„Alpine“ komandos vadovas – apie Doohano ateitį, Colapinto situaciją bei „Mercedes“ variklį (3)

„Alpine“ komandos vadovas – apie Doohano ateitį, Colapinto situaciją bei „Mercedes“ variklį
logo Vasario 06 d. 17:30, Alpine F1 Team nuotr.

„James Allen F1 Podcast“ laidoje „Alpine“ komandos vadovas Oliveris Oakesas prakalbo apie gandus dėl Jacko Doohano ateities.

Po Franco Colapinto atėjimo į „Alpine“ buvo daug gandų, kad argentinietis naujojo sezono eigoje pakeis australą, tačiau šie gandai, pagal komandos vadovą, yra nesąmonė.

„Jackui yra nelengva, ypač dėl to, ką apie jį rašo „laido riteriai“ internete. Jis gaus tikrą gerą šansą kitais metais. – kalbėjo O. Oakesas, – Manau, kad nėra jokios intencijos jį spausti. Viskas tik dėl to, kad komanda turėtų įvairių pasirinkimų ateityje, o „Formulė-1“ man yra mažų skirtumų sportas. Yra daug žmonių, kurie siekia, kad lenktynininkas gerai pasirodytų kiekvieną savaitgalį. Mums reikia parūpinti, kad turėtume geriausius lenktynininkus, ne tik dabartyje, bet ir ateityje.“

Paklaustas ar savaitgalis praeito sezono pabaigoje Abu Dabyje galėjo prisidėti prie jo tobulėjimo, Oakesas atsakė: „Tai visada yra sunku apskaičiuoti. Visgi atsigręžiant atgal, manau, su žiniomis iš to savaitgalio, jis supras, ko reikėtų tikėtis šiame čempionate.

Kai atvyksime į Australiją, tai bus didelės svarbos namų lenktynės jam. Po Abu Dabio jam spaudimas bei jaudulys bus šiek tiek mažesnis, o komandai bus lengviau jį pripratinti prie visko. Mes gavome nemažai kritikos, kad leidome Estebanui anksčiau mus palikti, bet tai buvo pakankamai lengvas sprendimas visam komandos labui. Dienos gale mes norime duoti geriausius šansus Jackui pasirodyti. Jis padarė gerą darbą Abu Dabyje.

Jis atliko gerą darbą, viską darė švariai. Manau, kad tai tikrai jam padės. Viskas vis tiek bus kaip bus, kadangi autosportas toks yra: net ir turėjęs visą pasiruošimą gali dėl kažko nustebti, suklupti.“

O. Oakesas taip pat įvardijo priežastis, dėl ko pasirašyta sutartis su F. Colapinto yra teisingas sprendimas iš „Alpine“ pusės.

„Manau, jog Franco paliko tikrai gerą įspūdį pirmą kartą sėdęs prie „Williams“ vairo, bet akivaizdu, kad jis pabaigoje šiek tiek persistengė. Kiek tai buvo dėl jo situacijos, kai neturėjo vietos rikiuotėje kitam sezonui bei bandė labai įtikti visiems, ar kiek dėl dalių trūkumo, tai sunku apskaičiuoti, bet manau svarbiausia pasakyti, kad jis paliko gerą įspūdį su greičiu, kurį parodė.

Mums kaip komandai yra puiku turėti du jaunus lenktynininkus savo sudėtyje su Paulu (Aronu) ir Franco, kuris laukia savo šanso. Juk viskas nesisuka tik apie 2025 metus. 2026 ir 2027 metai yra taip pat visai netoli, o „Formulėje-1“ viską yra labai sunku prognozuoti, ypač tai, kokius lenktynininkus kažkada turėsi. Mums tai padeda įnešti aiškumo bei pasirinkimo.“

Nuo 2026 m. sezono „Alpine“ komanda, kuri iki šiol buvo neatsiejama su „Renault“, pradės naudoti kitos komandos variklius. Jiems gelbės „Mercedes“, o apie šią situaciją komandos vadovas kalbėjo taip: „Laikai keičiasi, o ant laurų užmigti negalima. Turime būti atvirti su savimi, pasinaudoti kitos komandos varikliu yra teisingas sprendimas. Žinau, kad tai buvo nelengvas sprendimas.

Tikiu, jog emocijų yra daug, kadangi mes labai didžiavomės būdami ta komanda, kuri tiekia variklius ir 2025 metais vis dar tokia išliksime, bet jaučiu, kad iš mūsų komandos tai buvo didelis sprendimas, parodantis mūsų ambicijas“, – teigė „Alpine“ vadovas Oliveris Oaklesas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Renault 2026
IP: 53efcb5 | 02/07 02:58 Atsakyti
RENAULT komanda atsisake savo paciu varikliu. O visai neseniai kūrė pačius geriausius variklius F1. Tiek patys laimėjo su juo, tiek Red Bull kiek titulų iškovojo.
rasytojelis
IP: 85f0e13 | 02/09 12:43 Atsakyti
Renault 2026
02/07 02:58

RENAULT komanda atsisake savo paciu varikliu. O visai neseniai kūrė ... skaityti daugiau

Iškovojo dėl superinės RB aero, renault motoras nebuvo kažkoks mega super duper, ir MB ir Fer buvo geresni, tiesiog RB kurdavo tobulą aero.
baigėsi
IP: 768b34c | 02/24 15:34 Atsakyti
Renault era F1? Kaip tai gali būti? Prisiminus 12 konstruktorių taurių ir 11 Čempionu graudu darosi. Kažkas abejoja Renault varikliais? Vien Benetton laikais ką išdarinėjo. Visos tos rokiruotės su pavadinimais man primenu nuolatinę prekių lentynų migraciją parduotuvėse.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas