Šiais metais Techninis reglamentas leidžia viename „Formulės-1“ bolide panaudoti po aštuonias išmetimo sistemas – jei šių keitimų bus daugiau, sportininkai bus baudžiami starto pozicijų praradimu.
Šio sezono pradžioje „Alpine“ keitė išmetimo sistemas po kiekvienų lenktynių ir per Vengrijos GP Estebano Ocono automobilyje buvo sumontuota jau septintoji išmetimo sistema, o Fernando Alonso – šeštoji. Tačiau komanda vis dėlto tikisi išvengti baudų už išmetimo sistemų neplaninį keitimą...
Komandos vadovas Marcinas Budkowski: „Sezono pradžioje dėl mašinos patikimumo problemų mes apribojome išmetimo sistemų resursą, nes norėjome išvengti jų gedimų lenktynių metu. Dėl to sezono pradžioje mes dažnai keisdavome išmetimo sistemas, kol pagaliau sukūrėme naują versiją, kurioje patikimumo problema buvo išspręsta. Dabar mes visiškai kontroliuojame situaciją.
Mes dar turime po kelias naujas išmetimo sistemas kiekvienam bolidui likusiems sezono etapams ir pasistengsime efektyviai jas panaudoti ir paskirstyti resursą tarp treniruočių, kvalifikacijų bei lenktynių“.
Komanda: | BWT Alpine F1 Team | 2024 sezono taškai: | 26 |
Variklis: | „Renault“ | Važiuoklė: | A522 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |