Antradienio ryte geriausią rezultatą Barselonoje užfiksavo C. Leclercas (17)

Antradienio ryte geriausią rezultatą Barselonoje užfiksavo C. Leclercas
logo Vasario 19 d. 14:07, Ferrari

Šiandien Barselonoje besitęsiančiuose F-1 bandymuose, pirmoje dienos pusėje, greičiausiai vieną ratą įveikė naujasis „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas. C3 mišinio padangas naudojusio sportininko geriausias rezultatas - 1 min. 18,247 sek.

Prieš prasidedant pietų pertraukai, į antrąją vietą pakilo „Haas“ ekipos pilotas Kevinas Magnussenas. Danas nemažai laiko praleido garaže, bet išvažiavęs į trasą per pirmąjį pusdienį įveikė 33 ratus.

Daugiau nei sekunde nuo C. Leclerco atsiliko „Alfa Romeo“ pilotas Antonio Giovinazzi. Italas vieną trasos ratą įveikė per 1 min. 19,312 sek. Tiesa, tai padarė naudodamas C4 mišinio padangas.

Ketvirtą rezultatą užfiksavo „McLaren“ pilotas Lando Norrisas. Įdomu tai, kad britas, išbandęs C2 ir C3 mišinio padangas, trasoje buvo greitesnis su kietesnės sudėties padangomis.

Tik iki važiavimų pabaigos likus mažiau nei 30 min. iš lentelės dugno į penktą vietą pakilo „Red Bull“ atstovas Pierre‘as Gasly. Sportininkas savo geriausią rezultatą užfiksavo naudodamas C3 mišinio padangas.

Naujasis „Renault“ pilotas Danielis Ricciardo vienu metu buvo antras, tačiau vėliau nukrito iki šeštosios vietos. Po to, kai trasoje nukrito kelios galinio sparno detalės, sportininkas apsisuko pirmame posūkyje. Pilotas su bolidu sėkmingai grįžo iki komandos garažo, bet vėliau trasoje nepasirodė.

Suktukų trasoje nepavyko išvengti ir čempionato naujokui Alexui Albonui. Tailandietis pirmą kartą trasoje apsisuko vos prasidėjus važiavimams. O antrojo suktuko nepavyko išvengti važiavimams artėjant prie pabaigos.

Vt. Lenktynininkas Komanda Laikas Ratai
1 Charlesas Leclercas Ferrari 1:18.247 74
2 Kevinas Magnussenas Haas +0.996 73
3 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo +1.065 69
4 Lando Norrisas McLaren +1.242 62
5 Pierre'as Gasly Red Bull +1.567 61
6 Danielis Ricciardo Renault +1.639 53
7 Lewisas Hamiltonas Mercedes +1.681 45
8 Alexas Albonas Toro Rosso +1.799 33
9 Lance'as Strollas Racing Point +2.186 28

Komentarai (17)


F666
| Vasario 20 d. 07:08
kart
| Vasario 19 d. 21:30

Antra diena mersu fanbojam nebekyla klausimu, kad Ferrari ims WDC. Matomai busi apsisoves del dazymo.

o ka daryti, kai Falonso pensijoje, tik loti, loti, loti ...
YZF
| Vasario 19 d. 23:12
kart
| Vasario 19 d. 21:32

P.S. Mersai butu nudaze matine spalva, butu tureje dar kazkoki sansa, bet dabar jau saukstai po pietu.

"Mattia Binotto, „Scuderia Ferrari“ komandos vadovas, viename interviu apie matinių dažų pasirinkimą sakė: „Priežastys yra ne estetinės, o tik techninės. Pašalinus blizgius komponentus pavyko nuo bolido svorio nukirpti kelis šimtus gramų. Atrodo, nedaug, bet kai artėji prie galimybių ribos, net tai yra reikšmingas pokytis“."

Sveteliui reiktu nuo savo pilvo pora simtu gramu numesti, dar ne tiek greicio islostu. Gal ir siena ne tokia patraukli pasidarys
kart
| Vasario 19 d. 21:32
kart
| Vasario 19 d. 21:30

Antra diena mersu fanbojam nebekyla klausimu, kad Ferrari ims WDC. Matomai busi apsisoves del dazymo.

P.S. Mersai butu nudaze matine spalva, butu tureje dar kazkoki sansa, bet dabar jau saukstai po pietu.

"Mattia Binotto, „Scuderia Ferrari“ komandos vadovas, viename interviu apie matinių dažų pasirinkimą sakė: „Priežastys yra ne estetinės, o tik techninės. Pašalinus blizgius komponentus pavyko nuo bolido svorio nukirpti kelis šimtus gramų. Atrodo, nedaug, bet kai artėji prie galimybių ribos, net tai yra reikšmingas pokytis“."
kart
| Vasario 19 d. 21:30
YZF
| Vasario 19 d. 19:37

Gimsta viltys? Pasiziurek kas buvo praeita ziema per bandymus. Nekils klausimu.

Antra diena mersu fanbojam nebekyla klausimu, kad Ferrari ims WDC. Matomai busi apsisoves del dazymo.
YZF
| Vasario 19 d. 19:37
kart
| Vasario 19 d. 17:59

Bent iki pietu Ferrari ir buvo apkabinėjus savo bolidą davikliais ir ne trumpas distancijas važiavo, o lenktynių simuliaciją.

Gimsta viltys? Pasiziurek kas buvo praeita ziema per bandymus. Nekils klausimu.
kart
| Vasario 19 d. 17:59
beglys
| Vasario 19 d. 16:15

Jep įdomu kokius tu bandymus stebi? :) Komanda pagal įveiktus ratus (150 ratų) yra antra po ferarių (169 ratai) Tada RB - 128, MCL - 119, Alfa - 114 ir dar Renault 109, toliau visi mažiau 100 ratų įveikimas.
O šiaip testuose greitis priklauso nuo to ką tą dieną komanda nori patikrinti. Jei vakar pvz Ferrari važiavo trumpomis distancijomis jų ir greitis buvo didesnis. Mersai vakar bent jau pradžioje iš vis bolidą buvo apkabinėja berods davikliais.

Bent iki pietu Ferrari ir buvo apkabinėjus savo bolidą davikliais ir ne trumpas distancijas važiavo, o lenktynių simuliaciją.
beglys
| Vasario 19 d. 16:15
Eugenijus Puzinas10212220597854565
| Vasario 19 d. 14:36

Mersai kazkaip cia pasivazinet susirinke. Nei ratu dauk susuka,nei kazka lb parodo. Kazi ar pudra i akis ferrari pucia,ar is tikro ferrari tokia gera gavos?

Jep įdomu kokius tu bandymus stebi? :) Komanda pagal įveiktus ratus (150 ratų) yra antra po ferarių (169 ratai) Tada RB - 128, MCL - 119, Alfa - 114 ir dar Renault 109, toliau visi mažiau 100 ratų įveikimas.
O šiaip testuose greitis priklauso nuo to ką tą dieną komanda nori patikrinti. Jei vakar pvz Ferrari važiavo trumpomis distancijomis jų ir greitis buvo didesnis. Mersai vakar bent jau pradžioje iš vis bolidą buvo apkabinėja berods davikliais.
masinukas
| Vasario 19 d. 16:07
Klepsidra
| Vasario 19 d. 15:12

kokios cia pievos lenteleje surasytos?
Hamilton - 74
Leclerc - 73
Gasly - 69
Giovinazzi - 62
Albon - 61
Norris - 53
Stroll - 45
Magnussen - 33
Ricciardo - 28

aha tiksliai pievos surašytos Hamiltonas normaliai ratų prasukęs
kart
| Vasario 19 d. 16:02
paragon
| Vasario 19 d. 15:22

Tai kiek dabar yra padangu misiniu? C3 tai cia pacios minksciausios,kaip Hyper Soft 2018?

C1 - Hardest
C2 - Hard
C3 - Medium
C4 - Soft
C5 - Softest
žiūrim
| Vasario 19 d. 15:37
paragon
| Vasario 19 d. 15:22

Tai kiek dabar yra padangu misiniu? C3 tai cia pacios minksciausios,kaip Hyper Soft 2018?

×