Socialiniame tinkle „Facebook“ paplito įrašas, kuriame buvo pasidalinta grafiku, iliustruojančiu bendros nuosavybės kainos analizę (šešeri metai ir 15 tūkstančių kilometrų per metus). Buvo spėjama, jog elektromobilio įkrovimas viešajame tinkle įprastu arba greituoju būdu kainuoja brangiau nei pripildyti dujų arba dyzelino baką.
Visgi šis grafikas atskleidžia, jog elektromobilį (finansine prasme) apsimoka krauti tik namuose (taikant dviejų valandų tarifą), o ne tai darant viešajame tinkle.
Galima daryti išvadą, jog šiuo metu įkrovimas namuose yra praktiškiausias ir efektyviausias sprendimo būdas elektromobilių naudotojams. Pagal dabartinį elektros tarifų nustatymo scenarijų tai yra geriausias pasirinkimas visiems vartotojams. Tuo tarpu mokesčiai ir rinkliavos, apmokestinamos viešajame tinkle, kenkia verslo pranašumams.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |