„Alfa Romeo“ nori kovoti su „McLaren“ dėl 4 vietos

„Alfa Romeo“ nori kovoti su „McLaren“ dėl 4 vietos
logo 2022 Gegužės 17 d. 11:51, Sauber

Šveicarijos žiniasklaida rašo, kad „Alfa Romeo“ komandos bazėje Hinvile įvyko pasitarimas dalyvaujant „Formulės-1“ komandos vadovams ir savininkams, kuriame ekipai buvo iškeltas uždavinys ne tik išsilaikyti pasaulio čempionato Konstruktorių taurės įskaitos penktoje vietoje, bet ir pakovoti dėl ketvirtos pozicijos.

Po penkių pirmųjų sezono etapų „Alfa Romeo“ turi 31 tašką, o „McLaren“ turi surinkusi 46 taškus ir teoriškai, jei šveicarų ekipai pasiseks, ji gali pavyti „McLaren“, tačiau su sąlyga, kad pirmame dešimtuke finišuos ne tik Valtteri Bottas, bet ir Guanyu Zhou. Tačiau debiutantui iš Kinijos kol kas nelabai sekasi, nes Saudo Arabijoje ir Australijoje jis finišavo 11-tas, o Majamyje pasitraukė iš distancijos po šešių lenktynių ratų dėl techninių problemų.

Komanda tikisi pažangos iš techninių atnaujinimų, kurie bus pristatyti jau Barselonoje, o tai leis dar labiau padidinti ir taip neblogo C42 bolido efektyvumą. Tai patvirtina ir tas faktas, kad Bottas pateko į kvalifikacijos finalą keturiose iš penkių lenktynių, o Majamyje startavo iš itin garbingos 5 vietos, nors ir nesugebėjo joje išsilaikyti finišo metu.

„Mašina dirba gana gerai. Jei kalbėsime apie važiuoklės efektyvumą, tai Majamyje mes C42 pirmą kartą reguliavome aukštam prispaudžiamosios jėgos lygiui ir viskas buvo normalu, - kalbėjo „Alfa Romeo“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Heavy Puholaras. - Todėl daugiau ar mažiau esame įsitikinę, kad atnaujinimai, kurie rengiami Ispanijos etapui, leis žengti dar vieną žingsnį į priekį. Mes vėl tikimės gerų rezultatų, todėl komanda yra nusiteikusi teigiamai“.

„Alfa Romeo“ vadovas Fredericas Vasseuras perspektyvas vertina realistiškai, dar ir dėl to, kad šiais metais ekipos susidurs ir su biudžetų apribojimų sunkumais.

„Kol kas galima pasakyti, kad žengėme didelį žingsnį į priekį, - konstatavo ekipos vadovas. - Mes kėlėme sau uždavinį reguliariai patekti į kvalifikacijos finalą, jei kalbėsime apie Bottą ir į antrą kvalifikacijos dalį G. Zhou atveju. Manau, kad šią užduotį mes vykdome neblogai.

Kartu yra labai sunku prognozuoti, kaip vystysis įvykiai sezono metu, kadangi visų laukia problemos, susijusios su biudžetų ribojimu, nors skirtingų komandų laukia skirtingos problemos. „Top“ komandoms bus sunku sutilpti į ribojimų rėmus, o jei kalbėsime apie mus, tai ir mums teks pristabdyti modernizacijos tempus ir kažkuriuo metu pereiti prie pasirengimo kitam sezonui.

Bet kol kas viskas klostosi gerai. Pasakyčiau, kad pagal rezultatus ir komandos nusiteikimą viskas yra idealu, variklis yra kur kas efektyvesnis ir mes neblogai pasirodome įvairaus pobūdžio trasose, skirtingomis oro sąlygomis ir pan. Atrodo, kad mūsų automobilis gerai tvarkosi su lėtais posūkiais, todėl galima tikėtis, kad Barselonoje ir Monake mes būsime konkurencingi“.

Naujajame sezone komandų biudžetai apriboti ties 140 mln. JAV dolerių riba, bet pagal F. Vasseuro vertinimus, iki šių lubų „Alfa Romeo“ pritrūks „vos kelių milijonų“. Bet užtikrinta sezono pradžia ir mašinos greitis leidžia tikėtis, kad šveicarų komanda bus pajėgi varžytis su pagrindiniais konkurentais – be „McLaren“, į jų tarpą patenka ir „Alpine“ bei „AlphaTauri“.

Alfa Romeo F1 Team ORLEN
Komanda: Alfa Romeo F1 Team ORLEN 2024 sezono taškai: 69
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: C42
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794