FIA Pasaulio automobilių sporto tarybos (WMSC) posėdžio metu buvo patvirtintas leidimas ateityje rengti konkursus, kurių nugalėtojai tiektų F-1 ekipoms standartizuotas detales.
Praėjusį mėnesį buvo paskelbtas konkursas, kurio nugalėtojas ateityje ekipoms tieks standartizuotas pavarų dėžės kasetes. WMSC suteikė leidimą ateityje rengti daugiau panašių konkursų.
FIA ir F-1 atstovai glaudžiai bendradarbiauja, kad paruoštų 2021 m. sezonui skirtas taisykles bei techninį reglamentą. Siekiant sumažinti išlaidavimą ten, kur jis nėra būtinas, norima standartizuoti detales, kurios nekelia jokio susidomėjimo iš sirgalių pusės.
„Dabar turime pirmą ir antrą divizionus. Tai turi išnykti. Turime sumažinti laiko skirtumus tarp komandų. Naujos taisyklės, išlaidų mažinimas, turėtų padėti tai pasiekti“, - pasakojo F-1 sporto skyriaus vadovas Rossas Brawnas.
„Turime atsikratyti įvairių elementų, kurie visiškai nedomina sirgalių. Dabar visos komandos pačios gaminasi gesintuvus, nes jos nori sukurti juos lengvesnius nei turi jų varžovai. Niekam tai neįdomu. Niekas dėl to neatvyksta į lenktynes. Viskas labai paprasta - visi turėtų naudoti vienodus gesintuvus.“
„Jei komanda turi pinigų tokiems dalykams, ji gali sukurti lengvesnį gesintuvą. Tada bandoma sumažinti svorį vienoje ar kitoje srityje. Galų gale įgyjama sekundės persvara prieš varžovus, nelieka jokios konkurencijos. Turime turėti tokius bolidus, kuriuos pilotuojant vyktų atkakli kova.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |