Azerbaidžane antrąją pergalę iškovojo V. Bottas (125)

Azerbaidžane antrąją pergalę iškovojo V. Bottas
logo Balandžio 28 d. 16:48, Daimler

Azerbaidžane vykusiose F-1 lenktynėse pergalę iškovojo Valtteri Bottas, įveikęs komandos draugą Lewisą Hamiltoną. „Mercedes“ komandai tai ketvirtasis dublis šių metų sezone.

Trasos  rekordą pagerino ir vieną papildomą tašką už greičiausią ratą iškovojo penktoje vietoje finišavęs „Ferrari“ atstovas Charlesas Leclercas.

Kvalifikacijoje nugalėjęs V. Bottas sėkmingai startavo ir pirmuose posūkiuose atlaikęs L. Hamiltono spaudimą išsaugojo pirmąją poziciją.

Suomis lyderio poziciją buvo praradęs tik tada, kai turėjo atlikti sustojimą ir pasikeisti padangas.

Paskutiniuose ratuose L. Hamiltonas priartėjo prie V. Botto. Nors šiuos du sportininkus lenktynių pabaigoje skyrė tik sekundė, suomiui pavyko išsilaikyti rikiuotės priekyje ir nugalėti.

Ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo „Ferrari“ atstovas Sebastianas Vettelis, kuris ir vėl nesugebėjo rimčiau pasipriešinti „Mercedes“ atstovams.

Vokiečio komandos draugas Charlesas Leclercas vienu metu pirmavo lenktynėse, bet atlikęs sustojimą, kurio metu ant jo bolido buvo sumontuotos minkštesnės padangos, monakietis neprilygo greičiu varžovams ir finišavo penktas. Tiesa, sportininkui, po dar vieno sustojimo, lenktynių pabaigoje pavyko užfiksuoti geriausią rato įveikimo laiką ir iškovoti vieną papildomą tašką.

Abu „Racing Point“ ir „McLaren“ pilotai lenktynes baigė pirmame dešimtuke ir iškovojo taškų. Sergio Perezas finišavo šeštas, Carlosas Sainzas - septintas, Lando Norrisas - aštuntas, o Lance‘as Strollas - devintas. Paskutinis taškas atiteko dešimtoje vietoje finišavusiam „Alfa Romeo“ atstovui Kimi Raikkonenui.

Lenktynės kiek neįprastai anksčiau laiko baigėsi Danieliui Ricciardo ir Daniilui Kvyatui. Abu sportininkai vienu metu atsidūrė už trasos ribų. Bet stumdamasis atbulomis, D. Ricciardo atsitrenkė į D. Kvyato bolidą. Galų gale abu pilotai pasitraukė iš varžybų.

Dėl technikos gedimų iš lenktynių taip pat pasitraukė Romainas Grosjeanas ir Pierre‘as Gasly.

Vt. Lenktynininkas Komanda Laikas
1 Valtteri Bottas Mercedes 1h31:52.942
2 Lewisas Hamiltonas Mercedes 1.524
3 Sebastianas Vettelis Ferrari 11.739
4 Maxas Verstappenas Red Bull 17.493
5 Charlesas Leclercas Ferrari 1:09.107
6 Sergio Perezas Racing Point 1:16.416
7 Carlosas Sainzas McLaren 1:23.826
8 Lando Norrisas McLaren 1:40.268
9 Lance'as Strollas Racing Point 1:43.816
10 Kimi Raikkonenas Alfa Romeo +1 ratas
11 Alexanderis Albonas Toro Rosso +1 ratas
12 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo +1 ratas
13 Kevinas Magnussenas Haas +1 ratas
14 Nico Hulkenbergas Renault +1 ratas
15 George'as Russellas Williams +2 ratai
16 Robertas Kubica Williams +2 ratai
- Romainas Grosjeanas Haas -
- Pierre'as Gasly Red Bull -
- Daniilas Kvyatas Toro Rosso -
- Danielis Ricciardo Renault -

Komentarai (125)


Buterbrodas
| Balandžio 29 d. 17:57
Sakiau po paskutinio etapo nebežiūrėsiu, bet padariau klaidą ir pažiūrėjau šį GP. Visiškas liūdesys šis sezonas... Jeigu paskutiniam sezone galėjai sakyt, kad nesisekė ferrariam + padarė kažkiek taktinių klaidų, bet buvo BENT kažkiek intrigos sezono pradžioje, tai šiam jos visiškai nebėra... Ferrari taktikos ir vieno piloto stūmimas - tiesiog juokingas ir kvailas, kai dėl to aukojami komandos rezultatai (nesakau, kad taip buvo šiam etape, gal ir su normalia taktika nebūtų paėję paimt VER, o bet tačiau - smarkiai perlaikytas LEC). Žodžiu šio sezono nusivylimai - Ferrari (dėl taktikos ir pajėgumo), R. Kubica (kažkaip laukiau sugrįžtant ir tikrai tikėjausi daugiau, t.y. nesitikėjau stebuklo, bet tikėjau, kad palaikys kitų pilotų tempą). Iš teigiamų dalykų - C. Leclerc, L. Norrisas (nežinau kodėl, bet patinka vaikis), V. Botto forma.
SliMMaz
| Balandžio 29 d. 17:45
Black_Death
| Balandžio 29 d. 00:08

Isgirdau tai kaip mano akys mate. Siaip idomu man pasidare kaip cia beveik visi gali vadintis fanais, o nifiga nesuprasti kas yra ir kaip vyksta lenktynes?

Tai cia dauguma emocijom vadovaujasi, o ne bando gilintis i situacija :) Kvyatas kaltas nes rusas. Tas pats ir su Japonais, kam gilintis, jei incidente dalyvavo japonas, tai automatu jis kaltas, nes kamikadze siaurakis banzajus :)
kart
| Balandžio 29 d. 13:01
Kestutis Ramanauskas
| Balandžio 28 d. 22:33

siemet tik Botas ir palaiko intriga.Maladiec bachuras,linkiu,kad padetu Hami "i vieta".....O kas liecia F1-tai tikrai manau,kad ir pacia Liberty jau uzkniso toks vienos komandos dominavimas ir marketingo prasme F1 eis i minusa,jeigu dar neina-auditorija mazeja ir t.t. Neabejoju,kad kazkokiu zingsniu anksciau ar veliau bus imtasi.O anksteni komandu grasinimai apie pasitraukimus is tikruju kuo toliau,tuo labiau gali buti realus-niekas nebenores kisti savo milijonu,kai vistiek neimanoma pasiekti rezultatu.Su dabartine situacija F1 po truputi mirsta,ir ziurovas rinksis kitas auto serijas,kuriose daugiau intrigos...

Šiaip autosportas ir yra daugiau technikos, o ne pilotų kova, todėl kas visi važiuotų vienodai galima tik pasvajoti ir praeis.
Kalba visi, kad reikia pokyčių, bet realiai net patys nežino, kokių tų pokyčių reikia. Situacija nėra paprasta, kai čia kam gali atrodyti. Reikia taikytis ir prie gamintojų ir prie mažus biudžetus turinčių komandų. Mercedes, Ferrari greičiau išeis iš F1, nei nusileis iki kitų ekipų lygio, kad jos turėtų šansą.
YZF
| Balandžio 29 d. 12:21
MS
| Balandžio 29 d. 09:23

Visas sis Mersu dominavimas nera toks ispudingas ar isskirtinis, kai suzinai, jog V6 hibridini varikli jie pradejo kurti 2010 metais, ir tik variklio kurimui bei jo evoliucijai iki 2014 metu isleido apie 700 mln euru.

Tik keista kodel Ferrari nedominuoja, nes jie pradejo savo V6 hibridini varikli kurti ~2011m ir pagal galia Mersams nelabai ir nusileidzia. #keista
burzumas
| Balandžio 29 d. 11:18
egiduxx
| Balandžio 29 d. 11:05

Varikliu V6 ir su jeis susijusiu mazgu era? Patikimumas ir t.t, pats privardinai eile dalykų kurių pridėjo arba patobulino ir sakai beveik nieko naujo?

V6 ir mazgai ir padangos. Saugumas tai savaiminis, o visa kita is seno laužta nauja:)
OG
| Balandžio 29 d. 11:06
sambobmhs
| Balandžio 28 d. 18:05

Gal kas zino kas tiksliai Gasly motorui nutiko?

Greiciu deze ne variklis sugedo...
egiduxx
| Balandžio 29 d. 11:05
burzumas
| Balandžio 29 d. 10:24

O daugiau sėdi dizaineriai ir paiso bolidus:)

Varikliu V6 ir su jeis susijusiu mazgu era? Patikimumas ir t.t, pats privardinai eile dalykų kurių pridėjo arba patobulino ir sakai beveik nieko naujo?
burzumas
| Balandžio 29 d. 10:24
egiduxx
| Balandžio 29 d. 09:47

Tai numesk mintele liberciam ką daryti, kad situacija pasikeistų, kad tau būtų įdomu žiūrėti, nes dabar, tik verkauji, o kažko konkretaus ir nepasiulai, matai laikai keičiasi, tuo pat metu ir įvairios technologijos tobulėja, naturalu, kad ir formulė nebe ta kokia buvo prieš 15-20 metų, kaip ir anuometine formulė buvo toliau pažengusi, nei ta kuri dar anksčiau buvo, ir gal nustebsi, bet po 10 metų garantuoju bus dar kitokia ta formulė, geras ane?

O daugiau sėdi dizaineriai ir paiso bolidus:)
burzumas
| Balandžio 29 d. 10:21
egiduxx
| Balandžio 29 d. 09:47

Tai numesk mintele liberciam ką daryti, kad situacija pasikeistų, kad tau būtų įdomu žiūrėti, nes dabar, tik verkauji, o kažko konkretaus ir nepasiulai, matai laikai keičiasi, tuo pat metu ir įvairios technologijos tobulėja, naturalu, kad ir formulė nebe ta kokia buvo prieš 15-20 metų, kaip ir anuometine formulė buvo toliau pažengusi, nei ta kuri dar anksčiau buvo, ir gal nustebsi, bet po 10 metų garantuoju bus dar kitokia ta formulė, geras ane?

Tai kad jau keletą metų nieko iš esmės naujo - tik smulkmenos. Aerodinamika tai isvis seniai "užbaigta" :) tik grąžino plačias padangas kaip ~1990 ir su šiuolaikine technika ratų laikai pagerejo, o šiaip viskas tas pats per ta pati:) Nu dar daviklių kokiu dadejo, dar kokias detales palengvino ir viskas. O šiaip kokius 20 metu tik saugumas gerėjo ir padangos:)
egiduxx
| Balandžio 29 d. 09:47
Kestutis Ramanauskas
| Balandžio 28 d. 23:43

pries 15-20 metu,dar Sumio laikais reikejo ir talento tureti.Bolidai,aisku turejo elektronikos,bet dar nebuvo kaip dabar -"kompiuteriai ant ratu".Siais laikais pasodink,kad ir vienaranki Kubica prie Merso vairo-neabejoju jog kovos del cempiono titulo :D

Tai numesk mintele liberciam ką daryti, kad situacija pasikeistų, kad tau būtų įdomu žiūrėti, nes dabar, tik verkauji, o kažko konkretaus ir nepasiulai, matai laikai keičiasi, tuo pat metu ir įvairios technologijos tobulėja, naturalu, kad ir formulė nebe ta kokia buvo prieš 15-20 metų, kaip ir anuometine formulė buvo toliau pažengusi, nei ta kuri dar anksčiau buvo, ir gal nustebsi, bet po 10 metų garantuoju bus dar kitokia ta formulė, geras ane?
×