apie naujus ir senus bolidus

2003 Gegužės 14 d. 09:06

tai va apie komandas startuojancias "senais" praitu metu bolidais ir po keliu lenktyniu naujus pristatancios, ish tikruju tuose boliduose yra tik pavadinimas senas ir dauguma techniniu mazgu jau buna visishkai nauji ir jau pirmose lenktynese galim spresti apie komandu pajeguma ir naujasis bolidas buna tik truputi greitesnis uz "senaji" ir tikrai jokiu stebuklu nebuna ir faktai ta patvirtina, atsimenat koks greitas buvo "senasis" f2001 2002 sezono pradzioj kai f2002 dar nenaudojo, taip, kad ishvadas galim daryt, kad mp4/18 tikrai nebus stebuklas, kaip cia ne kurie kalba, galiu lazintis ish to

2003 Gegužės 14 d. 09:32

man rodos, senais bolidais komandos isbando varzybose tik tam tikrus atskirus bolido elementus, o naujame bolide visi tie elementai jau buna bolido visumoje.....
tad viska sudejus kartais tas bolido greitis gal ir padideja... kartais aisku gali ir nepasiteisinti ju visu lukesciu...
kad ir del McLarenu... ash nepasakyciau, kad dabar ju nosis yra labai zema.... o jei ish tikruju ji bus labai zema, tai matyt Adrianas jau apskaiciavo, kad tai padidina bolido greiti trasoje...

2003 Gegužės 14 d. 09:44

nu taj ash ta ir sakau, kad jei pagreitejimas, tai nebus kazkoks super didelis, apskritai tox velavimas reishkia, kad jie tikriausiai susiduria su kazkokiomis problemomis, sezonas jau isibegejo o jie net testuot nepradejo jo, jei ir toliau tokiais tempais eis tai ju naujasis bolidas tik japonijos gp pasirodys :)

2003 Gegužės 14 d. 12:35

simaskkk> gal aik i McLaren komanda kaip techninis direktorius juk ten pagal tave letapedziai kazkokie neismaneliai dirba ar apskritai kokiu expertu dirbk nes tavo "zinios" tiesiog neitiketinai "logiskos" ir "pagristos".
Ir apskritai kai sakai kad naujas bolidas buna tik truputi greitesnis uz senaji, pagalvok juk tiek mechanikai tiek lenktyninkai buna labai atasrgus, jie turi priprasti ir pritaikyti visa technika sau, tad netgi jei debiutiniame etape bolidas buna panasaus greicio ar net letesnis uz senaji tai nera blogai. Manau tas pats bus ir su
Ferrari F2003-GA, jie zymiai pagreites.
O ishvadas deja negalim dabar daryt apie McLaren MP4/18, jas galesim daryt tik jam pasirodzius, ir galiu lazintis kad jis bus zymiai greitesnis uz dabartini MP4/17D tik vat ar bus patikimas cia yra klausimas, tiksliau ar bus patikima jo sirdis

2003 Gegužės 14 d. 13:24

Cia buvo ansciau daug pasisakymu sia tema ir simaskkk matau naujas vartotojas. Todel priminsiu kad svarbiausias dalykas yra ne kaip bolidas pavadintas ir kelintais metais pristatytas, o KA SU JUO GALIMA LAIMETI. Kaip parode istorija, tiek F2002, tiek MP4/17D yra konkurencingi ir abu gali nugaleti. Juodieji, po kosmarisko 2002 sezono nuejo dviem kryptim - tobilino senaji, kita grupe zmoniu dirbo atskirai, kad sukurtu visiaki nauja revoliucini bolida. Ir kadangi senasis buvo pakankamai konkurencingas, plius raudonuju nesekmes, gavosi situacija, kada juodieji turejo pakankamai laiko istestuoti dalis atkirai ir po sio savitgalio prades "lauko" bandymus.
Antra vertus yra labai svarbu pergaliu ar tasku kiekis / kastai balansas. Va tai tikrai yra menas zinoti kada ismesti nauja produkta i rinka, kada jis atsipirks ir kokia nauda tai duos. Ir raudoni ir juodi cia yra asai.

2003 Gegužės 14 d. 13:54

man irgi taip atrodo. paprasciausias blefas apie 920 AG. juk BMW pries metus tiek zadejo, bet neisspaude.

2003 Gegužės 14 d. 14:16

BMW niekada nezadejo 920 AG. BMW zadejo 19000 apsuku, ir Minzoje man regis buvo issuke 19050 ar 19075. Arkliu pas BMW - 890.

2003 Gegužės 14 d. 17:03

ferrari variklis geriausias :alians:

2003 Gegužės 15 d. 10:01

100-37>Tikrai?` O kitus bandei? Pvz Toyota ar Mechachrome? Arba Ford? Jei nebandei, tai neciulbek...

2003 Gegužės 16 d. 18:19

Taip tai kolkas sugeba tik ferari!

2003 Gegužės 16 d. 21:18

Visi tie mazgai buna atnaujinti, bet ne tokie kaip naujuose boliduose. Pirmosiose GP tikrai negalime spresti apie komandu, startuojanciu senais bolidais tikraji pajeguma. Kodel tik truputi greitesnis ? F2002 buvo zymiai greitesnis uz F2001.
Velavimas tikrai nereiskia, kad jie turi susidurti su kazkokiomis problemomis. Aisku "Ferrari" turejo problemu su patikimumu, bet tai tikrai nebuvo pagrindine priezastis del kurios F2003-GA neisredejo i trasa Australijoje.
O del naujojo "McLaren'o" nosies, tai as stipriai abejoju ar ji bus ytin zema.

2003 Gegužės 17 d. 11:26

kam tada komandos kuria tuos naujuosius bolidus, jei jie nera geresni uz senuosius (arba dar blogesni kaip sakot)? juk vistiek reikia meginti tobulintis. jei komanda nesitobulins, tai kitos tai padarys ir nepaliks varzovams jokiu sansu.

F-1.lt pulsas