„
Renault“ ekipos technikos direktorius Bobas Bellas pripažino, kad komandai dabar būtinos radikalios permainos, o ne pamažu daroma pažanga.
„Manau, kad per švelnu sakyti, jog turime pasitempti. Norint atsitiesti, mums reikia radikalių permainų, būtent to ir imsimės“, - pareiškė specialistas.
„Akivaizdu, kad didžiausias mūsų trūkumas – bolido aerodinamika, tačiau patobulėti galime ir mechanikos srityje“, - pažymėjo jis.
Jau kitose „Formulės-1“ čempionato lenktynėse, Ispanijos GP Barselonoje, „Renault“ planuoja pradėti naudoti patobulintą R28 bolidą. Manoma, kad jame bus atnaujinta ne tik aerodinamika.
Spėjama, kad prancūzų komanda savo boliduose pradės naudoti J formos amortizatorius, kuriuos, neoficialių šaltinių teigimu, jau kuris laikas savo automobiliuose yra įdiegusios „Ferrari“, „McLaren“, „BMW Sauber“ ir „Red Bull“ ekipos.
„Manau, jog visiems aišku, kad turime turime atlikti didelius žingsnius į priekį; būtent didelius, nes mažiems neturime laiko“, - pareiškė B. Bellas.
„Turime pasiekti apčiuopiamą pažangą. Pirmąjį žingsnį turime atlikti Barselonoje, kur privalome pademonstruoti, jog padarėme pažangą, ir pradėti sugrįžimą link trijų geriausių komandų bei tolti nuo likusiųjų, išsidėsčiusių už jų“, - aiškino komandos technikos direktorius.
„Sezono viduryje norime tvirtai užimti šią poziciją ir kvėpuoti į nugarą geriausiųjų trejetukui“, - įvardindamas tikslus pridūrė jis.
Kiek anksčiau „Renault“ inžinerijos vadovas Patas Symondsas buvo pareiškęs, jog komanda turi vilčių, kad patobulintas bolidas ratą Barselonoje važiuos puse sekundės greičiau nei anksčiau.
Ar ekipos bei jos gretose lenktyniaujančio dukart „Formulės-1“ čempiono
Fernando Alonso viltys išsipildys, sužinosime tik po pustrečios savaitės.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).