„Racing Point“ technikos direktorius Andy Greenas mano, kad dėl pakitusių aerodinamikos taisyklių, šiemet į lenktynes komandos bus priverstos atsivežti daugiau priekinių bolido sparnų.
Priekinis sparnas yra vienas iš tų elementų, kuris pakito šiemet įsigaliojus naujoms aerodinamikos taisyklėms. Jis tapo paprastesnis, bet platesnis. Būtent dėl šios priežasties manoma, kad priekiniai sparnai šiemet kentės labiau nei praėjusiais metais.
„Anksčiau į lenktynes atsiveždavome penkis priekinius sparnus. Šiemet tas skaičius greičiausiai padidės iki septynių ar net devynių. Žiūrėsime kaip bus. Jeigu jie bus laužomi dažniau, tokiu atveju turėsime jų atsivežti daugiau“, - pasakojo „Racing Point“ specialistas.
„Žiūrint į visą tai iš biudžeto pusės, situacija greičiausiai nelabai keisis. Nauji sparnai yra pigesni ir lengviau pagaminami. Bet į lenktynes turėsime jų atsivežti daugiau.“
A. Greeno teigimu, šį sezoną po starto sportininkai turės būti itin atsargūs.
„Nauji sparnai yra daug platesni, tad bus lengviau pažeidžiami. Po starto, atvažiuodami į pirmąjį posūkį, sportininkai turės būti labai atsargūs.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |