A. Hamiltonas ragina sugrįžti F. Alonso į F-1 (87)

A. Hamiltonas ragina sugrįžti F. Alonso į F-1
logo Liepos 15 d. 20:05, McLaren F1

Lewiso Hamiltono tėvas Anthony Hamiltonas mano, kad Fernando Alonso sugrįžimas į didįjį sportą būtų naudingas „Formulei-1“.

Minėtasis L. Hamiltonas F-1 debiutavo 2007 metais ir tuo metu buvo komandos draugu su F. Alonso. Sportininkai nesutarė, o pasibaigus sezonui ispanas paliko komandą.

Bet dabar A. Hamiltonas mano, kad pernai iš F-1 pasitraukusiam F. Alonso derėtų sugrįžti į didįjį sportą.

„Mano nuomone, Alonso iš sporto pasitraukė per anksti. Tiesa, aš suprantu kodėl jis priėmė tokį sprendimą“, - kalbėjo A. Hamiltonas.

„Jeigu jis sugrįžtų, būtų fantastika. Šiame sporte mums reikia tokių sportininkų kaip jis.“

Pats F. Alonso yra sakęs, kad į F-1 sugrįžtų tik tuo atveju, jei galėtų atstovauti vienai iš stipriausių čempionato ekipų. Bet tai mažai tikėtina. Ispanas kitąmet negalėtų grįžti net į buvusią komandą - „McLaren“. Pastaroji dar ne taip seniai paskelbė pratęsusi sutartis su Carlosu Sainzu ir Lando Norrisu.

Panašu, kad „McLaren“ vadovas Andreasas Seidlas ekipos ateitį įsivaizduoja be F. Alonso.

„Turime priimti Fernando sprendimą trauktis. Todėl Zakas pasirašė sutartis su Lando ir Carlosu“, - sakė A. Seidlas.

„Jei Lando ir Carlosas yra šios komandos ateitis, tokiu atveju logiška, jog būtent jie turėtų pilotuoti bolidus bandymų metu.“

„Apie sutartį su pilotais paskelbėme taip anksti todėl, kad norėjome pademonstruoti pasitikėjimą jais. Esame patenkinti jų greičiu ir sugebėjimais. Žinant tai, kaip jie dirba, jie yra mūsų ateitis. Tai viskas ką galiu pasakyti.“

Komentarai (87)


YZF
| Liepos 17 d. 19:02
Stinger
| Liepos 17 d. 18:04

Tu rimtai su arbūzo IQ ? Visų pirma jie vienoj komandoj kartu niekada nevažiavo ir nevažiuos. Imam kai atstovavo Ferrari. Abu po 5 metus. Abiem atvejais dominavo RBR ir Mersai, Ferrari buvo antri. Tai labai adekvati statistika ir palyginimas.

Jeigu tu neturi duomenu tiksliam palyginimui, tai ir nelygink. O ne imk info kuri nieko bendro neturi nes 'daugiau nera ka imti'. lol.
egiduxx
| Liepos 17 d. 18:52
Stinger
| Liepos 17 d. 17:59

Durnesnio komentaro dar reikėtų gerai paieškoti.

Paimk bet kurį straipsnį, bet kuria kurią temą ir bet kurį savo komentarą, ten vienas už kitą durnesni komentarai ir ką?
egiduxx
| Liepos 17 d. 18:49
Pit Crew
| Liepos 17 d. 17:51

Tau geriau žinoti. Pagal tavo logiką, tai RBR ir Ferrari norėtų čempionatuose dalyvauti tik su vienu bolidu?

Prioritetas wdc, o ne wwc abiem atvejais, kai tuo tarpu mersai nori imti viską maximaliai, ferstejen?
Stinger
| Liepos 17 d. 18:04
YZF
| Liepos 17 d. 16:32

Statistika turi buti bent kiek adekvati. Jeigu paimi bet kokius skaicius, is bet kur, tam kad pasidaryti sau palankius rezultatus, tai cia ne palyginimas o saves guodimas. Lygink tuos pacius metus, ta pacia komanda, tas pacias salygas, o ne du skirtingus pasaulius. Ir poto aiskink apie neparankumus.

Tu rimtai su arbūzo IQ ? Visų pirma jie vienoj komandoj kartu niekada nevažiavo ir nevažiuos. Imam kai atstovavo Ferrari. Abu po 5 metus. Abiem atvejais dominavo RBR ir Mersai, Ferrari buvo antri. Tai labai adekvati statistika ir palyginimas.
Stinger
| Liepos 17 d. 17:59
egiduxx
| Liepos 17 d. 17:42

Matai mersai stengiasi paimti tuos dublius, nenuimineja sparnų nr1, nelupa plombų, nelaiko n ratų bereikalo trasoje nr2, o va buliai ir ferai bet kokia kaina dirba nr1.

Durnesnio komentaro dar reikėtų gerai paieškoti.
Pit Crew
| Liepos 17 d. 17:51
egiduxx
| Liepos 17 d. 17:42

Matai mersai stengiasi paimti tuos dublius, nenuimineja sparnų nr1, nelupa plombų, nelaiko n ratų bereikalo trasoje nr2, o va buliai ir ferai bet kokia kaina dirba nr1.

Tau geriau žinoti. Pagal tavo logiką, tai RBR ir Ferrari norėtų čempionatuose dalyvauti tik su vienu bolidu?
egiduxx
| Liepos 17 d. 17:42
Pit Crew
| Liepos 17 d. 17:15

Šiaip, šiek tiek statistikos apie komandų performace. Dubliai (1-2 vietos lenktynėse) manau gerai iliustruoja apie komandų pajėgumus. RBR 2010-2013 - 12 dublių (vid. 3 per sezoną). Mercedes 2014-2018 - 39 dubliai (vid. 7,8 per sezoną). 2019 metai - 7 dubliai:)

Matai mersai stengiasi paimti tuos dublius, nenuimineja sparnų nr1, nelupa plombų, nelaiko n ratų bereikalo trasoje nr2, o va buliai ir ferai bet kokia kaina dirba nr1.
Pit Crew
| Liepos 17 d. 17:15
YZF
| Liepos 17 d. 16:32

Statistika turi buti bent kiek adekvati. Jeigu paimi bet kokius skaicius, is bet kur, tam kad pasidaryti sau palankius rezultatus, tai cia ne palyginimas o saves guodimas. Lygink tuos pacius metus, ta pacia komanda, tas pacias salygas, o ne du skirtingus pasaulius. Ir poto aiskink apie neparankumus.

Šiaip, šiek tiek statistikos apie komandų performace. Dubliai (1-2 vietos lenktynėse) manau gerai iliustruoja apie komandų pajėgumus. RBR 2010-2013 - 12 dublių (vid. 3 per sezoną). Mercedes 2014-2018 - 39 dubliai (vid. 7,8 per sezoną). 2019 metai - 7 dubliai:)
YZF
| Liepos 17 d. 16:32
KIIL
| Liepos 17 d. 15:15

kai tik statistika neparanki prasideda atmazai. #klasika

Statistika turi buti bent kiek adekvati. Jeigu paimi bet kokius skaicius, is bet kur, tam kad pasidaryti sau palankius rezultatus, tai cia ne palyginimas o saves guodimas. Lygink tuos pacius metus, ta pacia komanda, tas pacias salygas, o ne du skirtingus pasaulius. Ir poto aiskink apie neparankumus.
KIIL
| Liepos 17 d. 15:15
YZF
| Liepos 17 d. 14:26

Ar tu rimtai toks dauztas? Lygini dvieju visiskai skirtingu eru atstovavimus tai paciai komandai? Is Ferrari tik pavadinimas ir belikes. Bolidai visiskai kitokie, varzovai visiskai kitokie (iskaitant kitu komandu pajegumus), pati komandos struktura (iskaitant valdzia) kita ir visa F1 su savo taisyklem ir reglamentais smarkiai pasikeitusi. O tu pasiziuri i skaiciukus ir darai kazkokias globalias isvadas. Kaip primityvu.

kai tik statistika neparanki prasideda atmazai. #klasika
×

F-1.lt pulsas