„Audi“ teigia, kad greitos sėkmės nebus

„Audi“ teigia, kad greitos sėkmės nebus
logo 2023 Rugpjūčio 21 d. 15:45, Audi AG

Markas Gallagheris – gerai žinomas „Formulės-1“ pasaulyje žmogus. Dabar jis yra nepriklausomas konsultantas ir analitikas, šiuo metu bendradarbiaujantis su visa eile leidinių, rašo knygas apie „Formulęs-1“ ekonomiką, o anksčiau yra dirbęs „Jordan“, „Jaguar“ ir „Red Bull“ komandose. Paskutinės jo pareigos buvo variklių gamybos kompanijos „Cosworth“ komercijos direktorius.

Gallagheris yra gerai susipažinęs ir su ekonominiais automobilių sporto dėsiningumais ir su „Formulės-1“ specifika – iš šių pozicijų jis pasisakė įspėdamas „Audi“ koncerną, kuris nuo 2026 metų ateis į „Formulę-1“.

Iki „Audi“ debiuto dar liko du su puse metų, tačiau kompanija jau aktyviai ruošiasi: automobilių sporto padalinyje Vokietijos Neuburge pilnu tempu vyksta naujosios jėgainės bandymai, o užkulisiuose vyksta permainos šveicarų „Sauber“ kompanijoje, kuri šiuo metu „Formulėje-1“ lenktyniauja „Alfa Romeo“ pavadinimu.

Logiška nuspėti, kad „Audi“ F-1 pasaulio čempionate sieks labai aukštų tikslų, nenorės būti tik dar vienu pasaulio čempionato dalyviu, tačiau M. Gallagheris įspėja, kad tam reikės įdėti milžiniškas pastangas.

„Nenoriu, kad mano žodžiai paveiktų kieno nors įsitikinimus, bet aš puikiai suprantu tuos sunkumus, su kuriais susidurs „Sauber“, - kalbėjo M. Gallagheris. - Šios komandos psichologijoje įsikūnijo, kad ji užima pozicijas peletono viduryje ir paprasčiausiai nežino, kaip iš ten išsikapstyti. Tai pasireiškia daugelyje sričių.

Jie net neturi ambicijų pakilti į kur kas aukštesnį lygį, o Hinvillo komandos struktūros negalima pavadinti „aukščiausios klasės“. Iš čia ir tokie rezultatai, kurie tikrai nėra aukščiausios klasės. Todėl „Audi“, norint pasiekti sėkmės „Formulėje-1“, gamyklinės komandos kūrimo procese teks pertvarkyti visą šią organizaciją.

Ateis 2028 metai, tada „Audi“ pasaulio čempionate lenktyniaus jau dvejus metus, tačiau jie nieko nepasieks. Ir tada „Volkswagen“ grupės direktorių tarybos žmonės pradės daužyti kumščiais į stalą ir klausinėti: „Ką daryti? Ką dar pasikviesti į pagalbą? Kur yra sėkmės paslaptys?“.

Beje. Hinville palaipsniui renkama nebloga grupė patyrusių specialistų, kurie supranta „Formulę-1“ ne blogiau nei M. Gallagheris ir vargu ar jiems reikia tokių perspėjimų. Pavyzdžiui, Andreas Seidlas, kuris anksčiau vadovavo „McLaren“ komandai, o dabar yra „Sauber Group“ generalinis direktorius ir Jamesas Key, kuris nuo rugsėjo pradės eiti šveicarų komandos technikos direktoriaus pareigas – jų negalima apkaltinti nekompetencija.

Juolab, kad anksčiau „Sauber“ sulaikydavo nepakankamas finansavimas. Tačiau su „Audi“ atėjimu tokios problemos neturėtų būti. Kartu Markas Gallagheris leido suprasti, kad anksčiau 2028 metų neverta svarstyti net pirminių šio projekto rezultatų.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983