo su George'u Russellu Meksikoje.

2022 metais taisyklės, susijusios su pavarų dėžėmis, bus pakeistos ir primins tas, kurios reglamentuoja jėgainių ir jų elementų naudojimą. Dabar komandos susitarė, kad ir viena, ir kita bus galima keisti keturis kartus per sezoną, nors paskutinėje publikuotoje Sportinio reglamento juodraštinėje versijoje vis dar rašoma, kad per sezoną bus galima panaudoti tik tris pavarų dėžės korpusus.

Tačiau jei ateityje „Formulės-1“ etapų skaičius pasieks 24, tai transmisijos vidinius elementus bus galima keisti 5 kartus. Kai nauja pavarų dėžė montuojama į bolidą, ją užplombuoja FIA. Čempionato eigoje komandos galės savo nuožiūra naudoti vieną ar kitą transmisiją konkrečiose lenktynėse iš bendro sezonui skirto skaičiaus.

Kartu pasiliks ankstesnis baudų principas: jei sportininkui teks panaudoti papildomas pavarų dėžes šalia keturių leistinų, jis praras penkias starto pozicijas.

Pagal „Auto Motor und Sport“ informaciją, prieš naują taisyklę pasisakė tik „Aston Martin“ komanda. Jos atstovai apskritai siūlė atsisakyti transmisijos naudojimo apribojimų. Ekipos vadybininkas Andy Stevensonas argumentavo tai taip: „Mums vis tiek tenka dirbti griežtų finansinių apribojimų sąlygomis. Jei komanda nori išleisti didesnius pinigus pavarų dėžėms, tai ji bus priversta taupyti kitoje srityje. Todėl už tai nereikėtų visai bausti“.

Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team
Komanda: Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team 2024 sezono taškai: 0
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: AMR22
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983