Atidarytas istorijos forumas

2004 Gruodžio 29 d. 23:17

Sveiki,

Pamatę, kad atsirado poreikis F-1.LT lankytojams ilgais žiemos vakarais ir tamsiomis dienomis dalintis nostalgiškais įspūdžiais apie "Formulės-1" praeitį, nusprendėme atidaryti ISTORIJOS forumą.

Tikimės, kad jis atras savo vietą F-1.LT diskusijose ir bus gyvybingas ne tik žiemą.

F-1.LT

2004 Gruodžio 29 d. 23:19

jaudrius>Maladiec,dekui,a ku jis y?

2004 Gruodžio 29 d. 23:20

ooo pagaliau wialniaz ishsireikalavo istorijos forumo! ;)

2004 Gruodžio 29 d. 23:21

Vytia >> tu jame jau rashai :D

2004 Gruodžio 29 d. 23:26

Vodka>ne pirma kart pastebiu kad Pats pastabus:)

2004 Gruodžio 29 d. 23:38

nu manau kad jis bus gana populiarus labai gerai kad toki atidarete

2004 Gruodžio 30 d. 11:24

jaudrius, :goodjob:

2004 Gruodžio 30 d. 11:31

Gal ir neblogai :D

2004 Gruodžio 30 d. 11:37

Labai įdomu...gal tai pritrauks daugiau istorikų in F-1.LT? :)

2004 Gruodžio 30 d. 13:14

:goodjob:

F-1.LT unviersitete isotrijos fakultetas atidarytas! :lol:

2004 Gruodžio 30 d. 13:15

nu bet ir klaidu priveliau... shame on me :|

2004 Gruodžio 30 d. 15:20

(:
Smagu,dabar zmones ka tarkim F1 traukti del vienoki ar kitokiu priezasciu eme visai neseniai tures vieta kur pasiskaitinet ir susipazint su F1 Istorija,o seniau plaukiojantys tarp sio sporto aistruoliai tures proga parodyt savo istorines zinias (: Visiem gerai,visi laimingi (:

2004 Gruodžio 30 d. 16:47

Tai vat, istorijos forumo mums reikėjo, nes dabar galima šiek tiek daugiau sužinoti apie F1 bei jos vystymosi raidą. Beje, iš istorijos forumo, pirmą kartą sužinojau, kad ir Williams buvo pasigaminę šešiaratį bolida ir jį bandė ;)

2004 Gruodžio 30 d. 23:46

Saunu ;)

2004 Gruodžio 31 d. 01:09

Tikrai puiku :goodjob: Manau ce ir mafaz prisidejo su savo tema [b]Nuotraukos[/b] :)

2005 Sausio 05 d. 18:05

saunu:goodjob:

2005 Sausio 05 d. 19:08

thanks. senai reikejo tokio forumu. Ypac kai sensti ir atmintyje atsiranda spragos ;)

2005 Sausio 05 d. 21:29

He he, 'velnias' jam patikėtą lobistinę užduotį įgyvendino 100% :goodjob:

2005 Sausio 06 d. 08:55

Nu va, dabar galesim pakalbeti apie tai kodel D.Hill'o bolidas buvo toks murzinas 1996metu Australijos GP metu :) Ir ypac lenktynems einant i pabaiga.

2005 Sausio 06 d. 12:31

:)

2005 Balandžio 04 d. 07:40

Istorijos megejams.
www.mclaren.com

THE STOKEHOUSE QUIZ

Uztruko 30-40 min ir rezultatas:

"You scored 17/17.
Very impressive! You are clearly an F1 genius."

Deja deja tik mokejimas naudotis visiems prieinamais resursais. Tikslas buvo suzinot F1 istorija!
Genijams siulau pabandyti, amatininkams, besidomintiems istorija - susirasti atsakymus.b

2005 Balandžio 04 d. 14:40

"Atsimenu andai veizėjau tokias rungtynes, kai vienas šoferis savo mašinėlę prateriojo..."

2005 Balandžio 27 d. 16:20

manau kad nederetu is senu lenktynininku saipytis...

2010 Lapkričio 20 d. 14:30

Sveiki.ar galit kas pasakyti ar 1991m visa lenktyniu distancija buvo galima pravaziuoti nepapildzius kuro kaip ir dabar?gal dar kas gali pasakyti kodel ilga laika Tyrel komandai budavo suteikiami 3-4nr nors jie ne nebudavo antroj konstruktoriu taures iskaitoj?

2010 Lapkričio 20 d. 19:09

Irman>> 1991 m. nebuvo kuro pildymo ir buvo galima nesikeisti padangų visas lenktynes.

2010 Lapkričio 22 d. 12:33

Irman> Komandos pradėjo gauti kitam sezonui numerius nuo užimtos vietos konstruktorių įskaitoje ant bolidų tik nuo 1996 metų sezono. Iki 1996 m. sezono, komandos turejo maždaug nusistovėjusius numerius ir jie prkatiskai retai keisdavosi. Be abejo isimtis budavo lenktynininkui tapus cempionu, jis turedavo Nr. 1, o komandos kolega Nr. 2 and bolido. Jei cempionas keisdavo komanda, tai pirmą numerį jis išsinešdavo į kitą komaną. Pvz.: Alenas Prostas tapo čempionu 1989 m. su McLaren. 1990 m. jis perejo į Ferrari. 1989 m. Ferrari turejo Nr. 27 ir Nr. 28. Tai tie numeriai atiteko McLaren komandai 1990 metais. O tos komandos, kurių lenktynininkai netapdavo čempionais, jų numeriai iki 1995 m. sezono išlikdavo beveik stabilūs nepriklausomai nuo užimamos vietos konstruktorių įskaitoje. Dėl to Tyrrell turėjo savo "firminius" Nr. 3 ir 4 visą laiką beveik. Williams Nr. 5 ir 6 Brabham savo Nr. 7 ir 8, Arrows (Footwork) Nr. 9 ir 10, Lotus Nr. 11 ir 12 March (Leyton House) Nr. 16 ir 17, Benetton Nr. 19 ir 20, Minardi Nr. 23 ir 24, Ligier Nr. 25 ir 26, Ferrari Nr. 27 ir 28, Sauber Nr. 29 ir 30

2010 Lapkričio 22 d. 12:56

aisku,aciu.bet kazkaip kitu komandu nepastebedavau o vat tyrel pastoviai atsimenu su 3-4 nr

2010 Lapkričio 22 d. 13:24

Ir plius, jei cempionas palikdavo F-1 kita sezona nebudavo Nr.1, bet budavo Nr.0 :)

Iki siol nenaudojamas Nr.13 ir kuri laika nebuvo Nr.18 tik jei del Nr.13 daug maz viskas aisku tai del Nr.18 nezinau kas per istorija.

2010 Lapkričio 22 d. 15:08

Dėl 18 matyt jokios istorijos nebuvo, tiesiog #14 važiavo komanda iš vieno bolido, ir jai dingus 1992metais, turėjo visi pasisilinkti, tačiau Ferrari liko prie #27 #28, tai natūralu kad tam intervale liko vienas lišnas numeris, matyt 18 negražus skaičius :-)

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983