A. Permane: dabar mes stengiamės įveikti „Mercedes“

A. Permane: dabar mes stengiamės įveikti „Mercedes“
logo 2022 Spalio 18 d. 18:21, Pirelli

Po Japonijos GP etapo „Alpine“ komanda sugrįžo į ketvirtą vietą Konstruktorių įskaitoje ir turi gana gerus šansus išsilaikyti šioje komandinės įskaitos vietoje. Gamyklinė „Renault“ koncerno komanda lenkia „McLaren“ 13 taškų ir tai byloja apie pažangą, ekipos padarytą 2022 metais.

Vasarą apie šią komandą daug kalbėta ir rašyta, daugiausiai dėl skandalingos situacijos, susijusios su Oscaro Piastri perėjimu į „McLaren“: australas atsisakė lenktyniauti „Alpine“ kitais metais ir komandai teko skubiai ieškoti kito partnerio Estebanui Oconui.

Šių įvykių fone komandos sportiniai rezultatai nuėjo į antrą planą, nors tuo metu „Alpine“ stabiliai rinko taškus. Beje, šioje srityje neapseita be sunkumų, nes „Alpine“ prarado gana nemažai taškų dėl technikos patikimumo.

„Mes žinojome, kad tam tikrų problemų bus ir mes buvome pasirengę tam, - sakė komandos sporto direktorius Alanas Permane. - Antra vertus, mes pasistengėme padidinti bolido greitį, kadangi buvo svarbu ir esame patenkinti tuo, kaip dabar viskas klostosi.

Dabar mes stengiamės įveikti „Mercedes“ ir bandome pasiekti tam reikiamo lygio. Žinoma, Singapūre praradome labai daug taškų, bet manau, kad Japonijoje vėl pasirodėme normaliai ir tikiuosi, kad taip bus ir likusiose lenktynėse.

Mūsų mašina vienareikšmiškai tampa vis greitesnė, mes palaipsniui vejamės „top“ komandas. Aišku, kad judame teisinga kryptimi. Aš net neprisimenu, kad kokie nors mūsų atnaujinimai dirbtų neefektyviai“.

Permane mintį toliau išvystė „Alpine“ technikos direktorius Mattas Harmanas: „Per pastaruosius kelis metus, iki perėjimo prie naujo techninio reglamento, mes labai įtemptai dirbome, stengdamiesi įdiegti naujas technologijas, kurios yra būtinos lenktyninei technikai kurti. Tai mums leido padėti tvirtus pamatus. Dabar mes turime pačias efektingiausias technologijas, kurios leidžia komandai koncentruotis tobulinant aerodinamiką ir mašinos važiuoklę“.

Pavyzdžiui, M. Harmanas per pastaruosius pusantrų metų praleido ekipos bazėje Viri, kur gaminami „Renault“ jėgos agregatai ir kartu su prancūzų inžinieriais bandė pasiekti maksimalios jėgainės integracijos į važiuoklę, kuri yra konstruojama Enstone.

Jei anksčiau motoristai tik spręsdavo savo užduotis taip, kaip jie įsivaizdavo, o komanda gaudavo jau gatavą jėgainę ir tik po to galvodavo, kaip ją teisingai įkomponuoti į važiuoklę, bet dabar visi konstravimo procesai ir optimaliausi komponavimo pasirinkimai yra kuriami bendrai. Žinoma, tai leidžia pasiekti geresnio bolido efektyvumo apskritai.

Jei, nežiūrint į A522 patikimumo problemas, komandai pavyko sukonstruoti patį efektyviausią bolidą per pastaruosius šešerius metus, kai „Renault“ sugrįžo į F-1 pasaulio čempionatą su savo gamykline programa, tai „Alpine“ turi pagrindo teigti, kad kol kas viskas yra daroma teisingai.

BWT Alpine F1 Team
Komanda: BWT Alpine F1 Team 2025 sezono taškai: 17
Variklis: „Renault“ Važiuoklė: A522
Plačiau

Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos