Keletas įdomių statistinių faktų po Austrijoje pasibaigusių GP lenktynių.
Kvalifikacija
Valtteri Botto „pole“ Spielberge tapo pirmąją jam šiame sezone, penktąja karjeroje – ir antra paeiliui Austrijos trasoje – 54 –tąja suomių lenktynininkams. Iš penkių lenktynių, kurias Bottas pradėjo iš „pole“, jis teiškovojo tik dvi pergales.
Valtteri Botto „pole“ – 1:03.30 sek. tapo šeštuoju pačiu greičiausiu rezultatu „Formulės-1“ istorijoje. Pirmą vietą užima Niki Laudos „pole“ Prancūzijos GP etape 1974 metais – trasoje Dižone austras ratą nuvažiavo per 0:58.79 sek.
Pirmajame dešimtuke Spielberge pagal kvalifikacijos rezultatus buvo pilnos penkių komandų sudėtys – „Mercedes“, „Ferrari“, „Red Bull“, „Haas“ ir „Renault“.
Lenktynės
Maxo Verstappeno pergalė Austrijoje tapo pirmąja olandui šiame sezone ir ketvirtąją jo karjeroje. „Formulės-1“ istorijoje yra tik trys pilotai, laimėję po ketverias lenktynes ir nė karto nestartavę iš „pole“ pozicijos – Maxas Verstappenas, Eddy Irvine ir Bruce McLarenas.
Maxo Verstappeno pergalė Austrijoje tapo pirmąja namų trasoje „Red Bull“ komandai. Dabar „Red Bull“ turi pergales 24 skirtingose trasose.
Po devynių etapų trys komandos turi po tris pergales – „Ferrari“, „Mercedes“ ir „Red Bull“. Pirmą kartą istorijoje trys komandos pasidalino po lygiai pergalių devyniuose pirmuose etapuose.
Pasitraukimas 63 lenktynių rate nutraukė rekordinę Lewiso Hamiltono seriją iš 33 lenktynių paeiliui, kuriose jis iškovojo taškus.
Dvigubas „Mercedes“ pasitraukimas dėl gedimų buvo pirmas po 1955 metų Italijos GP etapo. Beje, tose lenktynėse „Mercedes“ pristatė net 4 mašinas – dvi pasitraukė, o dvi kitos iškovojo pergalingą dublį.
Pirmą kartą po 2015 metų Kinijos lenktynių abu „Sauber“ pilotai iškovojo taškus.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |