Vokiečių „Auto Motor und Sport“ skelbia, kad „
Red Bull“ komanda ir kitą sezoną naudos „
Renault“ variklius.
Pranešama, kad antrą vietą šių metų čempionate užėmusi ekipa norėjo „Mercedes“ agregatų, tačiau tokį bendradarbiavimą galėjo blokuoti „McLaren“. Kitos alternatyvos, „Cosworth“, buvo atsisakyta dėl neaiškių šių motorų charakteristikų.
„Renault“ varikliai, vokiečių teigimu, buvo pasirinkti kaip saugus ir gerai pažįstamas sprendimas. Šie motorai, tvirtinama, pasižymi ekonomiškumu, kas bus labai svarbu kitų metų čempionate, kai bus uždraustas kuro pylimas lenktynių metu.
Vokiečių teigimu, mažas „Renault“ variklių rajumas kitą sezoną gali suteikti nemenką pranašumą varžybų pradžioje. Naudojant šiuos motorus bus galima varžybas pradėti 10 kilogramų lengvesniais nei varžovų bolidais ir taip kiekviename iš pirmųjų ratų įgyti apie 0,4 sek. pranašumą.
Tiesa, pažymima, kad prieš kitų metų „Formulės-1“ čempionatą variklių gamintojai galės kiek patobulinti savo produkciją, jei ši daugiau nei dviem procentais nusileis geriausiajai technikai. Tokiu būdu esą bus leidžiama ne tik padidinti variklio galią iki geriausiojo lygmens, bet dirbti ekonomiškumo srityje.
„Turime gerą pagrindą. „Renault“ mus gerai aptarnavo, nes negali laimėti lenktynių ir pasiekti tokių rezultatų, kokių pasiekėme mes, neturėdami puikios variklių tiekėjo paramos“, - taip bendradarbiavimą su prancūzais po lenktynių Abu Dabyje įvertino „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris.
„Auto Motor und Sport“ teigimu, ekipos sprendimas dėl variklių tiekėjo buvo priimtas net keturiomis savaitėmis vėliau nei idealiu atveju. Tai technikos guru Adrianui Newey apsunkino kitų metų bolido kūrimo procesą.
„Red Bull“ oficialiai kol kas tolimesnio bendradarbiavimo su „Renault“ dar nepatvirtino.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).