A. Prostas: „Formulei-1“ reikia mažiau technologijų, daugiau išradingumo (13)

A. Prostas: „Formulei-1“ reikia mažiau technologijų, daugiau išradingumo
logo Balandžio 08 d. 22:17, Racing Point

Daugkartinis F-1 čempionas bei „Renault“ patarėjas Alainas Prostas mano, kad „Formulei-1“ reikia skirti mažiau dėmesio technologijoms ir labiau akcentuoti žmogiškąją pusę.

Sporte naudojami V6 turbo hibridiniai varikliai išsiskiria savo technologine pažanga bei sudėtingumu, tačiau ne kartą praeityje buvo kritikuojami dėl garso stokos.

A. Prostas, nors ir teigiamai vertina šiuolaikines technologijas, mano, kad sportui labiau reiktų akcentuoti žmogiškąjį faktorių.

„Dabar išgyvename tokį periodą, kuriame turime daug technologijų ir informacijos. Technologijos yra fantastiškos. Tačiau jei kalbėtume apie kryptį, kuria šis sportas turėtų judėti toliau, turėtume labiau linkti link tokios F-1, kurioje yra daugiau išradingumo, daugiau netikėtumų, daugiau taktinių galimybių“, - kalbėjo A. Prostas.

„Turėtume į sportą įnešti daugiau žmogiškumo. F-1 reikia labiau akcentuoti žmogiškąją pusę ir skirti mažiau dėmesio technologijoms. Žinoma, mums reikia tos inžinerinės dalies, bet derėtų rasti tinkamą balansą. Tada galbūt F-1 taptu lengviau suprantama paprastiems žmonėms“.

Komentarai (13)


A85
| Balandžio 10 d. 08:49
https://www.youtube.com/watch?v=QiS_FK9FEz4 – čia visai įdomus video apie tai kas yra negerai su dabartine F1 ir būdais kaip galima tai pataisyti. Žinoma, čia tik vieno vlogerio mintys, bet problemos esmė lyg ir pagauta. Ar siūlomi būdai tinkami, irgi diskutuotina, man tai nelabai reverse grid pvz. ar balastas, bet ribojimai gerai pasirodžiusioms komandoms bandyti dalykus visai neblogai atrodo.
vaideriuks
| Balandžio 09 d. 23:22
Fekkalli
| Balandžio 09 d. 12:27

Nes visi ziurim f1 del strateginiu kovu.

O dabar žiūrim kaip 90% lenktynių rezultatas būna aiškus po 10 ratų. Matyt jaunas esi ir jei nematei peržiūrėk pilnai 2007 ir 2008 metų sezonus, tada pakalbesim, dėl ko visi F1 žiūrėjom. 😉
Micius
| Balandžio 09 d. 21:35
Man taip pat labiausiai patikdavo kai būdavo KERS, ir pilotas pats įjungdavo, ir tai aiškiai parodydavo režisieriai.
Fekkalli
| Balandžio 09 d. 12:27
SliMMaz
| Balandžio 09 d. 12:14

Ne ta jis turejo galvoje manau :) Kai budavo padangu karas+ degalu pildymas nereikedavo jokiu PRIVALOMU sustojimu ir niekas pries gp nerasydavo straipsniu "optimaliausias sustojimu kiekis x" MS Prancuzijos GP laimejo su 4 pit'ais, taipogi su kuru kai kiekis kvalifikacijoje itakodavo pirmaji sustojima, va cia as suprantu strategine ivairove. O dadbar kokia ta strategine ivairove? sorry bet NULINE nebent lietus ar SC. Beto kas del Bridgestone ir Mishelin, tai niekas Bridzu nenorejo nes vos ne atvirai buvo sakioma, kad jos buvo kuriamos pagal ferus todel juos naudodavo Ferai ir galiorka (Jordan, Minardi) Jokia kita komanda nenorejo pereidinet prie Bridzu su tokia ju politika :) Anyway, romantizuojam ar ne, bet tuimet tikrai daugiau erdves strategijai buvo :)

Nes visi ziurim f1 del strateginiu kovu.
SliMMaz
| Balandžio 09 d. 12:14
Camicasee
| Balandžio 08 d. 23:10

Na, iš padangų karų tai aš prisimenu tik tiek, kad Ferrari važiavo Bridgestone, o daugelis kitų Mischelin, įdomiausia dalis būdavo startas, tada MS nulėkdavo ir sukdavo ratą po rato be intrigos... Labai daug kas romantizuoja praeitį, bet ir tada buvo tos pačios problemos ką turėjom su Mersais. Priešingai, kai buvo LH su NR vienoje komandoje buvo daug įdomiau žiūrėt, nei Ferrarius ar RedBullių dominavimo etapus.

Ne ta jis turejo galvoje manau :) Kai budavo padangu karas+ degalu pildymas nereikedavo jokiu PRIVALOMU sustojimu ir niekas pries gp nerasydavo straipsniu "optimaliausias sustojimu kiekis x" MS Prancuzijos GP laimejo su 4 pit'ais, taipogi su kuru kai kiekis kvalifikacijoje itakodavo pirmaji sustojima, va cia as suprantu strategine ivairove. O dadbar kokia ta strategine ivairove? sorry bet NULINE nebent lietus ar SC. Beto kas del Bridgestone ir Mishelin, tai niekas Bridzu nenorejo nes vos ne atvirai buvo sakioma, kad jos buvo kuriamos pagal ferus todel juos naudodavo Ferai ir galiorka (Jordan, Minardi) Jokia kita komanda nenorejo pereidinet prie Bridzu su tokia ju politika :) Anyway, romantizuojam ar ne, bet tuimet tikrai daugiau erdves strategijai buvo :)
Sloikas
| Balandžio 09 d. 11:44
Mano nuomone, F1 turėtų leisti naudoti du jėgainių variantus - elektrifikuotą ir ne. Tokiu būdu atsirastų erdvė visiems dalyviams: tiek gamintojams su savo technologijomis, tiek paprastoms komandoms.
AdressUnknown
| Balandžio 09 d. 10:42
Mechaninis karbas, kuro pildymas ir mechaninė greičių dėžė ir dar uždraudžiam telemetriją lenktynių metu. Viskas ko reikia. Primažinkime kad F1 su laiku taps kaip žirgų sportas šiandien. Prognozuojama kad 2025 susilygins elektrinių ir skystu kuru varomų automobilių kaina ir nuvažiuojamas atstumas. Nežinau kaip su F1 ir Fe, bet Fe populiarumas labai sparčiai auga, nors pats jos dar nežiūriu. Jei F1 nesiklausys ko nori gerbėjai, gerbėjai žiūrės Fe.
bmw v8
| Balandžio 09 d. 10:42
Protas teisus, kuo f1 bus modernesnė technologiškai, tuo bus sunkiau ir naujiems dalyviams pakliūti į f1, o paprastam žiūrovui nelabai svarbu kaip jie tuos 800ag pasiekia... Su tom savo hibridinėm technologijom per toli nuėjo, būtų užtekę turėt paprastą generatorių su akumu, o dabar šilumos generatoriai ir dar visokie velniai apie kuriuos turbūt žurnalistai net nesupranta ir nerašo :D
Rimvydas Rozenas_2
| Balandžio 09 d. 10:21
velgi pasikartosiu-uztektu uzribot arkiu galias ir svori,na dar gal pinigu lubas ir viskas-laimes gudriausias ir geriausias
nbaallstar
| Balandžio 08 d. 23:10
Geriausių 20 pasaulio lenktynininkų suka ratus ir taupo padangas, kad nenusidėvėtų. Norisi matyti juos spaudžiančius kiek tik gali... skirtingų strategijų su kuru... kas sustoja vėlia boxuose tas pries sustojimą greitesnis nes mažai kuro buvo likę.... sene geri laikai.... gal kada vėl taip bus. Tikiuosi...
×

F-1.lt pulsas