A. Stella: įžvelgiu tam tikrą tendenciją

A. Stella: įžvelgiu tam tikrą tendenciją
logo 2023 Gegužės 07 d. 20:26, Pirelli

McLaren“ lenktynininkai labai prastai pasirodė vakar dienos kvalifikacijoje Majamyje, po kurios komandos vadovas Andrea Stella pripažino, kad tai atitinka tam tikrą tendenciją, kuri atsirado šiame sezone: MCL60 bolidas yra nepakankamai efektyvus, kai sukibimas su kelio danga būna prastas.

Lando Norrisas ir Oscaras Piastris iškrito iš kovos pirmoje kvalifikacijos sesijoje – praėjusį kartą nė vienas „McLaren“ pilotas į antrą dalį nepateko Brazilijoje 2018 metais.

Norrisas užfiksavo 16-tą laiką, o jo komandos draugas buvo tik 19-tas, tuo tarpu kai praėjusiame etape abu „McLaren“ sportininkai kvalifikacijoje buvo pirmame dešimtuke.

Tačiau A. Stella tame nemato jokių prieštaravimų. Jo žodžiais, bolido trūkumai pasireiškia kaip tik trasose su nepakankamu ratų sukibimu, todėl Majamyje MCL60 blogiausiai tvarkosi su lėtais posūkiais, pavyzdžiui, sekcijoje nuo 11 iki 16 posūkių.

„Manau, kad įžvelgiama tam tikra tendencija, kurios esmė, kad kai sukibimo lygis būna didelis, mūsų mašina tampa kur kas konkurencingesnė, - pabrėžė komandos vadovas. - Šioje trasoje nežiūrint į naują asfalto dangą, sukibimas su keliu yra labai žemas, todėl ši tendencija ir išryškėja.

Tai susiję su tuo, kad esant žemam sukibimui pilotams tenka daugiau važiuoti riedant nukėlus koją nuo akseleratoriaus ir mūsų mašina tokiais atvejais yra ne per geriausia.

Geriausias sukibimas buvo penktadienį per antrą treniruotę, bet reikalas ne vien tame, kad sesija vyko antroje dienos pusėje, bet dar ir dėl to, kad dangus buvo užtrauktas debesimis. Trasos ir oro temperatūra kiek pažemėjo, bolidas veikė efektyviau ir lenktynininkai galėjo atakuoti.

Jau jūs agresyviai stabdote, tai minimizuojate atstumą, kuri įveikiate posūkyje, nespausdami nei stabdžio pedalo, nei akseleratoriaus ir tada mūsų mašina tampa labiau efektyvi. Pavyzdžiui, galima prisiminti Baku, kuri taip pat buvo naujas asfaltas, bet ten jis užtikrino gerą sukibimo lygį.

Visose trasos atkarpose, kuriose mes galėjome agresyviai stabdyti, tokiuose posūkiuose kaip 1 ir 2 mes buvome pakankamai konkurencingi. Bet jei kalbėsime apie tokias sekcijas, kuri eina šalia tvirtovės, kur periodiškai reikia važiuoti riedant, ten MCL60 atrodė prastai.

Mes žinome, kad naujienos, parengtos Baku savaitgaliui, mums leido kiek padidinti prispaudžiamąją jėgą, bet tai nepakeitė mašinos bazinių charakteristikų. Todėl aš nesu nustebęs, kad žemo sukibimo sąlygomis mes kažkuria prasme prarandame konkurencingumą.

Tačiau teigiamas dalykas yra tas, kad mes sugebėjome išsiaiškinti šį trūkumą ir modernizacijos procese galėsime tai ištaisyti panaudodami CFD technologijas ir vėjo tunelį.

Mes matome, kad bolidas gerai tvarkosi su stabdymu tiesiojoje, su greituminėmis rato sekcijomis ir greituose posūkiuose mes beveik neprarandame laiko. Kita vertus, bolido silpnos vietos mums žinomos, bet tai nereiškia, kad jas galima lengvai pataisyti. Bet mes rengiame visą kompleksą techninių atnaujinimų ir tolimesniame MCL60 modernizacijos procese reikės paisyti išvadų, kurias mes padarėme po pirmųjų sezono lenktynių“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos