Irman> Komandos pradėjo gauti kitam sezonui numerius nuo užimtos vietos konstruktorių įskaitoje ant bolidų tik nuo 1996 metų sezono. Iki 1996 m. sezono, komandos turejo maždaug nusistovėjusius numerius ir jie prkatiskai retai keisdavosi. Be abejo isimtis budavo lenktynininkui tapus cempionu, jis turedavo Nr. 1, o komandos kolega Nr. 2 and bolido. Jei cempionas keisdavo komanda, tai pirmą numerį jis išsinešdavo į kitą komaną. Pvz.: Alenas Prostas tapo čempionu 1989 m. su McLaren. 1990 m. jis perejo į Ferrari. 1989 m. Ferrari turejo Nr. 27 ir Nr. 28. Tai tie numeriai atiteko McLaren komandai 1990 metais. O tos komandos, kurių lenktynininkai netapdavo čempionais, jų numeriai iki 1995 m. sezono išlikdavo beveik stabilūs nepriklausomai nuo užimamos vietos konstruktorių įskaitoje. Dėl to Tyrrell turėjo savo "firminius" Nr. 3 ir 4 visą laiką beveik. Williams Nr. 5 ir 6 Brabham savo Nr. 7 ir 8, Arrows (Footwork) Nr. 9 ir 10, Lotus Nr. 11 ir 12 March (Leyton House) Nr. 16 ir 17, Benetton Nr. 19 ir 20, Minardi Nr. 23 ir 24, Ligier Nr. 25 ir 26, Ferrari Nr. 27 ir 28, Sauber Nr. 29 ir 30