B. Ecclestone‘as siūlo grįžti prie V8 variklių

B. Ecclestone‘as siūlo grįžti prie V8 variklių
logo 2021 Sausio 05 d. 22:42, Honda

Buvęs F-1 vadovas Bernie Ecclestone‘as siūlo pamiršti bandymus užšaldyti dabar naudojamų variklių tobulinimo procesą ir ragina grįžti prie V8 motorų.

Naujas jėgainių reglamentas turėtų įsigalioti nuo 2025 m. arba nuo 2026 metų. Čempionato dalyviai kol kas derasi dėl galimybės nuo 2022 m. užšaldyti variklių tobulinimo procesą. B. Ecclestone‘as mano, kad pigiau būtų grįžti prie V8 motorų.

„Grąžinkime normalius vidaus degimo variklius. Visi juos turi, išlaidos iš karto stipriai sumažėtų. Vėl sugrįžtų garsas. Komandos galėtų juos naudoti 5 metus, kol neįsigaliojo naujas motorų reglamentas“, - sakė B. Ecclestone‘as.

F-1 čempionate V8 varikliai paskutinį kartą buvo naudojami 2013 metais. Vėliau prasidėjo V6 turbokompresorinių motorų era. B. Ecclestone‘as niekada neslėpė to fakto, kad jie jam nepatinka.

Praėjusį mėnesį Fernando Alonso demonstracinių važiavimų metu Abu Dabio trasoje suko ratus su 2005 m. „Renault“ bolidu, kuriame buvo sumontuotas V10 motoras. Nors daugeliui buvo malonu vėl išgirsti V10 variklio skleidžiamą garsą, paties ispano teigimu, žmonėms nederėtų gyventi praeitimi. Tuo tarpu B. Ecclestone‘as mano, kad F-1 neturėtų judėti ta pačia kryptimi kaip ir automobilių pramonė.

„F-1 neprivalo sekti automobilių pramonės pėdomis. Žmonės pamiršta, kad F-1 yra pramogų verslas. O kai pramogos baigiasi - stoja verslas.“

„Pasaulyje bus daug pokyčių. Visi važinės elektra varomais automobiliais. Valdžios atstovai pasirūpins, kad į miestą neįvažiuotumėte su automobiliu, kuriame sumontuotas benzinu ar dyzeliu varomas variklis. Po kurio laiko gamintojai nustos gaminti tokius automobilius.“

„Honda“ pasitrauks. „Red Bull“ perims jų variklius, bet tai pasiteisins tik tuo atveju, jeigu bus užšaldytas tobulinimo procesas. Priešingu atveju jiems teks investuoti be galo daug pinigų tam, kad išliktų kovoje dėl aukštų pozicijų. Atsikratykime tų kvailų variklių, kurie yra naudojami dabar. Žiūrovams neįdomus jų efektyvumas, degalų sąnaudos ar galia. Maxas Mosley sakė, kad garsas nėra svarbu. Aš manau priešingai. Jis yra svarbus. Tai visada buvo svarbu.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983