“Aston Martin” prisipažino, kad surado naujų landų reglamente (2)

“Aston Martin” prisipažino, kad surado naujų landų reglamente
logo Sausio 20 d. 14:35, Pirelli

Aston Martin“ komanda 2022 metų sezoną užbaigė tik 7 Konstruktorių įskaitos vietoje, bet kartu tapo vos ne pačio įmantriausio techninio sprendimo autoriais visame čempionate. Vengrijoje komanda pristatė radikalios konstrukcijos galinį sparną su specialiais antsparniais virš horizontalių plokštelių.

Visa naujovė atitiko techninio reglamento reikalavimus, tačiau kirtosi su pačia reglamento dvasia, nes toje bolido vietoje generavo stiprius oro sūkurius, o tai trukdė sportininkams persekioti varžovus, todėl FIA operatyviai pakoregavo taisykles ir uždraudė tokius sprendimus naudoti naujajame sezone, tačiau „Aston Martin“ prisipažino, kad šiemet surado naujų landų techniniame reglamente.

Publikacijoje, paskelbtoje oficialiame „Formulės-1“ tinklapyje, komandos technikos direktoriaus pavaduotojas Ericas Blandenas pasakojo: „Naujojo bolido konstrukcijoje mes panaudojome kelias protingas inovacijas. Jos tapo tikra vyšnia ant torto. Jos nėra privalomos, tačiau šaunu, kad pavyko jas surasti.

Būna labai malonu, kai surandi naują landą reglamente ir ją panaudoji savo naudai, tačiau labai retai kada pavyksta aplink ją sukurti visą bolido koncepciją. Svarbu, kad mašinos bazė būtų teisinga, o vėliau aplink ją galima konstruoti visus likusius dalykus.

Kai pradedi naujo bolido koncepciją, reikia išsiaiškinti silpnybes, išaiškėjusias pernai. Taip pat svarbu apspręsti tokią architektūrą, kad būtų galima panaudoti kuo didesnį tolimesnio mašinos konstravimo darbų potencialą.

Jei bus pasirinkta neteisinga pagrindinė idėja, galiausiai tau pačiam teks kovoti su savimi, tu neturėsi galimybių vystyti tokio bolido. Ir išsiveržti iš tokio uždaro rato bus itin sunku“.

Naujojo sezono bolidą „Aston Martin“ parodys savo bazėje Silverstoune vasario 13 dieną. Laukiama, kad jis radikaliai skirsis nuo pirmtako, kurį teko iš esmės pertvarkyti dėl pasirinktos neteisingos pirminės koncepcijos.

Mes padarėme išvadas iš šios istorijos, - aiškino E. Blandenas. - AMR23 bus visiškai nauja mašina, visai ne tokia, kokia buvo AMR22. Mes perdarėme apie 90 proc. detalių ir daugiau kaip 95 proc. aerodinaminių paviršių“.

Inžinierius taip pat patvirtino, kad pristatyme bus parodytas ne naujojo bolido maketas su su paprastinta važiuokle, o tikras AMR23 automobilis: kaip ir pernai, mes parodysime realų bolidą. Mes nenorime apgaudinėti sirgalių.

Aston Martin“ lenktynininkais šių metų sezone bus Fernando Alonso, kuris pakeis karjerą baigusį Sebastianą Vettelį ir komandos savinininko sūnus Lance'as Strollas.

Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team
Komanda: Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team 2023 sezono taškai: 55
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: AMR22
Plačiau


Komentarai (2)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
don Pedro
IP: 5f156cc | 01/20 19:27 Atsakyti
Bladenas arba bukas plepys arba rado skylių, bet negalali jomis pasinaudoti, tai ir skalambija, kad FIA užkirstų kelią naudotis kietiems.
jmrb
IP: bd1da40 | 01/20 17:33 Atsakyti
"(...)o tai trukdė sportininkams persekioti varžovus", na kaip čia pasakius, tam kad trukdytų, tai varžovai turėtų persekioti. O čia tai nei AlphaT, nei Haas labai ir nepersekiojo, jau nekalbant apie Williams kurie sau tyliai ir ramiai važiavo pačiame gale.
Suprasčiau tokį sprendimą komandoje kuri dažnai važiuoja priekyje, bet čia jau geriau investuoti daugiau į greičio paieškas, nei kad "trukdymo" sprendimus.
×

TOP naujienos