Antrąją bandymų dieną niekas greičiu nepranoko C. Leclerco (47)

Antrąją bandymų dieną niekas greičiu nepranoko C. Leclerco
logo Vasario 19 d. 19:01, Ferrari

Antrąją F-1 bandymų dieną geriausią rezultatą užfiksavo „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas. Naujasis ekipos sportininkas greičiausiai vieną trasos ratą įveikė pirmoje dienos pusėje naudodamas C3 mišinio padangas.

Jei C. Leclercas galėjo pasidžiaugti puikiu debiutu už „Ferrari“ bolido vairo, tai naujajam „Red Bull“ pilotui Pierre‘ui Gasly viskas susiklostė prasčiau nei norėjosi. Prancūzas antroje dienos pusėje išlėkė už trasos ribų ir trenkėsi į apsauginę sieną, taip užbaigdamas savo pasirodymą anksčiau laiko.

Daugelis sportininkų šiandien bandė įveikti ilgesnes distancijas, tik važiavimams artėjant prie pabaigos pilotai į trasą buvo išvažiavę trumpam. Vienas iš jų - „McLaren“ pilotas Lando Norrisas. Čempionato naujokas, naudojęs C4 mišinio padangas, pagerino savo rezultatą ir pakilo į antrą vietą.

Važiavimų pabaigoje rezultatą pagerino ir iki ketvirtosios pozicijos pakilo kitas naujokas Alexas Albonas. Kaip ir L. Norrisas, tailandietis geriausią savo rezultatą užfiksavo naudodamas C4 mišinio padangas.

Antroje dienos pusėje pirmą kartą naująjį „Haas“ bolidą išbandė ekipos pilotas bandytojas Pietro Fittipaldi. Jaunasis sportininkas šiandien įveikė tik 13 ratų. Sportininkas greičiu neišsiskyrė ir liko paskutinis.

Po pietų prie „Mercedes“ bolido vairo sėdo Valtteri Bottas. Suomis važiavimus baigė šeštas. Tačiau specialistus labiausiai nustebino sportininko tempas įveikiant ilgas distancijas su C3 mišinio padangomis.

Vt. Lenktynininkas Komanda Laikas Ratai
1 Charlesas Leclercas Ferrari 1:18.247 157
2 Lando Norrisas McLaren +0.306 104
3 Kevinas Magnussenas Haas +0.959 59
4 Alexas Albonas Toro Rosso +1.054 132
5 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo +1.065 101
6 Valtteri Bottas Mercedes +1.288 89
7 Pierre'as Gasly Red Bull +1.567 92
8 Nico Hulkenbergas Renault +1.590 95
9 Danielis Ricciardo Renault +1.639 28
10 Lewisas Hamiltonas Mercedes +1.681 74
11 Lance'as Strollas Racing Point +2.186 79
12 Pietro Fittipaldi Haas +3.602 13

Komentarai (47)


Black_Death
| Vasario 20 d. 17:07
astralas
| Vasario 20 d. 17:00

Long runs:
Raikkonen lapping in the 1m25s (C2),
Vettel in the 1m24s (C3),
Sainz in the 1m25s (C2),
Ricciardo in the 1m23s (C2),
Hamilton in the 1m23s (C2).

Matau VET diskriminavimo fakta, jo net i vakarykste suvestines lentele neitraukia :DD
Williams fanas
| Vasario 20 d. 17:02
A85
| Vasario 20 d. 11:34

Jo, ir aš mačiau :D Tiksliau pirma pamačiau Prost duodant intetviu, o paskui žiūriu ir DR šone stovi :D

Aaravos neužtikai? :D kažkur prie Alfos Romeo vakar sukinejos :D
astralas
| Vasario 20 d. 17:00
Long runs:
Raikkonen lapping in the 1m25s (C2),
Vettel in the 1m24s (C3),
Sainz in the 1m25s (C2),
Ricciardo in the 1m23s (C2),
Hamilton in the 1m23s (C2).
masinukas
| Vasario 20 d. 15:37
net vieną ratą apvažiavo:)
kart
| Vasario 20 d. 15:29
Greiciausi startavo :) https://imgur.com/a/kS8aQa0
masinukas
| Vasario 20 d. 15:08
Kimis šiandien ratą įveikė per 1.17.762
kart
| Vasario 20 d. 14:19
Pit Crew
| Vasario 20 d. 13:45

Tai tas suprantama, bet iš ko daugiausiai taškų atėmė RBR? Iš Ferrari ar Mercedes?

P.S. o kas nors skaičiavo, iš ko daugiausiai RBR atėmė taškų 2017m. sezone? Jeigu spėčiau, tai situacija panaši, tiesiog apie tai mažai kas diskutavo.
kart
| Vasario 20 d. 14:14
Pit Crew
| Vasario 20 d. 13:45

Tai tas suprantama, bet iš ko daugiausiai taškų atėmė RBR? Iš Ferrari ar Mercedes?

Galiu tik pasikartoti - Ferrari pasiilginusi bazę pati atidavė tuos taškus kai kuriose trasose(pvz. Monakas).

Singapure ir ne galingiausi motorai nulemia lentynes, bet šiemet dar čia Ferrari ir prisitaktikavo, kiek pamenu, kad lėmė Vettelio prasileidimą nuo Verstapeno.

Japonijoje ir Meksikoje jau kelis metus iš eilės nuo RBR'ų ir Mersų Ferrari atsikrauna. Meksikoje pernai net aplenke pagaliau Mersus. Tai čia dar geriau nei, kad būdavo iki šiol.

Brazilija - Ferrari kaip minimum per 10 metų yra laimėję tik kartą(2017 sezone), tai sakyt, kad pradėjo prasileidinėt RBR... Na nežinau.

Bendroje įskaitoje net ir su begale Ferrari klaidų RBR tik 2 taškais pernai sumažino atsilikimą lyginant su prieš tai buvusiu sezonu.

Tai apie ką mes kalbam?
Pit Crew
| Vasario 20 d. 13:45
kart
| Vasario 20 d. 13:25

Ir kada jūs suprasit, kad RBR gale sezono jau kelis sezonus geriau važiuoja dėl jiems palankesnių kelių trasų. Kol Ferrari turėjo trumpą bazę, tai dar 50/50, bet dabar kai pasiilgino, tai RBR'ų praktiškai visos lėtesnės trasos.
Šiame reglamento etape, jau neįmanoma sukurti bolido, kuris dominuotų visose trasose. Tiek Mersai, tiek Ferrari ilgino bazę žinodami, kad praloš lėtose trasose, bet išloš greitose ir vidutinio greičio trasose, kurių yra daugiausia.

Tai tas suprantama, bet iš ko daugiausiai taškų atėmė RBR? Iš Ferrari ar Mercedes?
kart
| Vasario 20 d. 13:32
Kimis is viso susprogdino geriausia praejusio sezono Sauber laika Ispanijoje 1m17.762, kas yra -1.148s.
×