„Alpine“ teko brangiai sumokėti, kad gautų P. Gasly

„Alpine“ teko brangiai sumokėti, kad gautų P. Gasly
logo 2022 Spalio 12 d. 15:58, Alpine F1

Kai „Alpine“ komanda rinko geriausią draugą Estebanui Oconui, tai didžiausi statymai buvo už Piere'ą Gasly, nors prancūzas turėjo galiojantį kontraktą su „AlphaTauri“ ir jam 2023 metais reikėjo bendradarbiauti su šia komanda.

Todėl, norint gauti P. Gasly, „Alpine“ vadovybei teko susitarti su „Red Bull“ ir sumokėti gana didelę išeitinę sumą – pagal „Sky Sports“ informaciją, abu pusės susitarė dėl 10 mln. eurų. Tai byloja apie tai, kad prancūzų „Renault“ koncerno gamyklinė komanda ateityje labai daug ko tikisi iš P. Gasly, kuris jau gavo labai greito, stabilaus ir tikslo siekiančio sportininko reputaciją.

Suprantama, kad „AlphaTauri“ galėjo ir nepaleisti Gasly, kadangi „Red Bull“ labai daug ko tikėjosi iš amerikiečio Coltono Hertos, nors sportine prasme tai buvo gana rizikingas žingsnis, nes jis neturėjo jokio patirties „Formulėje-1“ ir neaišku, kaip jis galėjo adaptuotis prie jam nebūdingos technikos. Tačiau viską nulėmė aplinkybės, kurias įveikti „Red Bull“ nesugebėjo: Herta neturi FIAsuperlicencijos, nes jam trūksta balų jai gauti.

Po to „AlphaTauri“ dėmesį pritraukė Nyckas de Vriesas, kuris labai užtikrintai nuvažiavo savo debiutines lenktynes „Williams“ sudėtyje, kai jam teko pakeisti susirgusį Alexą Alboną. Pirmąją Japonijos GP etapo dieną paaiškėjo, kad 27-erių metų olandas, pernai metais nugalėjęs „Formulėje-E“, taps naujuoju Yuki Tsunodos partneriu, o Gasly pereis į „Alpine“.

Toks „Alpine“ sprendimas, kuris komandai labai daug kainavo, sako apie tai, kad Gasly buvo pats geriausias pasirinkimas, nors buvo ir nemažai kandidatų, už kuriuos nereikėjo mokėti išeitinių pinigų.

Vienu iš tokių buvo Danielis Ricciardo, kuris šio sezono pabaigoje su „McLaren“, kuri, beje, sezonui pasibaigus australui išmokės solidžią išeitinę sumą už pirmalaikį kontrakto nutraukimą. Beje, britų spaudoje atsirado spėjimo teorija, kad australas negalėjo niekaip priimti „Alpine“ pasiūlymo, net jei prancūzų komanda ir būtų suinteresuota bendradarbiavimu su Danieliumi.

Pasak „The Daily Mirror“, labai tikėtina, kad sutartyje su „McLaren“ yra punktas, kad jei Ricciardo pasirašys kontraktą su kita komanda 2023 metams, tai jam išmokėtą kompensaciją teks sugrąžinti – arba iš dalies, arba visiškai.

Mažai tikėtina, kad toks scenarijus tenkintų Ricciardo – gal būt todėl praėjusį savaitgalį jis žurnalistams papasakojo, kad jis kitais metais visai nelenktyniaus „Formulėje-1“. Gali būti, kad Danieliui teks sekti Fernando Alonso pėdomis, su kuriuo „McLaren“ išsiskyrė, taip pat išmokėdama solidžią kompensaciją, bet su sąlyga, kad ispanas išeis „ilgalaikių atostogų“ ir tik tada jis galės komandai nesugrąžinti pinigų.

Kadangi Pierre'as Gasly tapo labai brangiu pirkiniu „Alpine“, tai ant jo pečių guldo dar didesnę atsakomybę ir jis turės pateisinti šį ekipos pasitikėjimą. Beje, pats Gasly jau seniai tikina, kad yra pasirengęs priimti pačias sudėtingiausias užduotis - turint galvoje itin ambicingus „Alpine“ planus, nėra abejonių, kad prancūzui sudėtingos užduotys bus keliamos.

BWT Alpine F1 Team
Komanda: BWT Alpine F1 Team 2024 sezono taškai: 34
Variklis: „Renault“ Važiuoklė: A522
Plačiau
Pierre’as Gasly
Pilotas: Pierre’as Gasly 2024 sezono taškai:
Komanda: AlphaTauri Amžius: 28 m.
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794