Kai tik „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas pradėjo tvirtinti, kad kai kurie jėgos agregatų gamintojai jau dabar yra atsiliekančiųjų vaidmenyje kurdami naujos kartos jėgos agregatą nuo 2026 metų sezono, britų spauda iš karto pradėjo rašyti, jog „Alpine“ komanda „Formulėje-1“ žada atsisakyti gamyklinio „Renault“ koncerno motoro ir pirkti jėgaines iš kito gamintojo.
Jokio formalaus šio fakto patvirtinimo kol kas nėra, tačiau gana patikimi šaltiniai teigia, kad „Alpine“ komandos vadovas Bruno Faminas pastarąsias savaites dalyvavo derybose su keliais jėgos agregatų gamintojais, nes norėjo išsiaiškinti, kokie motorų tiekėjai galėtų bendradarbiauti su „Alpine“ komanda.
Ši informacija dar kartą patvirtina faktą, kad „Renault“ motoristai jau dabar supranta, kad per likusius pusantrų metų jie nesugebės sukonstruoti konkurencingos jėgainės. Panašiai buvo ir 2014 metais, kai F-1 komandos perėjo prie hibridinių jėgos agregatų, todėl dabar „Renault“ susimąstė, ar jai verta išleisti dešimtis milijonų eurų naujam varikliui, kuris aiškiai bus pralaimėjęs projektas.
Neseniai žurnalas „Top Gear“ paskelbė humoristinę žinutę apie tai, kad „Alpine“ komanda greitai užbaigs bendradarbiavimą su „Alpine“ kompanija. Rašinyje buvo tokia frazė: „Besitęsiančios restruktūrizacijos procese ir turint tikslą gerokai padidinti bolido greitį, o taip pat spartinant modernizacijos tempus, „Alpine“ komanda „Formulėje-1“ pasiekė susitarimo su „Alpine“ kompanija dėl to, kad po 2024 metų sezono jų keliai išsiskirs“.
Tai yra tas atvejis, kai panašūs juokeliai gali virsti realybe.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3483 |
2. | Tadas Misevičius | 3442 |
3. | 147 | 3436 |
4. | fandom | 3433 |
5. | D27 | 3425 |
Butu tikrai keista situacija, bet formuleje1 viskas imanoma. Tik idomu... skaityti daugiau