Austrijos GP: penktadienio treniruotė Nr. 2

Austrijos GP: penktadienio treniruotė Nr. 2
logo 2019 Birželio 28 d. 18:09, Force India

Penktadienio popietę greičiausias Austrijos Spielbergo trasoje buvo „Ferrari“ atstovas Charlesas Leclercas, ratą įveikęs per 1:05.086 sek. Valtteri Bottas nuo jo atsiliko 0,331 sek. o Pierre‘as Gasly – 0,401 sek.

Antrosios treniruotės įkarštyje asfalto temperatūra Spielberge pasiekė 55 laipsnius. „Taip karšta čia dar niekada nebuvo“, - situaciją pakomentavo Toto Wolffas, o „Pirelli“ patikslino – tai kol kas pati aukščiausia trasos temperatūra per visą šių metų sezoną.

Antroji treniruotė vyko tuo laiku ir tomis sąlygomis, kokių yra laukiama kvalifikacijoje ir lenktynėse. Komandos dirbo ties tradiciniais bolidų nustatymais ir vertinant skirtingų mišinių padangų efektyvumą, pradedant nuo kietųjų ir vidutinių.

„Mercedes“ į Valtteri Botto mašiną sugrąžino antrosios versijos jėgainę po rytinio alyvos nutekėjimo – pirmoje sesijoje jis dirbo su senu varikliu. Valtteri gavo ir naują MGU-K modulį – antrą šiame sezone.

Pirmoje treniruotėje iš karto devyni lenktynininkai sugadino savo priekinius sparnus į geltonus trasos kelkraščius. Komandos pareikalavo juos pašalinti, bet nieko pakeisti iki antros treniruotės pradžios nepavyko ir lenktynininkams teko būti labai atsargiems.

Tačiau Lance‘as Strollas vis vien sugadino priekinį sparną į kelkraštį. Sainzo mašinoje nukentėjo dugnas – Carlosas praleido dalį sesijos, bet vėliau išvažiavo vėl į trasą.

Gasly ir Bottas išlėkė į žvyrą 4 posūkyje, bet dėl to bolidai nenukentėjo.

36 minutę treniruotė buvo sustabdyta raudonomis vėliavomis – Maxas Verstappenas sudaužė savo RB15 išlėkęs paskutiniame posūkyje. Mašina į barjerą atsitrenkė labai nesėkmingai – į barjero kraštą, dėl to galinė bolido dalis smarkiai nukentėjo. Suveikė pavojingos perkrovos jutiklis, į įvykio vietą atvyko medicinos personalas.

Maxas pats išlipo iš kokpito ir iš pradžių atsisėdo ant motorolerio, bet jo paprašė sugrįžti į avarijos vietą ir atsisėsti į medicinos automobilį, kuris jau buvo nuvažiavęs, todėl pilotui teko šiek tiek pabėgioti.  Verstappeno mašinoje buvo sumontuota „penktadieninė“ greičių dėžė, todėl jos keitimas niekam įtakos neturės.

46 minutę vėl pasirodė raudonos vėliavos. Šeštajame posūkyje mašiną sudaužė Valtteri Bottas. Mašiną užmetė į šoną, ji kirto žvyro juostą ir atsitrenkė į barjerą. Valtteri taip pat pats išlipo iš kokpito ir išvyko iš avarijos vietos medicininiu automobiliu – FIA medicinos atstovas vėliau pranešė, kad smūgio metu perkrova buvo 25G. Po apžiūros Bottą medikai paleido be jokių pastabų.

Vos tik buvo paskelbtas restartas, po dviejų pirmųjų sektorių Sebastianas Vettelis išlėkė į žvyrą paskutiniams posūkyje – iki barjerų buvo belikę du metrai. Sebastianas lėtai sugrįžo į boksus su sugadintomis padangomis, o po kelių minučių išvažiavo vėl.

83 minutę Carsloas Sainzas irgi išlėkė  į žvyrą, bet be didesnių pasekmių.

Vt.

Pilotas

Laikas

Skirtumas

Ratai



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983