„Alpine A524“ techninės charakteristikos (2)

„Alpine A524“ techninės charakteristikos
logo Vasario 08 d. 18:59, "Renault"

„Alpine“ komandos spaudos tarnyba išplatino pranešimą apie naujojo A524 bolido technines charakteristikas.

Važiuoklė: monokokas ir anglies pluošto ir kompozitinių medžiagų, sukurtas „Alpine F1 Team“ ir apskaičiuotas maksimalioms apkrovoms prie minimalaus svorio. Jėgainė „Renault E-Tech 2024“ atlieka jėgos agregato funkcijas.

Priekinė pakaba: Viršutinės ir apatinės trikampės anglies pluošto svirtys per stūmiklių sistemą sąveikauja su balanso detalėmis, kuriuos sumontuotos bolido korpuso viduje. Pakaba sujungta su su torcine spyruokle ir amortizatoriais priekinėje monokoko dalyje. Aliumininiai statramsčiai įr standartiniai diskai iš magnio junginių, BBS gamybos, standartinės ratų apsaugos.

Galinė pakaba: Aukštoji ir žemutinė svirtys iš anglies puošto ir trauklė, sujungta su torcinėmis spyruoklėmis ir išilgai sumontuotais amortizatoriais, esančiais anglies pluošto vidiniame korpuse. Standartiniai BBS stabdžių diskai iš magnio lydinio, standartiniai ratų apvadai.

Transmisija ir hidraulika: 8 laipsnių pusiau automatinė pavarų dėžė su viena atbuline pavara ir „QuickShift“ sistema, leidžiančia sumažinti pavarų perjungimo greitį. Diferencialas – su hidrauline valdymo sistema. Hidraulinės sistemos yra sujungtos su jėgaine ir vairo valdymu, DRS ir sankaba.

Degalų sistema: kevlaru armuotas sertifikuotas degalų bakas iš gumos su įmontuotu degalų siurbliu.

Elektronika: „MES- Microsoft“ gamybos standartinis elektronikos valdymo blokas.

Stabdžių sistema: Anglies pluošto diskai ir trinkelės. Supportai ir pagrindiniai cilindrai ir įmontuota „Brake-by-Wire“ sistema.

Kokpitas: Išimama anatominės piloto kūno formos sėdynė, šešių taškų saugos diržai – bendras mazgo svoris kartu su balastu – iki 80 kg. Vairaratis su pavarų dėžės perjungimu, svirtimis valdoma sankaba, DRS ir displėjumi.

Bendras svoris: 798 kg su lenktynininku, kameromis ir balastu.

Jėgos agregatas. Variklis: „Renault E-Tech RE24 V6, 1,6 litro.

Maksimalus apsukų skaičius: 15 000 aps./min. Tiesioginis degalų įpurškimas. Vienos pakopos turbina su neribotu įpurškimo slėgiu – apie 5 bar.

Masinis degalų sunaudojimas: 100 kg/val.

Leidžiamas degalų kiekis lenktynėms: 110 kg.

Konfigūracija: Cilindrų išvirtimo kampas- 90 laipsnių. Cilindro diametras: 80 mm. Stūmoklio eiga: 53 mm. Vožtuvų skaičius cilindrui – 4.

Energijos rekuperacijos sistema: maksimalus MGU-K sūkių skaičius: 50 000.

Maksimali MGU-K galia: 120 kW.

Maksimalus energijos kiekis, regeneruojamas motoro-generatoriaus MGU-K: 2 megadžiauliai viename rate.

Maksimalus energijos kiekis, išskiriamas MGU-K: 4 megadžiauliai rate.

MGU-H motoro-generatoriaus apsukos: daugiau kaip 100 000 aps./min.

Maksimalus energijos kiekis, regeneruojamas MGU-H: neapribotas.

Maksimalus jėgos agregato svoris: 150 kg

Bendras jėgainės galingumas: daugiau kaip 950 AG.



Komentarai (2)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
A
IP: 0d310e5 | 02/10 16:14 Atsakyti
Nobody cares
nuobodus
IP: 768b34c | 02/12 16:34 Atsakyti
A
02/10 16:14

Nobody cares

caras?
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. booraz 0
2. Aurimas8908 0
3. molinis_e 0
4. Aušrius Kučinskas 0
5. tukas21 0