A. Prostas: naujajame reglamente yra keletas teigiamų dalykų (1)

A. Prostas: naujajame reglamente yra keletas teigiamų dalykų
logo Lapkričio 06 d. 13:02, Renault Sport

Praėjusią savaitę FIA patvirtino naują reglamentą nuo 2021 metų ir pranešė apie naują pasaulio čempionato finansinį modelį. Buvęs F-1 lenktynininkas, „Renault Sport Racing“ direktorius Alainas Prostas mano, kad žingsnis žengtas teisinga kryptimi.

  • Ar naujasis reglamentas iš tiesų pakeis jėgų išsidėstymą, lenktynės taps įdomesnėmis?
  • Gali būti, jog matysime daugiau kovos trasose: išsprendus aerodinamikos problemą važiuojant paskui varžovo mašiną, mes leisime pilotams labai iš arti persekioti konkurentą. Bet ne viską automobilių sporte galima sukontroliuoti: žmonės yra tiek išradingi, kad laikui bėgant mašinos vėl keisis. Kitas teigiamas momentas – komandų biudžetų apribojimai – nuo to ir reikia pradėti.
  • Daugelis pastarųjų metų čempionų titulus laimėdavo po keletą metų iškart – Michaelis Schumacheris, Sebastianas Vettelis, Lewisas Hamiltonas. Ar dėl naujojo reglamento mes pamatysime ir daugiau pretendentų pergalėms?
  • „Formulės-1“ istorijoje visuomet būdavo cikliškumas. Dabar reglamentas tapo griežtesnis, todėl matome mažiau siurprizų. Sporte dominuoja stambios komandos ir kiekviena iš jų vienaip ar kitaip turi savo lyderį, todėl visada laimi vieni ir tie patys. Kai aš lenktyniavau su Ayrtonu Senna, Nigelu Mansellu ir Keke Rosbergu, pas mus nebuvo „piloto Nr.1“. Dabar susiklostė kitokia tendencija. Pavyzdžiui, Michaelio Schumacherio partneris negalėjo tapti komandos lyderiu – jis net neturėjo teisės jo aplenkti. Kitais metais „Ferrari“ nepavyks išvengti konfliktų tarp Vettelio ir Leclerco. Vienintelė išeitis – leisti jiems viską išsiaiškinti tarpusavyje. Jei vienam iškils kokia nors problema, o jo komandos draugas laimės kelias lenktynes, ateis momentas, reikės pagalvoti apie tai, kaip sukoreguoti požiūrį.
  • Jūsų laikais sezone būdavo po 15 lenktynių, o pagal naująjį reglamentą jų skaičius gali išaugti iki 25. Ar to ne per daug?
  • Nemanau, kad tai paveiks pačių pilotų darbą. Anksčiau mes beveik kiekvieną savaitę dalyvaudavome bandymuose. Tiesa, dabar kelionių bus kur kas daugiau. Mechanikams ir kitai komandos daliai bus nelengva, jei tvarkaraštyje bus 25 varžybos. Tai atneš daugiau pajamų sportui, taigi komandos gaus daugiau lėšų, nors „Formulės-1“ vadovybė visuomet būdavo labai taupi. Yra rizika, kad toks didelis varžybų skaičius nustos dominti sirgalius, ypač jaunimą, jei šis sportas taps kažkiek nuobodus. Be to, reikės daugiau pinigų antrai mechanikų grupei suformuoti, kad būtų galima dirbti normaliu grafiku.

Komentarai (1)


deivec
| Lapkričio 06 d. 19:04
Aero sparnelius tyrineto tunely yra pinigu. Antrai mechaniku komandai jau rasti pinigu pasirodo problema
Ech
×

F-1.lt pulsas