„Audi“ atskleidė, kad praėjus trims metams nuo debiuto F-1 2026 m., tikisi kovoti rikiuotės priekyje dėl pergalių.
Vokiečių automobilių gamintojas 2026 m. įžengs į čempionatą, kaip variklių gamintojas. Jis taip pat perims į savo rankas „Sauber“ komandą, kuri dabar varžosi „Alfa Romeo“ vardu.
Jau kurį laiką čempionate dėl pergalių kovoja tik trys komandos: „Red Bull“, „Ferrari“ ir „Mercedes“. Bet „Audi“ tikisi įsimaišyti į jų gretas dar iki šio dešimtmečio pabaigos.
„Mes norime tapti konkurencingais per tris metus“, - duodamas interviu AS sakė „Audi“ F-1 projekto generalinis direktorius Adamas Bakeris.
„Manau, kad tai yra gana realus tikslas. Mes norime kovoti dėl pergalių savo trečiais dalyvavimo metais.“
A. Bakeris pridūrė, kad F-1 siekis mažinti emisijas bei išlaidas, paskatino gamintoją įžengti į čempionatą.
„Nėra vienos priežasties, yra keli faktoriai, kurie pasirodė patrauklūs gamintojams, ypač „Audi“. F-1 išgyvena pereinamąjį laikotarpį dabar, kai reikia sukurti tvarią čempionato koncepciją. Naujos taisyklės, pagal kurias bus kuriami nauji varikliai, orientuoti į elektrinę dalį, taip pat tvarūs degalai, atitinka „Audi“ ateities strategiją, nukreiptą į elektrinį mobilumą. Be to, F-1 populiarumas išaugo. Tai neabejotinai geriausia žiniasklaidos ir rinkodaros priemonė automobilių sporto pasaulyje ir viena geriausių bet kurioje pramonės šakoje.“
„F-1 tuo pat metu mažina išlaidas, o tai daro ją dar patrauklesnę. 2026 m. variklių gamintojams bus nustatytos biudžeto lubos. Tad jei norite fantastiškos platformos, kurią naudodami 24 kartus per metus galėtumėte pademonstruoti savo konkurencingumą ir žinias, tai yra geriausia vieta.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |