Žurnalistas, visuomenės veikėjas Andrius Tapinas socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalijo įrašu, kuriuo palygino tris skirtingus BMW modelius: elektrinį BMW iX, hibridą BMW X5 xDrive45e ir klasikinį benzininį BMW X5 xDrive40i.
„Per šituos metus būnant BMW prekės ženklo ambasadoriumi man teko išbandyti tris skirtingus BMW modelius ir dabar galiu juos palyginti (aišku, yra atskiroji nuomonė, kad už praloštus Bayraktaro pinigus nusipirkau ne vieną, o tris naujus BMW, bet čia jau kita istorija)
Pirmasis buvo elektrinis BMW iX, po to hibridas BMW X5 xDrive45e ir galiausiai klasikinis benzininis BMW X5 xDrive40i
Išbandyti ir Lietuvos keliai, ir tolimesni taškai - su iX pasiekiau Vokietijos Kvedlinburgą, su xDrive nuvažiavau iki Austrijos ir Vokietijos Bavarijos pilių.
Pagrindinis įspūdis - BMW sutverti ilgam važiavimui. Kad ir kokį modelį būčiau vairavęs, po ilgos kelionės (o aš turiu omeny 800+ kilometrų per dieną) išlipdavau tik lengvai pavargęs, neskaudančia nugara, neišūžtomis ausimis ir pasiruošęs tolimesniems nuotykiams.
Čia yra milžiniškas visų BMW privalumas, kad jie sukuria tau kelionės komfortą. Aišku, iX salonas žaidžia visai kitoje lygoje - jis paverstas SPA centru su masažais ir muzikos sale su 4D garso efektais.
Visų trijų modelių cruise controlai yra vieni patogiausių mano matytų, tai irgi smarkiai prisideda prie kelionės patogumo.
Tačiau pasirinkimo prasme turbūt reikėjo bandyti BMW atvirkštine tvarka, nes taip labiausiai ir patiko. Man pasirodė, kad hibridas turi daugiau galios už benzininį variantą ypač sportiniame režime, su juo ypač malonu važiuoti, kai atleidus akseleratorių ar stabdžius įsijungia elektrinis režimas. Gal tai tik vizualinis pojūtis atsirandantis dėl panoraminio stogo, bet xDrive 45e pasirodė ir šiek tiek erdvesnis.
Pirmoje vietoje, aišku, yra Bavarijos auto pasididžiavimas - elektrinis iX su 70 kWh baterija. Nors esu sąlyginai ramus vairuotojas, bet žvėriška iX galia startuojant, kuri prispaudžia tave prie sėdynės palieka neišdildomą įspūdį. Ir ta tyla salone, kai spidometras Vokietijos autobane rodo didelius skaičius, o tu negirdi netgi padangų čežėjimo.
Pasivažinėjęs su elektriniu automobiliu labai greitai įpranti ir prie smulkių gyvenimo patogumų - galimybė važiuoti pirmąja juosta per Vilniaus kamščius man kiekvieną kartą sutaupydavo po penkiolika minučių, sėdus prie benzininio automobilio dar kurį laiką reikėdavo sau priminti, kad viskas, broliuk, balius baigtas.
Aišku, elektrinį automobilį gali turėti, jei atitinki bent vieną iš dviejų kriterijų: a) turi savo nuosavą krovimo stotelę, b) gyveni ar dirbi šalia jos. Mano atveju nei vieno kriterijaus nebuvo ir neskaičiavau, kiek kartų keikiausi, kai vakare atvažiavęs į artimiausią įkrovimo stotelę, kuri, pasak programėlės turi būti laisvą, rasdavau ten nakčiai paliktus CityBee autobusiukus ar tiesiog numestą benzininį automobilį.
Jeigu reikėtų rinktis vieną, šiai dienai tai būtų hibridinis BMW, bet po metų kitų, pagerėjus infrastruktūrai ir elgesio stotelėse kultūrai arba atsiradus galimybei turėti savo įkrovimo stotelę - tikrai norėčiau dar kartą sėstis į BMW iX kosminį laivą",- savo įžvalgomis pasidalijo A.Tapinas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).