Australai nepatenkinti „Mission Winnow“ reklama ant „Ferrari“ bolidų (30)

Australai nepatenkinti „Mission Winnow“ reklama ant „Ferrari“ bolidų
logo Vasario 09 d. 17:46, Pirelli / LAT Images

Artėjant pirmosioms šių metų F-1 sezono lenktynėms Australijoje, didėja gretos nepatenkintų „Philip" Morris“ reklama ant „Ferrari“ bolidų. Australams užkliuvo ant raudonųjų automobilių pernai atsiradęs „Mission Winnow“ logotipas, kuris primena „Marlboro“ cigarečių reklamą.

Australijos žiniasklaida šią savaitę paskelbė, kad Australijos sveikatos departamentas bei Viktorijos valstijos sveikatos departamentas kreipėsi dėl minėtojo logotipo siekdami išsiaiškinti ar tokia reklama nepažiedžia šalyje galiojančių įstatymų, draudžiančių tabako reklamą.

Po pernai įvykusios Japonijos GP lenktynių transliacijos, kurios metu buvo rodomi „Ferrari“ bolidai su „Mission Winnow“ reklama, tyrimą pradėjo ir Australijos komunikacijos ir žiniasklaidos institucija.

„Philip Morris International“ atstovas Tommaso di Giovanni yra įsitikinęs, kad minėtoji reklama nepažeidžia įstatymų, draudžiančių tabako reklamą.

„Iniciatyva, simboliai, bei logotipai, esantys ant „Ferrari“ bolidų, bei interneto svetainė, nepažeidžia įstatymų, kurie yra taikomi mūsų veiklai Australijoje ir Viktorijos valstijoje“, - sakė T. di Giovanni.

„Mes žinome apie vykstančius debatus Australijoje dėl „Mission Winnow“ bei bendradarbiaujame su Australijos GP organizatoriais pateikdami jiems visus rūpimus atsakymus. „Mission Winnow“ nereklamuoja mūsų kompanijos produktų bei neskatina susidomėjimo mūsų produktų prekiniais ženklais. Priešingai, ji skatina diskutuoti apie mūsų įsipareigojimus tobulėti visose mūsų veiklose. „Mission Winnow“, tai langas į naują „Philip Morris International“ bei mūsų partnerius.“

„Mission Winnow“ reklama yra nepatenkintos ne tik įvairios Australijos institucijos, bet ir Australijos gyventojai. Chirurgas bei kovotojas prieš rūkymą Johnas Cunninghamas mano, kad daugelis puikiai supranta kas slepiasi po minėta reklama.

„Jų interneto svetainė atskleidžia daugiau nei jie patys bando parodyti bei primena apie verslą, kuriame jie dalyvauja“, - teigė australas.

„Akivaizdu, kad tai neturi nieko bendro su F-1 bolidais. Tabako kompanijos pagaliau pripažįsta, kad gali išgyventi tol, kol egzistuoja žmonių priklausomybė nikotinui. Jos investuos didžiules sumas pinigų tam, kad rastu būdų kaip visa tai padaryti kuo efektyviau.“

Komentarai (30)


F666
| Vasario 12 d. 09:26
be naudingu idiotu si reklama neveiktu : ))
Life
| Vasario 12 d. 02:59
Rolle
| Vasario 11 d. 16:47

Kol site kovotojai pries rukima,nepasake,kad cia su cigaretem surista kompanija,tol nezinojau.
Patys reklama daro tom cigaretem :D

Jeigu tu nežinojai ir tau nėra jokių asocoacijų, nereiškia, kad likusiam pasauliui yra taip pat. PM be reikalo pinigais nesišvaisto.
F666
| Vasario 11 d. 21:47
Life
| Vasario 11 d. 16:00

Nebūtinai logo turi būti tiesiogiai panašūs kad reklama veiktų, pvz. viena alaus darykla apskritai logo net jokio panašaus nededa į kai kurias savo reklamas, pvz "sveiki atvykę į švyturių šalių", žmonėms tokios netiesioginės asociacijos kartais dar geriau įsikala į galvą. Reikia būti visiškai galvojant kad PM visiškai neišmano marketingo ir meta milijonus į betikslią reklamą.

tai aisku kad jie protingi, ir pakabino su siuo dalyku buri naudingu idiotu, kurie dabar skalys per visa pasauli. tikslas pasiektas. kaip ir tam prietrankai yfz sakiau, kad tokie naudingi idiotai tiek pritriuksmaus apie tuos du prekiu zenklus, kad nori nenori jau bus asocijacijos su marlboro, o jei daktarams nepavyks irodytiu kad tai cigaru reklama, tai viskas su kaupu bus atsipirke. as 10 metu rukiau marlboro ir net i galva nesove, kad MW yra Marlboro, kol naudingi idiotai apie tai nepradejo rekauti.
Rolle
| Vasario 11 d. 16:47
Kol site kovotojai pries rukima,nepasake,kad cia su cigaretem surista kompanija,tol nezinojau.
Patys reklama daro tom cigaretem :D
Life
| Vasario 11 d. 16:00
F666
| Vasario 11 d. 10:28

bet ar sie du logai panasus? tuo metu kai rukiau, reklama buvo leidziama. Meciau (bet ne del reklamos draudimo), ir stai po 15 nerukimo metu man visiskai nekilo jokios asocijacijos sio logo su marlboro. net nezinojau kad si kontora priklauso pm. tad, cia labiau kietakakciu noras pasipelnyti (kaip ir kad googlas ar ms tampa melziamomis kravemis kai kurioms valstybems). su rukymu reikia kovoti, bet cia jau prisiknisimas lygioje vietoje.

Nebūtinai logo turi būti tiesiogiai panašūs kad reklama veiktų, pvz. viena alaus darykla apskritai logo net jokio panašaus nededa į kai kurias savo reklamas, pvz "sveiki atvykę į švyturių šalių", žmonėms tokios netiesioginės asociacijos kartais dar geriau įsikala į galvą. Reikia būti visiškai galvojant kad PM visiškai neišmano marketingo ir meta milijonus į betikslią reklamą.
YZF
| Vasario 11 d. 15:52
F666
| Vasario 11 d. 14:26

ir kaip rukanciui geriau suprasti kad tai marlboro reklama nei nerukanciam? be to, jei esi ferrari fanas, tai ir taip zinai kad juos remia pm. bet cia matomai del nauju plauciu kova, o kaip taz zenklas itakotu pasirinkima, be tokiu naudingu idiotu kaip ponas? va, tokie reksniai cia ir yra pagrindinis tokiu uzmastymu veiksnys. jie nemokamai ant viso pasaulio istrimituoja tai, ko viesoje erdveje nebutu galima padaryti uz pinigus nesulaukiant dideliu baudu. tad, deka australijos mediku ir tokiu kaip tu, dabar ne tik rukantys, bet ir nerukantys zino, kad MissionWinnow=Marlboro. o jei ir kazkas kazka sugalvotu uzdrausti, tai iki tai ivyks, dar ne vienas teismo posedis ivyks, ir ne vienas skambus straipsnis per visa svieta bus isleistas, su daug kartu minimu MARLBORO.

"ir kaip rukanciui geriau suprasti kad tai marlboro reklama nei nerukanciam?"

Nes rukantis pazista Marlboro branda (ir prisimena skoni bei kvapa) is chevrono su raudona / balta logo. Jam, pamacius Ferrari, si brenda ir prisiminus Marldboro, gali kilti noras pirkti butent ju cigaretes (o ne kito gamintojo) kai sekanti karta uzsuks i parduotuve. Jeigu tu nori pasakyti kad reklama yra visiskai beprasmis dalykas ir kad PM, sumokeje Ferrari komandai uz ne-zodine logo reklama ~1 milijarda doleriu (2005m-2011m) yra visiski neismaneliai, tai manau galime drasiai teigti, kad idiotas cia esi TU o ne kiti.

"Populiarumas", pasiektas sito tipo zinutemis/naujienomis yra nykstamai mazas, palyginti su reklamos pasiekiamumu, kuri gauna PM per savo tiesioginius ir pagrindinius kanalus. Esi ne tik kad idiotas, bet ir visiskas naivuolis, net nenutuokiantis kokie skaiciai yra apyvartoje istikruju. Va tokius 'egzpertus' mes cia ir turime. Bet nenusimink, tu ne pirmas ir ne paskutinis toks cia. Is bandos neissiskirsi.
F666
| Vasario 11 d. 14:26
YZF
| Vasario 11 d. 13:09

Tu, ir kiti nerukantys Ferrari fanai, niekaip neisikerta, jog sita reklama yra ne tokiems kaip tu, o tiems kurie ruko.

ir kaip rukanciui geriau suprasti kad tai marlboro reklama nei nerukanciam? be to, jei esi ferrari fanas, tai ir taip zinai kad juos remia pm. bet cia matomai del nauju plauciu kova, o kaip taz zenklas itakotu pasirinkima, be tokiu naudingu idiotu kaip ponas? va, tokie reksniai cia ir yra pagrindinis tokiu uzmastymu veiksnys. jie nemokamai ant viso pasaulio istrimituoja tai, ko viesoje erdveje nebutu galima padaryti uz pinigus nesulaukiant dideliu baudu. tad, deka australijos mediku ir tokiu kaip tu, dabar ne tik rukantys, bet ir nerukantys zino, kad MissionWinnow=Marlboro. o jei ir kazkas kazka sugalvotu uzdrausti, tai iki tai ivyks, dar ne vienas teismo posedis ivyks, ir ne vienas skambus straipsnis per visa svieta bus isleistas, su daug kartu minimu MARLBORO.
YZF
| Vasario 11 d. 13:09
F666
| Vasario 11 d. 10:28

bet ar sie du logai panasus? tuo metu kai rukiau, reklama buvo leidziama. Meciau (bet ne del reklamos draudimo), ir stai po 15 nerukimo metu man visiskai nekilo jokios asocijacijos sio logo su marlboro. net nezinojau kad si kontora priklauso pm. tad, cia labiau kietakakciu noras pasipelnyti (kaip ir kad googlas ar ms tampa melziamomis kravemis kai kurioms valstybems). su rukymu reikia kovoti, bet cia jau prisiknisimas lygioje vietoje.

Tu, ir kiti nerukantys Ferrari fanai, niekaip neisikerta, jog sita reklama yra ne tokiems kaip tu, o tiems kurie ruko.
F666
| Vasario 11 d. 10:32
tribeca
| Vasario 11 d. 09:22

Ant kiek turi buti idijotas kad galvoti jog tabako pramone milijardus skiriamus tabako gaminiu reklamai ismeta be jokios naudos ir negauna is to finansines grazos.

taip, gauna, pasitelkdamos ... naudingus idiotus. padare kazkoki projekta (nesusijusi su tabaku), tada uzdejo to projekto logo ant garsiu vardu, tada naudingiems idiotams numete kaula, tada naudingi idiotai pradejo loti ant viso svieto ir triubyti apie ta logo ir marlboro .. ir vualia. dabar visiems tas logo asocijuosis su marlboro, ko, pati kompanija niekaip nebutu pasiekusi. taip, jie protingi, ir zino kaip tuos milijardus panaudoti.
F666
| Vasario 11 d. 10:28
Life
| Vasario 10 d. 17:45

Ant kiek durnam reikia būti, kad nesuprasti eilinių marketinginių triukų, pažiūrėk rūkymo statistiką ir pamatysi ant kiek sumažėjo. Australai gana sėkmingai kovoja su rūkymu ir tokiebajeriai su padlėptom reklamom neva čia PM reikalmuoją pieną, tikrai nepaeis. Čia tik gal kokioj Rusijoj ar Meksikoje bus viskas gerai visiems.

bet ar sie du logai panasus? tuo metu kai rukiau, reklama buvo leidziama. Meciau (bet ne del reklamos draudimo), ir stai po 15 nerukimo metu man visiskai nekilo jokios asocijacijos sio logo su marlboro. net nezinojau kad si kontora priklauso pm. tad, cia labiau kietakakciu noras pasipelnyti (kaip ir kad googlas ar ms tampa melziamomis kravemis kai kurioms valstybems). su rukymu reikia kovoti, bet cia jau prisiknisimas lygioje vietoje.
×