Šiandien „Formulės-1“ verslo klube pasklido gandai, kad vakar anonsuotas naujas amerikiečių projektas „Andretti“/ „Cadillac“ naudos japoniškus „Honda“ jėgos agregatus – iš visų variantų šis yra pats logiškiausias. 2022 metų pradžioje „Andretti“ skelbė, kad jie F-1 tikisi naudoti „Renault“ agregatus, kurie kol kas neturi nė vieno kliento.
„IndyCar" čempionate Michaelas Andretti bendradarbiauja su „Honda", o „General Motors" koncernas daug metų su japonais kartu dirba kurdami elektromobilius.
„General Motors" prezidentas Markas Reussas: „Mes jau turime pasirašytą kontraktą motorams „Formulei-1“ tiekti. Mes bendradarbiaujame su „Honda“ elektromobilių srityje – ir rungtyniaujame „IndyCar“ čempionate, kur naudojame „Chevrolet“ variklius, bet nematome tame didelės problemos. Smulkiau apie sutuaciją su motorais mes papasakosime vėliau“.
Nors naujos komandos jėgainės ir būtų japoniškos, jos būtų vadinamos „Cadillac“ vardu. Pati „Cadillac“, sėkmės atveju, jėgos agregatus savarankiškai pradėtų gaminti ne anksčiau kaip 2026 metais.