„Alpine“ iki šiol pergyvena dėl taisyklių pataisų

„Alpine“ iki šiol pergyvena dėl taisyklių pataisų
logo 2022 Gruodžio 25 d. 12:54, Alpine F1

Pasibaigusiame sezone „Alpine“ komanda užėmė 4 vietą Konstruktorių įskaitoje, aplenkdama kitas vidurinės grupės komandas peletone, visų pirma „McLaren“. Tačiau „Alpine“ vadovai mano, kad rezultatai galėjo būti geresni, jei ne techninio reglamento pataisos, padarytos paskutiniu momentu, prieš pat Bahreino GP.

Reglamentas buvo pakoreguotas dėl to, kad dauguma komandų skundėsi: kaip paaiškėjo per žiemos bandymus, naujųjų bolidų dugnai pasirodė esantys per daug lankstūs ir veikiant aerodinaminėms apkrovoms, dugnai deformuodavosi. Norint to išvengti, į dugno konstrukciją buvo pridėti papildomi metaliniai strypai.

Tačiau „Alpine A522“ neturėjo panašių problemų, taip pat nekentėjo nuo išilginio svyravimo važiuojant dideliu greičiu, kadangi bolido konstruktoriai, iš anksto numatydami panašias pasekmes, ėmėsi prevencinių priemonių ir iš karto dugną pagamino pakankamai kietą.

Pavasarį, kai reglamentas buvo pataisytas, „Alpine“ techninio departamento vadovas Patas Fry pripažino, kad tai iš komandos atėmė pranašumą, kurio jie tikėjosi. Tačiau ir dabar, kai sezonas pasibaigė, ta istorija inžinieriui neduoda ramybės.

„Gali būti, kad mes tada elgėmės per daug atsargiai, bet kiti, atrodo, sezono pradžioje pasielgė atvirkščiai, - P. Fry kalbėjo leidiniui „The Race“. - Būtent dėl to pirmuose bandymuose daugelis turėjo problemų, pilotai skundėsi bolidų šokinėjimu ir pan.

Bet aš iki šiol pergyvenu, kad techninis reglamentas buvo koreguojamas ir jiems dugne leido naudoti papildomus strypus. Mes sukonstravome kietą dugną. Likusieji galėjo pasielgti lygiai taip pat arba jiems tektų pridėti papildomus kilogramus tam ištaisyti. Bet daugumos komandų džiaugsmui buvo priimtos tos pataisos“.

Pato Fry nuomone, jei tada reglamentas nebūtų koreguojamas, „Alpine“ rezultatais lyginant su varžovais, galėjo būti geresni: „Aš taip manau, nes tada nereikėtų 10 mm didinti bolido prošvaisą ir imtis kitų priemonių. Kitos komandos irgi turėjo galimybę viską ištaisyti ir išspręsti problemą, bet jie nutarė to nedaryti“.

Beje, „Alpine“ inžinieriai iš pataisų vėliau taip pat turėjo naudos: jiems pavyko sumažinti mašinos svorį, kai ketvirtam sezono etapui Imoloje sukūrė lengvesnę dugno versiją, kurioje taip pat buvo panaudoti strypai. Prancūzų komanda iš esmės buvo priversta tai padaryti, kadangi iš pat pradžių A522 buvo sunkesnė už kitus bolidus apie 2 kg.

Tiesa, kai P, Fry kalbėjo apie teorines galimybes aukštesniam rezultatui, tai jis, matyt, nemažai ką perdeda. Vargu ar „Alpine“ būtų galėjusi užimti aukštesnę nei ketvirta vieta pasaulio čempionate, nors taškų ši ekipa, žinoma, galėjo iškovoti kur kas daugiau.

BWT Alpine F1 Team
Komanda: BWT Alpine F1 Team 2024 sezono taškai: 52
Variklis: „Renault“ Važiuoklė: A522
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983