„Aston Martin“ komanda pripažįsta, kad po atnaujinimų Imoloje patyrė rezultatų nuosmukį, ir dabar svarsto galimai klaidingą savo pasirinkimą. Komandos vadovas Mike'as Krackas teigia, jog reikia įvertinti „McLaren“ požiūrį, kuris remiasi esamo automobilio optimizavimu, o ne didelių atnaujinimų diegimu.
Skirtingai nuo tokių konkurentų kaip „Ferrari“, „Red Bull“ ar „Mercedes“, „McLaren“ liko su automobilio dugno dizainu, kuris buvo sukurtas dar Majamio GP. Toks požiūris leido „McLaren“ komandos nariams susitelkti į automobilio efektyvumo optimizavimą kiekviename lenktynių savaitgalyje ir tapti nuolatiniais lenktynių nugalėtojais.
„Manome, kad būtų kvaila to neištirti. Matome, kaip jie tobulėjo, kai atliko smulkius pakeitimus, o ne didelius atnaujinimus“, – teigė „Aston Martin“ vadovas Mike'as Krackas.
Pasak jo, pagrindinis iššūkis dabar yra ne tik prispaudimo jėgos didinimas, bet ir automobilio stabilumo bei balanso paieškos: „Svarbiausia rasti automobilio stabilumą ir balansą, kaip parodė kitos komandos“.
Sezono pradžioje „Aston Martin“ buvo arti „Mercedes“, tačiau „Mercedes“ vėliau sugebėjo laimėti lenktynes, kas, pasak M. Kracko, įrodo, kad dideli žingsniai galimi, jei automobilis tampa stabilus ir tinkamai subalansuotas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3483 |
2. | Tadas Misevičius | 3442 |
3. | 147 | 3436 |
4. | fandom | 3433 |
5. | D27 | 3425 |