„Alpine“ stengiasi sumažinti bolido svorį

„Alpine“ stengiasi sumažinti bolido svorį
logo 2022 Balandžio 06 d. 11:43, Alpine Racing

„Alpine“ lenktynininkams pavyko uždirbti taškus ir Bahreine, ir Saudo Arabijoje, bet komanda nėra pilnai patenkinta rezultatais – gal būt dėl to, kad Fernando Alonso nepavyko pasiekti finišo Džidoje dėl problemų su varikliu. Vėliau dukart pasaulio čempionas pripažino: „Pojūčiai prie vairo yra geresni nei realūs rezultatai“.

Kurdama A522, naujos kartos automobilį su vadinamuoju žemės efektu, „Alpine“ ėjo savu keliu, o tai galėjo suteikti kažkokio pranašumo, tačiau jis buvo suniveliuotas, kai per žiemos bandymus visoms komandoms buvo leista bolidų dugną padaryti kietesniu pridedant keletą papildomų stovų. Tai buvo viena iš priemonių, kuri leido sumažinti tokį nepageidaujamą reiškinį kaip bolido svyravimas tiesiojoje važiuojant dideliu greičiu.

„Alpine“ technikos departamento direktorius Patas Fry'us pripažino, kad po viso to jie prarado pranašumą, kurio galėjo tikėtis.

„Mes kūrėme bolidą, siekdami maksimalaus efektyvumo, bet kartu supratome, kad jis bus sunkesnis - jis turėjo nedidelį svorio perviršį, - pasakojo P. Fry'us. - Dugną padarėme pakankamai kietą, o kadangi A522 viršutinė korpuso dalis yra gana plati, tai irgi pridėjo papildomo kietumo.

Bet kai buvo leista pridėti papildomus dugno stovus, mes kažkiek nusivylėme. Spėju, kad tai labai padėjo kai kurioms komandoms, bet mes šių stovų nemontavome, kadangi mūsų konstrukcija ir taip buvo pakankamai kieta.

Tai, beje, irgi yra žaidimo dalis. Teko tai priimti ir turėti galvoje kuriant kitą bolido atnaujinimo kompleksą. Kartu tenka spręsti dvi užduotis: didinti automobilio efektyvumą ir kartu mažinti jo svorį. Aišku, kad svarbiausia – pagerinti rato įveikimo laiką, bet dirbti šiuo atveju reikia apgalvotai.

Per artimiausius 2-3 etapus mūsų mašinose atsiras techniniai atnaujinimai, bet visa tai bus mūsų pačių sugalvotos koncepcijos, gimusios dar iki to, kol mes nematėme varžovų automobilių. Be abejo, vėliau atnaujinimų bus dar daugiau, kadangi dabar visi pamatė gana nemažai originalių techninių sprendimų pas konkurentus. Kartu stengsimės kuo smarkiau sumažinti bolido svorį, o tai nėra lengva užduotis“.

BWT Alpine F1 Team
Komanda: BWT Alpine F1 Team 2024 sezono taškai: 26
Variklis: „Renault“ Važiuoklė: A522
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553